۱۴۰۳ مرداد ۳۰, سه‌شنبه

اعتصابات و تجمع‌های اعتراضی همچنان ادامه دارد

پزشکیان٬ جاکشِ ذوب شده در ولایت، مردم ولت نمی‌کنن!

تداوم تجمع اعتراضی کارکنان پالایشگاه فجر جم در بوشهر روز دوشنبه بیست و نهم مردادماه، کارکنان پالایشگاه گاز فجر جم در ادامه اعتراضات قبلی خود، با برپایی یک تجمع خواهان رسیدگی به مطالباتشان شدند.
تجمعات اعتراضی کارکنان شرکت نفت و ‌گاز آغاجاری علیه تبعیض و بی‌عدالتی.
دوران شیرین بازنشستگی در جمهوری اسلامی
دوشنبه بیست‌ونهم مرداد، جمعی از بازنشستگان مخابرات اصفهان برای پیگیری مطالبات خود، تجمع اعتراضی برگزار کردند.

ریدم به هیکل تک تک‌تون اگه نرین غزه!
دبیر خانه پرستار گفت: تاکنون #اعتصاب_پرستاران بی‌سابقه بوده و آنها تجمع‌ و اعتراضات زیادی داشته‌اند. درصد بالایی از پرستاران درخانه مانده‌اند و بیمارستان از هدنرس‌ها و سوپروایزرها، ماماها، سربازان سلامت و دانشجویان پرستاری خواسته تا به کمک‌شان بیایند.
در جریان اعتراضات پرستاران در بیمارستان ولی‌عصر شهر اراک، مرکز استان مرکزی، نهادهای امنیتی با پرستاران معترض درگیر شده و از اسپری فلفل استفاده کردند.
پاسخ پرستاران به نیروی انتظامی:
نیروی انتظامی تو هم بستری میشی
پرستاران در این اعتصابات که به گفته مقامات حکومتی تاکنون ۵۰ بیمارستان و مرکز درمانی را در بر گرفته است، خواهان تامین معیشت مطابق با استاندارهای یک زندگی مرفە، ممنوعیت اضافەکاری اجباری و همچنین کوتاه کردن دست نهادهای حراستی کە هدفشان تهدید و ارعاب است، می‌باشند.  
بیمارستان‌ها در تسخیر پرستاران معترض؛ اعتصاب پرستاران در بیش از ۱۰‌ بیمارستان مشهد
روز دوشنبه بیست و نهم مردادماه، پرستاران و کادر درمان بیمارستان امداد مشهد، با برپایی یک تجمع شعارهایی از جمله "حقمون رو نگیریم، شیفتمون رو نمی‌ریم" و "هزینه‌ها دلاریه، حقوق ما ریالیه" سَر دادند.
پرستاران و کادر درمان بیمارستان هاشمی‌نژاد مشهد، برای دومین روز در داخل ساختمان این مرکز درمانی تجمع اعتراضی برگزار کردند.
۲۹ مرداد ٬۱۴۰۳ اعتراضات پرستاران اراک
"یه اختلاس کم بشه، حق ما داده میشه"
تداوم تجمع و اعتصاب پرستاران اصفهانی
روز دوشنبه بیست و نهم مردادماه، پرستاران و کادر درمان بیمارستان کاشانی اصفهان، با برپایی تجمع اعتراضی خواهان تحقق مطالبات برحق صنفی خود شدند.
پرستاران خوزستانی: "با کرونا جنگیدیم، حمایتی ندیدیم پرستاران استان خوزستان با برپایی تجمعی اعتراضی در گرمای بالای ۵٠ درجه شهر اهواز، شعار "با کرونا جنگیدیم، حمایتی ندیدیم" سر دادند.
پرستاران و کادر درمان یکی از مراکز درمانی قزوین همصدا با همکاران خود در سراسر کشور، با برپایی یک تجمع اعتراضی شعار "وعده وعید نمی‌خوایم، ما حقممون رو می‌خوایم" سر دادند.
گُه به هیکل رضا پهلویه دزد و خائن و مفتخور. بی‌شرفِ نکبتِ نفرت‌انگیز؛ پول صندوق اعتصاباتی که جمع کرده بودی چی‌ شد؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر