۱۴۰۳ مرداد ۱۶, سه‌شنبه

در حاشیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس

مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس رو یادم رفت ببینم. حواسم پرت اخبار ایران بود.
داشتم توییتر رو می‌خوندم که یه عکس عجیب غریب و بسیار حال‌ بهم زن دیدم با هشتگ المپیک!!! بیشتر که جستجو کردم دیدم تصاویر افتتاحیه المپیک پر است از اینگونه عکس‌های چندش‌آور و نفرت انگیز! گویا برگزارکنندگان المپیک با خودشون فکر می‌کردن اینطوری برای جامعه رنگین‌کمانی تبلیغ مثبت می‌کنند!!! دیدن این تصاویر آنهم در بازی‌های المپیک٬ برای منی که مشکلی با دگرباشان ندارم٬ باعث بی‌زاری و انزجارم شده بود چه برسه به کسانی که هنوز براشون این مسئله عادی نشده!
و چند روز بعد هم در مراسم رژه‌ی افتخار جامعه رنگین‌کمانی این عکس‌ها رو دیدم!!!
البته اون موجودات نفرت انگیز تنها «ورزشکاران» المپیک پاریس نبودند و یکی از «قهرمانان» المپیک‌ که مشعل المپیک را حمل می‌کرد رپر، اسنوپ داگ بود!!!
ایمان خلیف بوکسور الجزایری 
پیروزی ایمان خلیف بوکسور الجزایری مقابل آنجلا کارینیِ ایتالیایی تنها ۴۶ ثانیه به طول انجامید! کارینی پس از دریافت ضربات سخت از ادامه مبارزه منصرف شد. 
عَن خانم فکر می‌کرد بجای بوکس٬ اومده بالش بازی! 
نشست روی زمین و شروع کرد به گریه کردن! همچین که دید داره می‌بازه٬ تازه بهش الهام شد که خلیف مَرده!!!
کارینی پس از پذیرش شکست در مسابقه در گفتگو با خبرنگاران گفت:...بارها به من گفته شده که یک جنگجو هستم!!!
«جنگجو»؛ پس از اعلام پیروزی، خلیف با او دست نداد!!!
بلافاصله شایعاتی مبنی بر جنسیت ایمان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که خلیف کروموزوم XY یا سطح تستوسترون بالایی دارد.
از مزایای المپیک این بود که باعث شد خیلی‌ها ذات کثیف و واقعیِ خودشون رو نشون بدن.
یکی از این آتش بیارهای معرکه٬ برعَنداز معروف کمپین ایجاد شرمساری٬ سام رجبی بود!!! اینا درواقع از سطلی- سایبری‌ها بدتر و خطرناک‌تر هستن!
سام رجبی: باید هرچه زودتر این بساط مسخره در ورزش برچیده شه. ایمان خلیف بوکسور الجزایری مرد بوده، رفته ۴ تا هورمون تراپی ترنس شده بعد پاشده رفته المپیک زنان و یه مشت زده به آنجلا کرینی بوکسور زن ایتالیایی. آنجلا گفته تا حالا همچین مشت محکمی نخوردم. فمنیست‌ها نباید از حقوق آنجلا دفاع کنن؟

سام رجبی شعورش به اینجا نمی‌رسه که یک کشور مسلمون هیچوقت ورزشکار ترنس به مسابقات جهانی نمی‌فرسته؟!
در روزهای حساسی که باید تمرکزش را روی مسابقه‌اش می‌گذاشت٬ آبروی او را  می‌برند تا با بغض و اشک و درد بگه من زن هستم و پدرش مجبور شه عکسهای خصوصی کودکی و نوجوانی‌ خلیف را برای عده‌ای بیشعور مانند این برعَنداز دهن‌گشاد منتشر کنه. صرفا چون از کشورهای غربی نبود و هیکل مردپسند باربی‌ها رو نداره.
خلیف در مصاحبه‌ای صمیمانه با (SNTV) که به زبان عربی انجام شد، اعلام کرد که متعجب است، چرا این اتهامات الان و در چنین موقعیتی رخ می‌دهد، در حالی که او سال‌هاست به ورزش بوکس مشغول بوده و کارینی ایتالیایی و سایر مربیان برای مدتی طولانی او را می‌شناسند.

محمد چاوآ، مربی خلیف، با حمایت از او در این‌باره افزود: «در کشور الجزایر تغییر جنسیت مجاز نیست.»
چاوآ گفت: «حتی در کشورهای در حال توسعه چنین عملی [تغییر جنسیت] پرهزینه است، اگر ایمان بر اساس ادعای مردم بودجه لازم برای انجام آن را داشته باشد، ترجیح می‌دهد خودش را سیر کند، نان و لباس بخرد و مانند بقیه دوستانش زندگی کند.»
این هم ویدیویی از آنجلا کارینی وقتی تنها ۵سال داشت! اینبار با لباس قرمز!!!
زنِ واقعی از دید برعَنداز ایجاد شرمساری کن٬ سام رجبی! اگه یه جاوید شاه هم بگه٬ با عنی کریمی دو- دو کرده!
آرزوی برعندازمون اینه که ده سال دیگه که جهان بازم پیشرفت کرد٬ جای مایو نارنجی‌ها رو با سیاه‌پوش‌ها عوض کنه و با خوشحالی بنویسه: یک تور والیبال و ده سال فاصله!!!
وقتی حسابی از لحاظ روحی و جسمی سیراب و ارضا شد باز می‌ره دنبال ایجاد شرمساری‌ برای خودش!!! البته اینقدر فحش شنید که زودی حذفش کرد!!!
توهین به ورزشکاران فلسطینی و پرچم کشورشان. البته زمانی که خودش عضو تیم ملی جودو جمهوری اسلامی بود با کمال میل پرچم آخوندها را در ماتحت مردانه‌اش فرو می‌کرد!!!
می‌دونست مدال نمیاره٬ پیشاپیش رفت برای مدال خایه‌مالی!
این لاشیِ عَن قیافه که قدم‌زنان از خودش فیلم می‌گیره و به مردم ایران بخاطر مسخره کردن لباس کاروان المپیک می‌گه فرهنگ ندارید٬ مهسا جاور قایقران تخمی است. 
اینم لباس پرستاری‌ای است که مهسا بخاطر تبلیغش پول گرفته!
بعد میگه صبح روز مسابقه؛ هنگام پارو زدن با کامنتهای منفی مردم مواجه شدم!  تو روز مسابقه گوشی دستش گرفته، کامنت می‌خونده!!! لاشی ولایی بعد از توهین‌هایی که کرده انتظار انرژی مثبت داشته!!!
 بعدش هم به گُه‌خوری میفته و خبرگزاری حکومتی ایسنا ويديوش رو منتشر مى‌كنه!!!
و دست آخر هم معلوم می‌شه دلیل باخت مفتضحانه‌شون بی‌غذایی بوده! آخه تو ایران که بود، صبحونه تخم‌مرغ و شیر و عسل و پنیر و آب‌میوه می‌خورده هر روز کلی میوه و سبزیجات و خشکبار و شب‌ها هم چلو خورشت فسنجون و ته‌چین‌مرغ!
نه عن خانم! هیچکس از نکبتی مثل تو انتظاری نداشت! برای همین هم لازم نبود بری المپیک!
چینی‌های تیم تنیس روی میز آمریکا٬ تیم چین را شکست دادند!!!
ایشون استیون فان دِ فِلده (steven van de velde) هستند! ورزشکار هلندی رشته والیبال ساحلی. او ۸سال پیش وقتی ۱۹سالش بود به جرم آزار و تجاوز جنسی به کودکی ۱۲ساله به چهار سال زندان محکوم شد که پس از یکسال آزاد شد! طبق قوانین گوگولی مگولی اروپا به اندازه کافی تنبیه شده بود!
 کمیته بین‌المللی المپیک با وجود سیل انتقادات، امسال اجازه حضور در بازی‌های المپیک را به او داد. البته مردم هر بار که توپ دستش میفتاد از خجالتش در میومدن و نقل و نبات نثارش می‌کردن و او را هو می‌کردن!
سال گذشته که فدراسیون ژیمناستیک فرانسه، پس از عمل جراحی زانو در سال ۲۰۲۱ به کایلا نمور اجازه نداد مسابقات را از سر بگیرد، او نمایندگی الجزایر را آغاز کرد. فرانسوی‌ها با خودشون فکر کردن با این زانوش که بر ما مدال نمیاره! کایلا در فرانسه بدنیا آمده و والدین پدر کایلا الجزایری هستند. به همین جهت او هم دو ملیتی به شمار می‌رود. در المپیک پاریس٬ کایلا مدال طلای رشته پارالل (میله های ناهموار) را به دست آورد. این اولین مدال طلای ژیمناستیک در بازی‌های المپیک تاریخ قاره آفریقا است.
کارلوس یولو ژیمناست فیلیپینی دومین مدال طلای المپیک خود را در دو روز به دست آورد.
 
دولت فیلیپین ۱۰ میلیون پزو فیلیپینی (۱۷۳۳۰۰ دلار) به ژیمناستیک اهدا می‌کند - پاداشی که به هر دارنده مدال طلا وعده داده شده است - در حالی که یک شرکت املاک و مستغلات به او قول داده است که یک واحد سه خوابه کاملن مبله در مک کینلی هیل بدهد.
مجلس نمایندگان متعهد شده است که به یولو ۶ میلیون پزو مشوق‌های نقدی اضافی بدهد و فردیناند مارتین روموالدز، رئیس مجلس سفلی، او را "قهرمان ورزشی" و "گنجینه ملی" توصیف کرده است.
همچنین مادام العمر رَمِن(سوپ نودل)، مک و پنیر و مرغ کبابی که توسط رستوران های زنجیره‌ای مختلف ارائه می‌شود، در انتظار او هستند.
نوش جونش!
امشب آرمان دوپلانتس پرنده‌ی سوئدی رکورد پرش با نیزه رو شکست. همه بازی‌ها تموم شده بود و هزاران هزار تماشاچی و ورزشکار، حواسشون تنها به او بود و اونو تشویق می‌کردن.
رفت تا بیست سی سال دیگه که یکی پیدا بشه رکورد ۶ متر و ۲۵ سانتی‌مترش رو بشکنه!
تعداد مدال‌های جمهوری اسلامی در پایان دهمین روز:
 اگر عل‌حضرت همایون محمدرضا شاح پهلوی شاه‌عَن‌شاه عاریامهر بزرگ ارتشتاران؛ تمامیت ارضی ایران براش مهم بود و دودستی بحرین رو تقدیم شیخ بحرین نمی‌کرد، امروز «وینفرد یاوی» دونده‌ی بحرینی صاحب مدال طلای المپیک نمی‌شد 
و کنار دیگر پرستاران جمهوری اسلامی ایستاده بود!
ایمان خلیف با این پیروزی به فینال بانوان راه یافت
و سرانجام مدال طلای المپیک برای ایمان خلیف
این درخشان است!
روزنامه‌نگار فرانسوی از ایمان خلیف می‌خواهد که به زبان فرانسه صحبت کند، با این فرض که از زمانی که فرانسه الجزایر را مستعمره کرد، ایمان باید فرانسوی زبان باشد. به انگلیسی به او گفت که به عربی جواب می‌دهد!
این شایسته مدال دیگری است.
کیمیا علیزاده ورزشکار ایرانی٬ به مدال برنز المپیک ۲۰۲۴ دست یافت
ژیمناستیک ریتمیک
ارشاد ندیم ورزشکار پاکستانی در مسابقات پرتاب نیزه المپیک پاریس، با پرتاب نیزه به مسافت ٩٢.٩٧، ضمن شکستن رکورد المپیک، برنده مدال طلای این رشته شد.
خایه‌لیس عمام٬ مبینا نعمت‌زاده هم مدالش را به امام زمان تقدیم کرد!
تنش‌ها در مسابقه مدال طلای والیبال ساحلی زنان بالا بود، اما دی جی آهنگ مناسبی را برای آرام کردن آن انتخاب می‌کند.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر