۱۴۰۳ خرداد ۱۲, شنبه

اندرباب مصاحبه سیروس دلقک٬ پهلوی خائن با اشپیگل

روزگار سختی‌ست بدون یاران!!!
شازده‌ی کوچک مغز، ابله و کودن عادت کرده بود که کانال کوچه و شبکه عَن‌و‌گُه (من‌و‌تو) و کاملیا ایندی‌پندی مدام باهاش مصاحبه کنن و از خودش٬ زن بی‌آبرو٬ مادر دزد و بی‌شرف و دخترای مشنگش مدام تعریف کنن و برای هر حرف چرتی که می‌زدن، به به و چه چه بگن!
دکون کانال کوچه و شبکه عَن‌و‌گُه (من‌و‌تو) که تخته شد. کاملیا ایندی‌پندی رو هم که اصولن کسی تخمش هم حساب نمی‌کنه!
دیگه نه به کنسرت و تاتر دعوتش می‌کردن٬ نه کسی ۵۰۰۰ دلار می‌داد کنارش بشینه و شام بخوره و بشقاب بخره و نه کسی برای مصاحبه بهش پول می‌ده!
کیهان لندن هم که کمتر کسی می‌شناسه تا به خایه‌مالی‌هاش توجه می‌کنه.
ایران‌اینترنشنال هم البته خیلی تلاش می‌کنه اسمشو سر زبونا بندازه ولی درواقع بعد از اینکه مسیح علی‌نژاد، شاح‌زاده‌ی مفتخور رو شست و کنار گذاشت، شازده چنان وحشت کرده که مبادا از «شفاف‌سازی» سخن به میان بیاد که خودش جرات نمی‌کنه با کسی غیر از خایه‌مال‌هاش مصاحبه کنه!
 شیوا امینی هم یک تنه با بولدوزر از روی این شاح‌زاده‌ی مفت‌خور و بی‌لیاقت رد شد و گفت:
«خودتونو پشت سیرک انتخابات قایم نکنید آقای رضا پهلوی. مردم ایران رای نمیدن. بیایید اینجا در مورد سیرک وکالتی که راه انداختید پاسخگوی مردم باشید، مردم رعیت نیستن که بجای پاسخگویی داری اطرافیانت رو می‌فرستی جلو...» چرا از آقای پهلوی دعوت نمی‌کنید که پاسخگو باشه؟
در مورد شام ۵هزار دلاری که راه‌انداختی صحبت کنید
در مورد جشن‌تولدهایی که در سالگرد ژینا(مهسا) امینی
در مورد صندوق اعتصابات  
«یا میاد پاسخ مردم رو شفاف می‌ده یا همان کاری را که مردم با مجاهدین خلق کردن که با آقای رضا پهلوی هم می‌کنند»
«اقای رضا پهلوی پاتو از روی گلوی مخالفین جمهوری اسلامی بردار و آویزون سپاه نباش...»
خلاصه این می‌شه که دور شاح٬ راه می‌افته اینور و اونور٬ می‌گرده ببینه کی میاد باهاش مصاحبه کنه. حتا شده رایگان! فقط بشرطی که لقب اسپرم زاده‌اش را بکار ببرن!
دست رد به سینه هیچکس نمی‌زنه!
می‌ره با یه خبرگزاری ژاپنی که شش هزار تا فالوور داره که البته همه‌شون ژاپنی هستن و اصلن نمی‌دونن ایران یه چیز پوشیدنیه یا خوردنیه، مصاحبه کرده!
و پس از اینکه چند پیاله ساکی بالا انداخته گفته «باور و اعتماد زیادی از سوی مردم به من وجود دارد، پس من هم از این سرمایه سیاسی در جهت مدیریت این گذار برای آنها و رهبری این فرایند استفاده می‌کنم.»
انگارش نه انگاره که خود تنِ لش و مفت‌خور و بدهمه‌چیز، زن هرزه و نفرت‌انگیز و دختران بی‌شعور و خوش‌گذرانش شدن مضحکه مردم!
خلاصه هر جا که می‌شد زودی می‌رفت و می‌گفت بچه‌ها من شاح‌زاده‌ام٬ منم بازی! نخود هر آش می‌شد و اظهار فضله می‌کرد!
پس از حمله موش‌موشکی جمهوری اسلامی به اسراییل٬ از ترس اینکه مبادا اسراییل به تلافی‌اش بیت خامنه‌ای رو بزنه تنش لرزید و چپ و راست مصاحبه می‌کرد که حمله نظامی خط قرمز منه! 
ولی سطلی سپاهی‌های طرفدارش می‌گفتن هیچ جاکشی حق نداره این حمله رو محکوم کنه!!!
حتا عَن‌قِلابی سطل‌عَن‌پرست هم!!!
بعد خبرنگار بی‌بی‌سی باهاش مصاحبه می‌کنه. طرف نه گذاشت و نه ورداشت٬ بی تعارف رید به هیکل اعلاحسرت دورشاح!
خبرنگار بی‌بی‌سی: سال گذشته ائتلافی شکل گرفت که شما هم جزئی از آن بودید٬ اما این ائتلاف فروپاشید که بخشی از این اتفاق بخاطر اطرافیان شما و رویکرد بیش از حد تند و انعطاف‌ناپذیرشان بود. به همین خاطر بسیاری در اپوزیسیون نوعی بی‌اعتمادی به شما دارند و شما را نماد آینده ایران نمی‌بینند.
طرف رک و راست می‌گه فروپاشی ائتلاف اپوزیسیون بیشتر بخاطر تفرقه‌اندازی‌ تو و دور و بری‌هات بود و مردم دیگه تو رو به تخم‌شون هم حساب نمی‌کنن٬   اعلاحسرت دورشاح می‌گه: نقش من در این گذار این است که تا جای ممکن اتحاد ایجاد کنم!!!
از آنجا که شاح‌زاده‌شون نه عقل داره و نه شعور٬ نه شخصیت داره و نه غرور٬ بازم باورش نمی‌شه که ایرانیان و جهانیان دارن بهش می‌خندن و همه به او٬ به عنوان مهره‌ی رژیم و خائن به انقلاب مردم ایران نگاه می‌کنند و بازهم لقمه‌ی بزرگتر از دهنش برمی‌داره و با مجله اشپیگل مصاحبه می‌کنه! بیچاره فکر می‌کرد امید خلیلی داره باهاش مصاحبه می‌کنه که بگه شغل من مفتخوری و کون‌گشادیه ولی تو بگو مبارزه در راه آزادی!
رضا پهلوی: اگر من مسوولیت را قبول نمی‌کردم، ۳۸ سال جوانیم را در این راه خرج نمی کردم که امروز با این موهای سفید نشسته باشم با شما صحبت کنم من ۳۸ سال مبارزه کردم! 
البته این مال چندسال پیش بود حالا شده ۴۵سال! اگه مسوولیت قبول نمی‌کرد و ۴۵سال در راه آزادی مبارزه نمی‌کرد الان در سن ۶۴ سالگی موهاش رنگ شبق بود!!!
روز اول که خبر مصاحبه‌اش پخش شد از آنجا که ایرانیان کمتر به زبان آلمانی تسلط دارند سطلی سپاهی‌ها شروع کردن به ترجمه و تحلیل و سواستفاده و البته تحریف این مصاحبه!
نتیجه‌اش این شد که اشپیگل عکس و تیتر مصاحبه‌ را تغییر داد و بجای عکس اعلا‌حسرت دورشاح٬ تصویری از عزاداری رییسی را گذاشت! 
و تیترش که ابتدا «من خواهان انقلاب هستم» را به «ما کره شمالی خاورمیانه شدیم» تغییر داد!
سطلی‌ سپاهی: آب دستتونه بذارید زمین و در همه پلتفرم‌ها پر کنید که کمتر از ۲۴ ساعت بعد از مصاحبه دور رضا شاح دوم با اشپیگل آلمانی دادگاه دوسلدورف آلمان معروف به دادگاه محاکمه نازیها، فرمان دور رضا شاح دوم را پیگیری کردند و علیه سپاه پاسداران اعلان تروریست کردند شاح قدرتمند یعنی این!
چرا دورشاح قدرتمند یه چندتا مصاحبه هم با روزنامه‌ها و هفته‌نامه‌های معروف آمریکایی و فرانسوی و انگلیسی و... نمی‌کنه بلکه ۲۴ ساعته همه کشورها سپاه پاسداران را تروریست اعلام کنند!!!
خبرنگار به رضا پهلوی می‌گه در خیزش اخیر، بیش از ۵۰۰ نفر کشته شدند، ده‌ها هزار نفر بازداشت و شکنجه و بعضی اعدام شدند. آیا یه انقلاب جدید می‌خوای؟ دورشاح جواب می‌ده آره انقلاب می‌خوام، ایرانیا هنوز حاضرن هزینه بدن. 
خبرنگار می‌گه از سرسرای هتل ۵ستاره تو لندن همچین بیانیه‌ای دادن راحته!
اشپیگل برای شناسوندن رضا پهلوی نوشته که شاهزاده با چهره‌های سرشناس اپوزیسیون مثل مسیح علی‌نژاد کار می‌کنه!
رضا تفرقه: من معتقدم که باید چرخه انتقام و تلافی را متوقف کنیم. این چیزی است که ما را از رژیم متمایز می‌کند. ما به حقوق بشر اعتقاد داریم. ما به روند قانونی اعتقاد داریم.
خبرنگار می‌پرسه وقتی از "ما" صحبت می‌کنید، دقیقاً به چه کسی اشاره می‌کنید؟
من و تیمی که دارم جمع می‌کنم، به علاوه اکثریت ایرانیانی که از این دیدگاه حمایت می‌کنند.
تیم حقوق بشری پهلوی!!!
 به علاوه اکثریت ایرانیانی که از این دیدگاه حمایت می‌کنند.
امیرحسین اعتمادی٬ مشاور اول شاح‌زاده!!!
خبرنگار می‌پرسه در سال ۱۹۷۹(۱۳۵۷)، ایرانی‌ها پدر شما را به دلیل سبک رهبری مستبدانه و بی‌عدالتی‌های اجتماعی، با رسوایی و بی‌آبرویی از کشور بیرون کردند. خانواده شما هم باید می‌رفتند. چه چیزی امروز به شما این اطمینان را می دهد که مردم خواهان بازگشت شما هستند؟
از این که می‌شنوم ایرانیان در بازی‌های فوتبال نام پدربزرگم را صدا می‌زنند، جوانان ایرانی را می‌بینم که امضای پدرم را روی بازوهایشان خالکوبی می‌کنند. برای من، اینها نشانه‌های روشنی است؟!!!

از این بگذریم که پدر و پدربزرگش دزد و جنایتکار و وطن‌فروش بودن ولی
گیرم پدر تو بود فاضل
از فضل پدر تو را چه حاصل؟

منظورش از ایرانیانی که در بازی‌های فوتبال نام پدربزرگش را صدا می‌زنند همون جاکش‌هایی هست که چند ساعت پیش از اعدام آن سه نفر ریختند تو از خوشحالی خیابون رقصیدن؟!
نشانه‌های روشن!!!
واینچنین شد که اشپیگل هم به جمع سه مفسد پیوست!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر