۱۴۰۳ خرداد ۳۱, پنجشنبه

سپاه در کانادا به طور رسمی نهاد تروریستی شناخته شد.

با سپاس فراوان از حامد اسماعیلیون گرامی٬ دیگر دادخواهان و یارانش.
لحظه تاریخی و باشکوه اضافه‌شدن سپاه پاسداران به فهرست گروه‌های تروریستی کانادا
صدبار گفتم. بازم بهشون می‌گم من ول نمی‌کنم
مرسی که ول نکردی حامد!
خسته نباشید عزیزان
گفت سپاه رو می‌ذاریم تو لیست تر‌وریستی و گذاشت. 
ببخشید‌ اگر ناراحت شدید.
وقتی که بعضی بشقاب غذا می‌فروختند ، حامد در کنار دیگر دادخواهان  «تروریستی بودن سپاه» را فریاد می زد.
ممنون از تلاش همگی شما که از پا نه نشستید.
اینقدر ول نکردی تا بالاخره موفق شدی. تبریک میگم به شما، به همه دادخواهان و به همه مردم ایران بجز آنهایی که دل در گرو سپاه دارند‌.
خوب شد! این جاکش هم دیگه نمی‌تونه با پولهای دزدیده شده٬ فرار کنه بره کانادا!
این سپاه که بر روی هم‌میهن خود شلیک کرد، دهنش گاییده شد!!!
رضا سپاهی: «عوامل سرکوب چه کسانی هستند؟ کسانی که یونیفرم به تن دارند.صحبت من با آنها یک طرفه نبوده، دوطرفه است. من با ارتش با سپاه وبا بسیج ارتباط دارم».
ما از نمایندگان پارلمان کانادا که به فراخوان من برای تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران گوش فرا دادن تشکر می‌کنیم.
رضاپهلوی٬ دورشاح اول دزد و مفتخور دوم بی‌همه‌چیز سوم
با توجه به اینکه طرح تروریستی اعلام شدن سپاه در پارلمان کانادا بدون رای مخالف تصویب شد حدسم اینه که رفته چوب لای چرخ داستان بذاره، ولی از طرفی از اونجا که ایشون ید طولایی در مصادره کردن دستاوردها و استیج‌ها داره، بعید هم نیست که این حرکت پیش زمینه‌ی مصادره باشه، بوش در میاد حالا!
حضور رضا پهلوی در کانادا و تلاشِ این روزهایش برای دیدار با نمایندگان عمدتا محافظه‌کار، باتوجه به سابقه‌ی ادعاها و مواضع کذب و پرسش‌برانگیزش درباب سپاه تروریستی پاسداران و بسیج، حرکتی آسیب‌زا‌ و خطرناک است. بعید نیست که این فرد، ماه‌ها تلاش و خونِ دلِ فعالانِ مدنیِ ایرانی-کانادایی را با تکرارِ همان ادعاها و به بازی گرفتنِ اذهانِ سیاستمداران، تضعیف کند.
پرسش بزرگ اینجاست: آیا رضا پهلوی از قرار گرفتن سپاه پاسداران (در کلیت و تمامیتش!) در لیست گروه‌های تروریستی دفاع کرده است و یا برای تکرارِ مرثیه‌ی «ارتباطاتش» با سپاهیان و بسیجیان، نوحه‌خوانی برای «ریزشِ» قاتلان، و در بهترین حالت، کوبیدن بر طبلِ حرفهای پوچی همچون تحریم‌های هدفمند و صِرفِ برخی فرماندهان به کانادا آمده است؟ اگر این فرد با همان کوله‌بارِ کهنه، و خطِ فکریِ امثال شهریار آهی و امیر طاهری و حجت کلاشی به کانادا آمده باشد، حضور ایشان افزونه‌ای بر چالش‌های پیش‌رویِ  دادخواهان و فعالان مدنی در این کشور خواهد بود.
علحضرت عن‌زاده‌ی‌ دوم مفتخور و نکبت و بدهمه‌چیز سوم٬ چرا تا حالا یه تک‌ پا نرفته کشورهای دیگه؟! آمریکا و آلمان و ایتالیا و دیگر کشورهایی که رفته٬ تک پا انگار اثری نداشت!!! 
جای حسین شنبه‌زاده و توییت‌هایش خالی...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر