۱۳۸۹ مهر ۹, جمعه

شباهت های قبل از انقلاب و بعد از انقلاب


هان ای دل عبرت بین از دیده نظر کن هان
ایوان مدائن را آیینه‌ی عبرت دان
چاپلوسان و متملقان!
چماقداران طرفدار شاه در كودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲
چماقداران طرفدار خامنه ای در كودتای ٢٢ خرداد ١٣٨٨

با وجود صدها شخصیت بر جسته در تاریخ ایران که باعث افتخار ایرانیان هستند، باید عکس این بی همه چیز ها را روی اسکناسهای کشور ببینیم؟

حمله به دانشگاه ها و به خاک و خون کشیدن دانشجویان
دیکتاتوری سلطنتی: از پدر خائن به پسر جلاد.
دیکتاتوری ارتجاعی: از آخوند مرتجع به نوچه جلاد.
احمقهای نادان فکر میکنند با دروغ میتوانند مردم را فریب دهند.
توضیح فرمانده ناجا برای خودکشی پزشك كهريزك فرمانده نيروی انتظامی اعلام كرد: با توجه به وصيت‌نامه كنار جسد پزشك كهريزك احتمال خودكشی او بسيار است. به گزارش فارس، سردار اسماعيل احمدی مقدم امروز در جمع خبرنگاران گفت: اين پزشك وظيفه ظاهراً خودكشی كرده اما بايد منتظر نظر قطعی پزشك قانونی باشيم. وی در رابطه با علت خودكشی اين پزشك اظهار داشت: پس از احضار اين فرد به دادسرا برای حوادث كهريزك، ترس از محكوميت زندان باعث شده تا او دست به خودكشی بزند.
سردار احمدی مقدم افزود: تحقيقات در اين رابطه از سوی مقامات قضايی و انتظامی ادامه دارد.


همه احزاب یک حزب است؛ حزب‌الله
٧/١١/١٣٦١: "حزبمان را حزب الله کنیم ، خودمان را جز حزب الله قرار دهیم . و من امیدوارم که آقایان موفق شوند در هر جا که هستند، برای اسلام و برای خدا و برای رسیدن به مقصد الهی فعالیت کنند و اگر در بین خودشان دیدند که کسی انحراف دارد، به آقایان اطلاع دهند.
اشتباهی كه ما كردیم این بود كه به طور انقلابی عمل نكردیم و مهلت دادیم به این قشرهای فاسد. و دولت انقلابی و ارتش انقلابی و پاسداران انقلابی ، هیچ یك ازاینها عمل انقلابی نكردند و انقلابی نبودند. اگر ما از اول كه رژیم فاسد را شكستیم و این سد بسیار فاسد را خراب كردیم ، به طور انقلابی عمل كرده بودیم ، قلم تمام مطبوعات راشكسته بودیم و تمام مجلات فاسد و مطبوعات فاسد را تعطیل كرده بودیم ، و روسای آنها را به محاكمه كشیده بودیم و حزبهای فاسد را ممنوع اعلام كرده بودیم ، و روسای آنها را به سزای خودشان رسانده بودیم ، و چوبه های دار را در میدانهای بزرگ برپا كرده بودیم و مفسدین و فاسدین را درو كرده بودیم ، این زحمتها پیش نمی آمد.

رقصی چنین میــانــه میــدانم آرزوست...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر