۱۴۰۳ شهریور ۲۱, چهارشنبه

اکانت ۱۵۰۰ به دست اطلاعات سپاه افتاده

 چیزی به سالگرد ژینا(مهسا امینی) نمونده مراقب توطئه‌های مشترک خامنه‌ای و رضا پهلوی باشید!
اینروزها٬ توییتر پر شده از فحش و ناسزا و طعنه و کنایه و توهین به سعید افکاری، برادر جاویدنام نوید افکاری و وحید افکاری، فاطمه حیدری، خواهر جاویدنام جواد حیدری و اکانت ۱۵۰۰!!!
نه فقط از سوی مزدوران خامنه‌ای و رضا پهلوی بلکه از طرف براندازان انقلابی!!!
لب‌ کلام را مهدی مرادی نوشته: 
این اکانت قطعا به دست اطلاعات سپاه افتاده، وگرنه با آن کارنامه‌ی غنی در گذشته، امکان ندارد گردانندگانش اینقدر بیشعور باشند که بیکباره اینچنین «ظهور صغری» کنند و یک هفته مانده به سالگرد مهسا ژینا امینی، اینچنین به سخیف‌گویی بپردازند. فعالان سیاسی و دادخواهان، برای امنیت خود، بهتر است از ارتباط با این صفحه پرهیز کنند.
پارسال محمد روزبهانی به مناسبت سالگرد جان‌باختن برادرش جاویدنام علی روزبهانی متنی نوشته بود موجز و موثر.در عین حال آنچنان جان‌گداز که تن مسوولان حکومتی را چنان به لرزه انداخته بود و بلافاصله تهدیدش کردن که پاکش کن!
معلوم نیست چه تهدیدی کرده بودند که محمد بلافاصله توییت را حذف کرد و دیگر هیچ توییتی نگذاشت٬ بجز دو سه تا توییت این اواخر.
یادتونه تمام پست‌های صفحه اینستاگرام الهام افکاری رو پاک کرده بودن و استوری از اعترافات نوید گذاشته‌بودن؟

حالا هم پیش از اینکه فحش و توهین و طعنه و کنایه رو به جون سعید افکاری بریزید یادتون باشه جمهوری اسلامی وحید رو گروگان داره.
تعجب می‌کنم که براندازان خارج و داخل‌نشین٬ هنوزم که هنوزه جمهوری اسلامی و رضاپهلوی و نشناختن!!! و همچنان فریب حیله و کلک‌بازی و تفرقه‌اندازی آنها را می‌خورند! 
لحن و ادبیات این نوشته به وضوح نشون می‌ده کاره یه سایبری سطلی- سپاهیه! این لحن ۱۵۰۰ تصویر قدیم نیست.
وقت خودتون و دیگران رو به توییت‌ها و اسپیس‌های بی‌معنی و غیرضروری نگذارید که آب در هاون کوبیدن است. مشخصه که با برنامه ریزی به آنها دستور داده شده با پست کردن مزخرفاتی که بعضی طاقت پاسخ ندادن رو ندارن سرتون رو گرم می‌کنن!
سعید افکاری و فاطمه حیدری تنها نیستند و هنوز اعضای خانواده‌شان اسیر جمهوری اسلامی هستند و چه بسا زیر فشار و تهدید این اراجیف رو می‌گن. شاید هم نه!
ولی از اون کسانی هم نباشید که با یه لبخند شیفته و با یک اخم قهر می‌کنن! 
یاد بگیریم زود قضاوت نکنیم!
همیشه یک راه گریزی بگذاریم...

این کاربرها در حال حاضر خطرناک هستند. آنها را آنفالو کنید و اصلن به توییت‌های توهین‌آمیز و تهمت‌ها و افتراها بی‌پایه و اساس آنها توجه نکنید و پاسخی ندهید تا خود بخود خنثی شوند.
واضح و روشنه که اکانت ۱۵۰۰تصویر به دست اطلاعات سپاه افتاده. دیگه اینقدر به گردانندگان اصلی‌‌اش فحش و ناسزا ندید و توهین نکنید تا ببینیم پس از سرنگونی رژیم آخوندها چه پاسخی دارن...
حواستون از اخبار انقلاب پرت نشه.
 فضای توییتر را به حالت انقلابی سابقش برگردانید.
در بلوچستان ساعتی اعدام می‌کنند.
شمار اعدام زندانیان کُرد از ابتدای امسال در ایران به ۱۰۰ نفر رسید.
۱۵۰ فرد دادخواه را بازداشت گرده‌اند و برای ۲۱ نفر از آنها حکم حبس و شلاق صادر کرده‌اند
از آنهایی که در خطر اعدام قرار دارن بگیم.
از اعتراضات٬ اعتصابات و گرانی نان و...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر