۱۴۰۳ تیر ۱۵, جمعه

بی‌شعورهای برده صفت و خون‌شورهای خائن برین رای بدین

 بعد از یکماه تو سر خودتون می‌زنید و می‌فهمید بازم از آخوند و شبه آخوند رو دست خوردید!
مسعود پزشکیان، ۲۷ خرداد ۱۴۰۳:
بنده ذوب در رهبری هستم. حق ندارید به کسی که من بهش اعتقاد دارم توهین کنید
شما یادتون نمیاد٬ ای‌کاش منم می‌تونستم فراموش کنم که
چگونه بدن منوچهر هنری را از بالا تا پایین با مته سوراخ کردند و بعد او را انداختند داخل قنات جهرم. منوچهر هنری ۱۷-۱۶ سال بیشتر نداشت و هوادار مجاهدین بود. مدتی هم زندان بود. در زندان توبه کرده و آزاد شده بود. آمده بود جهرم که زندگی عادی را از سرگیرد.
شما یادتون نمیاد ولی ما یادمون نرفته که
۱۵تیرماه ٬۱۳۵۹ میرحسین موسوی که در آن زمان مسوولیت روزنامه جمهوری اسلامی را بر عهده داشت در دفاع از قانون حجاب اجباری از هیچ دروغ و بی‌احترامی نسبت به زنان معترض فروگذار نکرد. وی با چاپ عکس معترضین به قانون حجاب اجباری و سوتیترهای تمسخرآمیز به آنها توهین کرد.
و زهرا رهنورد نیز پا به پای همسرش٬ میرحسین موسوی از حجاب اجباری دفاع می‌کرد و خواستار «عفت عمومی»٬ آنهم نه تنها در سطح ادارات بلکه در سطح کل کشور بود.
شما یادتون نمیاد ولی ما یادمون نرفته که
زمان ریاست جمهوری آخوند خامنه‌ای و آخوند رفسنجانی و نخست وزیری میرحسین موسوی بود که در دهه شصت هزاران نفر از فرزندان ایران را قتل‌عام کردند.
شما یادتون نمیاد ولی ما یادمون نرفته که
قتلهای زنجیره‌ای٬ زمان ریاست جمهوری آخوند محمد خاتمی٬ بزرگ اسهال‌طلب(اصلاح‌طلب) که هر سه فرزندش در خارج زندگی می‌کنند انجام شد.
شما یادتون نمیاد ولی ما یادمون نرفته که
زمان ریاست جمهوری آخوند محمد خاتمی به کوی دانشگاه تهران حمله شد. بیش از هزار نفر بازداشت و هفت نفر در این حمله کشته شدند که تنها هویت عزت‌الله ابراهیم‌نژاد و فرشته علیزاده و تامی حامی‌فر مشخص شده‌است. و سعید زینالی نیز از زمان دستگیری توسط مأموران امنیتی ناپدید شده‌ و تا کنون نیز یافته نشده است.
به یاری خداوند این بلوا خاموش شد... 
شما یادتون نمیاد٬ شاید حتا نامش را نیز نشنیده بودید ولی ما تصاویری از بدن شکنجه شده‌ی شوانه قادری دیدیم که تا آخر عمرمون نمی‌تونیم از ذهن‌مون بیرون کنیم
 کمال اسفرم، معروف به شوانه سیدقادری(۲۴ساله)، اهل مهاباد، کارگر ساختمانی و فعال سیاسی بود. سوم تیر ۱۳۸۴، روز برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، صندوق رای را از محل اخذ رای خارج کرد و در خیابان آتش زد.
روز ۱۸ تیرماه سال ٬۱۳۸۴ ماموران که در تعقیب او بودند، او را شناسایی می‌کنند و به ماشین شوانه تیراندازی می‌کنند.
دو سرباز(از همون‌هایی که قراره ریزش کنن!)٬ شوانه را بعد از تیر خوردن با وجود خونریزی زیاد به ماشین می‌بندند و روی زمین پر از سنگ و کلوخ تا صد و پنجاه متر می‌کشانند. در بازداشتگاه٬ سه روز فجیعانه او را شکنجه‌ می‌کنند. سپس پیکر او را به خانواده‌اش تحویل می‌دهند البته پول گلوله را هم از پدرش می‌گیرند.
 فيروز محمدی، سرپرست پزشکی قانونی آنزمان استان آذربايجان غربی٬ سرهنگ «بهمنش» معاون اجتماعی و ارشاد فرماندهی انتظامی آنزمان استان آذربایجان غربی و دیگر مراجع قضائی و امنيتی٬ احتمال شکنجه را رد کردند و عکس های منتشر شده از پیکر شکنجه‌شده‌ی شوانه را ناشی از خودزنی وی٬ شستشوی جنازه با آب داغ٬ کبودی نعشی و مربوط به بعد از کالبدشکافی و آثار به جا مانده را نتیجه گذر زمان(سه روز) دانستند.
متهم اصلی قتل شوانه قادری، سه سال بعد از کشته شدن وی، در تاریخ ۹ آبان ۱۳۸۷ از اتهامات وارده تبرئه و آزاد شد...
شما یادتون نمیاد ولی ما یادمون نرفته که
همانطور که اول انقلاب مسعود پزشکیان٬ امید اسهال‌طلبان(اصلاح‌طلبان)٬ مسوول پاکسازی و تهدید و تحمیل حجاب اجباری در بیمارستان‌ها و دانشگاه‌ها و انقلاب فرهنگی و بستن دانشگاه‌ها بود.
حسن روحانی٬ آخوند بنفش هم در ستاد ارتش با دوستانش تصمیم گرفتند حجاب را اجباری کنند تا آغازی باشد برای وزارتخانه‌ها و ادارات دولتی.
شما یادتون نمیاد ما هم که اصلن خبر نداشتیم که 
پزشکیان٬ #برای_ایران٬ اول انقلاب بخش زنان دانشگاه را بست چون دانشجویان مرد می‌رفتند آنجا!!!
شما یادتون نمیاد ولی ما یادمون نرفته که 
حسن روحانی می‌گفت: مردم اگر حقوق شهروندی و آزادی می‌خواهید روز جمعه بیایید پای صندوق‌های رای (اردیبهشت ۹۶)
و وقتی در دی‌ماه ۹۶ مردمی را که در اعتراض به سیاست‌های روحانی به خیابان‌ها آمده‌ بودند، به رگبار گوله بستند٬ ده‌ها نفر را کُشتند، چند هزار نفر را بازداشت کردند و سینا قنبری(۲۳ ساله)٬ وحید حیدری(۲۳ ساله)٬ آریا روزبهی بابادی، علی پولادی (۲۶ ساله)٬ سارو قهرمانی(۲۴ ساله)٬ کیانوش زندی(۲۴ ساله)٬ شهاب‌الدین ابطحی‌زاده(۲۰ ساله)٬ مریم (فروزان) جعفرپور (۲۷ ساله)٬ طالب بساطی را زیر شکنجه در زندان کُشتند.
شما یادتون نمیاد ولی ما یادمون نرفته که  
مهدی صالحی قلعه شاهرخی را به جرم شرکت در اعتراضات سال ٬۹۶ به دو بار اعدام و پنج سال حبس تعزیری محکوم کرده‌ بودند ولی چهار سال بعد٬ او را در زندان کُشتند
اما دیگه نمی‌شه گفت آبان ۹۸ رو هم یادتون نمیاد!!! 
خیلی باید بی‌شرف باشید که یادتون رفته باشه!
اصلاح‌طلبان طوری مردم رو از جلیلی میترسونن انگار در زمان جلیلی ده روز اینترنت کل کشور رو قطع کردند و هزاران نفر رو با گلوله جنگی کشتند!! شماها که همون موقع در قدرت بوديد اگه از اونها بدتر نباشید بهتر نیستید!!!
- در اعتراضات آبان ۹۸ چرا به سرشان زدید؟ 
رونوشت برابر اصل! دولت سوم روحانی!
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر