۱۴۰۱ دی ۱۶, جمعه

اپلیکیشن رایگان دیوث یاب!

اسهال‌طلب و یبوست‌گرا٬ نایاکی و مزدوران به ظاهر روشن‌فکر(اغلب خارج نشین!)٬ فاحشه‌های مغزی و خایه‌دار٬ عرزشی‌ها و ساندیس‌خورها و خلاصه تمامی تفرقه‌اندازان و جیره‌خواران جمهوری جنایتکار اسلامی را براحتی می‌توان شناخت. 
اگر می‌خواهید ریپورت نشوید، آنها را بلاک کنید.
دنبال (فالو) نکنید. 
دروغ‌های تحریک‌آمیزشان را ریتوییت نکنید.
پاسخی به اراجیف و چرندیات آنها ندهید.
اصولن وقت گرانبهای خود را صرف خواندن مطالبی که هدفش منحرف کردن انقلاب از مسیرش که سرنگونی حکومت آخوندهاست و ترساندن مردم است نکنید.
آنها را ندیده بگیرید و حتا فحش و ناسزا هم زیر توییت‌هایشان ننویسید.
آنها را طرد کنید تا منزوی شوند و توطئه‌هایشان بی‌اثر و خنثی.
اما چگونه می‌توان یک دیوثِ وطن‌فروشِ آخوند‌پرست را شناخت؟
یکی از این مزدوران را انتخاب می‌کنیم. بعنوان نمونه یکی از کثیف‌ترین و لاشی‌ترین آنها یعنی علی علی‌زاده!
ببینید چه کسانی از او تعریف و تمجید می‌کنند!
آخوندک حسین کازرونی:
به فهرست کسانی که دنبال می‌کند یه نگاهی بیندازید و ببینید چه توییت‌هایی را ریتوییت‌ می‌کند. 
از این طریق صدها مزدور دیگر را خواهید شناخت!
حمایت علی‌زاده از احسان حسینی٬ جق زن اعظم٬ خبرنگار خبرگزاری فارس! 
دیوث‌ها٬ برای جیره‌ای که می‌گیرند کلی باید خوش‌رقصی کنند!
علی علی‌زاده با پرچم گروهک تروریستی حزب‌الله لبنان درحال نشان دادن علامت پیروزی!
حسن نصرالله٬ دبیرکل حزب‌الله لبنان: تا زمانی که ایران پول دارد، ما هم پول داریم!
حسن نصرالله، رهبر گروهک تروریستی حزب‌‌الله لبنان، ۲۷ خرداد ۱۳۸۸:
امروز در ایران چیزی به اسم تمدن پارسی وجود ندارد. آنچه هست تمدن اسلامی است.
مؤسس جمهوری اسلامی عرب بود و عرب‌زاده. امام خامنه‌ای هم عرب است.
دیوث‌ بودن کار آسانی نیست! 
علیزاده٬ باید از لندن پاشه بیاد در راهپیمایی اربعین شرکت کنه! و سپاه پاسداران هم با افتخار عکس او را منتشر می‌کند!
البته این تنها سپاه جلادان نیست که از وجود علیزاده خوش‌خوشانش می‌شه! تحلیل‌های تخمی دیوث علیزاده چنان به مذاق آمنه‌سادات ذبیح‌پور٬ بازجو شکنجه‌گر و فاحشه‌ی ولایی خوش آمده که بخش‌هایی از آن را کپی‌برداری کرده!
 دعوای مزدوران ولایی سرِ اینکه کدام‌یک اول خایه‌مالی کرده!
خبرگزاری تسنیم وابسته به سپاه جلادان٬ آمنه سادات ذبیح‌پور بازجو خبرنگار٬ روزنامه همشهری و... همین روزهاست که خامنه‌ای و رییسی هم «توضیحات جالب» دیوث علیزاده رو ریتوییت کنند!
علیزاده‌ی قرمساق درباره خیزش انقلابی مردم ایران می‌گوید: در ۷۰ روز گذشته (به کوری‌ چشمش حالا شده ۱۱۰ روز!) هر کجا نگریستیم به یک پدیده رسیدیم: مجاهدینی شدن فضای سیاسی و تلاش برای تبدیل ایران به پادگان اشرف ۴ 
منظورش از «رسیدیم» مردم مبارز ایران هستند یا خودِ دیوث و آخوندهای حاکمی که مزدوری‌شان را می‌کنه؟!
دیوث‌خان می‌گوید از هر کس در ایران درباره اعتصاب می‌پرسم می‌خندد و می‌گوید کدام اعتصاب؟
این هم تصویری از منبع توییت‌های دیوث علیزاده٬ البته بجز تکرار خبرهای دروغینِ و خود گول‌زن خبرگزاری‌های حکومتی مانند ایسنا و ایرنا٬ فارس و همشهری٬ مهر و تسنیم و...
مزدورِ دیوث٬ علیزاده باید برای کتلت شدن حاج قاتلِ سلیمانی متن‌های عاشقانه بنویسه!
این بنگی همیشه نشئه٬ می‌خواد انتقام سخت هم بگیره!!!
باید بنویسه این سپاه نبوده که به هواپیمای اوکراینی موشک شلیک کرده و باعث جان‌باختن ۱۷۶ سرنشین این پرواز شده و خودش رو سکه یه پول کنه!
دیوث‌ها همچنین باید مردم را تشویق کنند تا بخاطر برد تیم ملا٬ جشن بگیرند٬ برقصند و شادی کنند!
یکی دیگر از وظایف دیوث‌ها٬ ترور و تخریب شخصیت٬ تمسخر٬ بدنام و توهین کردن به فعالین شناخته شده است.
توییت علیزاده برای علی شریفی زارچی، عضو هیئت علمی بیوانفورماتیک و هوش مصنوعی دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف.
توییت علیزاده برای شروین حاجی‌پور٬ فارغ‌التحصیل رشته اقتصاد از دانشگاه مازندران. او در فاصله چند روز بعد از خواندن ترانه اعتراضی «برای…» به یکی از مشهورترین چهره‌های خیزش ۱۴۰۱ ایران تبدیل شد.
در صفحه شخصی وی در اینستاگرام در طی سه روز، با وجود محدودیت‌های فیلترینگ، نزدیک به ۴۰ میلیون بازدید را به ثبت رساند. وی بلافاصله بازداشت و تهدید به سکوت شد.
علیزاده: آقای حاجی‌پور٬ این قیمت گذاری دستوری اگر نبود الان ده‌ها میلیون ایرانی نان خوردن هم نداشتند!
این یه حرفش درسته! مردم ایران نان که هیچ٬ آب‌شان هم رایگان است!
اگر هم منکر این همه چاه‌های رایگان آبِ زمزم شوید٬ پاسخ‌تان را با گلوله می‌دهند.
توییت علیزاده برای حسین رونقی فعال حقوق بشر، کنشگر مدنی، وبلاگ‌نویس، روزنامه‌نگار و زندانی سیاسی. او سال‌های زیادی را در زندان‌های حکومت جنایتکار اسلامی گذرانده. آخرین باری که بازداشت شد دست به اعتصاب غذای خشک زد و در زندان پاهای او را شکستند.
در فایل صوتی جلسه محرمانه با سردار قریشی، جانشین فرمانده بسیج که از سوی بلک‌ریوارد منتشر شد مطالبی درباره حسین رونقی گفته می‌شود که تاییدی بر شکستن پاها و مشکل قلبی اوست.
سپس "تصمیم‌گیری" می‌شود که چون "امروز تیم ملی میخواد راه بیفته" و با توجه به آذری بودن حسین رونقی و اینکه ''طرفدار زیاد دارد و قلبش خرابه و احتمال داره اتفاقی براش بیفته و هرلحظه احتمال فوتش هست...عملیات جوری پیش رفت که مثل قصه مهسا نشه.
این فرد ادامه می‌دهد: «گفتیم هرجور شده یک عکس از این منتشر بشه که سالمه، نشسته و خونواده‌اش هم کنارشن. ظرف دو ساعت تصمیم‌گیری شد، بردنش اونجا عکس هم گرفته شد و منتقلش کردیم یک بیمارستان دیگه...هنوز حالش خوب نیست و مشکل قلبی داره. طرفدار هم زیاد داره
اینهم توییت علیزاده‌ی بی‌شرف برای رضا حقیقت‌نژاد روزنامه‌نگار و تحلیلگر سیاسی. او در اواخر عمر مبتلا به «بیماری سرطان روده بزرگ و متاستاز آن به کبد» شد و پس از شش ماه درمان، در بیمارستان شاریته در برلین، آلمان در ۴۵ سالگی درگذشت.
رضا حقیقت‌نژاد با وجود بیماری‌اش لحظه‌ای از رویدادهای ایران غافل نبود.
آخرین پُست‌های این روزنامه‌نگار در توییترش، مربوط به اعتراض دانش‌آموزان در مدرسه‌ای در کرج بود. او در توییتی نوشت: «۵ سال پیش بود که خامنه‌ای گفت جوان‌های ما دیکتاتوری ندیده‌اند، الان باید خیالش راحت باشد، نوجوان‌های ما هم دیکتاتوری دیده‌اند.
البته دشمنی و سوزش بیش از حد این دیوثِ مزدور٬ پاسخ رضا حقیقت‌نژاد به توییت علیزاده درباره کشتار میدان تیان‌آنمن (میدان صلح آسمانی؟!) است.
علیزاده٬ مزدورِ حکومت اعدامی٬ چین و روسیه: 
به یادآر سالی را که تانکها به میدان آمدند و غربگرایان چین فروپاشی را حتمی انگاشتند و کاوه مدنی‌های چین عجولانه تخم‌مرغ‌ها را در سبد Regime Change گذاشتند. اما چین نه فقط نقشه آمریکایی فروپاشی را به فاضلاب تاریخ ریخت که جهان را هم از «رویای آمریکایی‌» بیدار کرد. ایران هم می‌تواند؟
پاسخ رضا حقیقت‌نژاد: 
به یادآر که در آن میدان به روایتی حداقل ۱۰هزار  نفر معترض کشته شدند، پس از آن‌ جنایت ده‌ها نفر اعدام و هزاران نفر بازداشت شدند، تاریخش و روایتش در چین سانسور و سرکوب شده است تا «رویای چینی» قوام بگیرد. 
جمهوری اسلامی هم می‌تواند؟ بله! توانسته؛ آبان ۹۸.
درباره مرد تانک‌ها و کشتار میدان تیان‌آنمن (میدان صلح آسمانی؟!) بیشتر بخوانید.
«رویای آمریکایی‌؟!» در میدان تیان‌آنمن بیدار می‌شود!
میدان پاک می‌شود تا «رویای چینی» قوام بگیرد!
این هم توییت‌های دیوث علی‌زاده درباره حامد اسماعیلیون٬ فعال سیاسی، دندانپزشک و داستان‌نویس ایرانی.
حامد اسماعیلیون٬ همسر پریسا اقبالیان، و پدر ری را که در پی شلیک پدافند هوایی سپاه پاسداران به پرواز شماره ۷۵۲ هواپیمایی بین‌المللی اوکراین به قتل رسیدند است. اسماعیلیون سخنگوی انجمن خانواده‌های جانباختگان است.
از دید علیزاده ترور مخالفان یا بقول خودش خائنین٬ صواب دارد!
یکی از دلایل دشمنی علیزاده با حامد اسماعیلیون٬ بخاطر دعوتش از ایرانیان مقیم خارج از کشور است که در بیش از ۱۵۰ شهر جهان مردم تجمعات اعتراضی برگزار کردند و تنها در شهر برلین بیش از ۸۰ هزار نفر در این راه‌پیمایی شرکت کردند.
به دنبال موفقیت او در برگزاری این تجمعات٬ شماری از رسانه‌های داخلی و برخی از چهره‌های سیاسی در داخل و خارج از ایران به او حمله کرده و تلاش کردند اقدامات او را به «مسئله شخصی» با نظام تقلیل دهند.

حدود ۳۰ فعال سیاسی داخل ایران در ۲ آبان ۱۴۰۱ با انتشار بیانیه‌ای خواستار نقش‌آفرینی اسماعیلیون در تشکیل یک شورای هماهنگی در خارج از کشور برای «پیش بردن و بقای خیزش انقلابی» مردم ایران شدند.

سوزش علیزاده برای این است که کسی او را داخل آدم حساب نمی‌کنه و خودش٬ باید خودش را بعنوان نماینده ایرانیان معرفی کنه!!!
این بی‌شرفِ بی‌همه‌چیز جاوید‌نام مجیدرضا رهنورد٬ 
شیرمرد ایران‌زمین را با اصغر قاتل مقایسه می‌کند!
این نکبتِ نفرت‌انگیز ناراحت است که چرا اقتصاد نیوز نوشته دومین اعدامی اعتراضات اخیر!
و از بیماری زمینه‌ای بسیجی‌های خون‌خوار چیزی ننوشته!
البته این قرمساقِ مزدور٬ ننوشته اون بسیجی‌های مزدور از آغاز خیزش انقلابی مردم ایران چند نفر را کشته و مجروح و بازداشت کرده‌اند تا در زندان شکنجه شوند.
- ننوشته مطابق ماده ۱۵۷ «قانون مجازات اسلامی»، انجام وظیفه ماموران مسلح باید در حد لازم باشد و اگر بیش از حد مجاز از قدرت نظامی استفاده کنند، رفتار شهروندان در برابر آن‌ها «دفاع مشروع» محسوب می‌شود.
- ننوشته  او امکان بهره بردن از وکیل تعیینی یا انتخابی نداشته و در دادگاه نیز فرصت دفاع از خودش را پیدا نکرده بود.
- ننوشته چون روی بازویش شیر و خورشید خالکوبی کرده بود٬ دستش را بی‌رحمانه شکسته بودند.
- از اعتراف اجباری زیر شکنجه هم چیزی ننوشته.
- از پلمب شدن مغازه کیف و کفش‌فروشی او و اذیت و آزار شبانه‌روزی خانواده‌اش توسط بسیجی‌ها و لباس شخصی‌های حکومتی هم چیزی ننوشته.
از خطر اعدام شدن فعالان سیاسی در عربستان سعودی٬ ابراز نگرانی می‌کند و آن را بَربَرانه می‌خواند و تقاضای توقف آن را می‌کند.
اما مشتاقانه از اعدام هموطنان‌اش پشتیبانی می‌کند!
دیوثی برای تمام فصول!
این مزدور نفرت‌انگیز نوشته: «اپوزیسیون به فتوای تلویزیون سعودی شب یلدا را بر ایرانیان حرام کرده و گفته هیچ ایرانی امشب حق شادی ندارد. شب جنگ میان ایران‌فروشان و ایران‌دوستان است. مطمئنم ایرانیانی که زیر حمله اعراب و مغولها هم از سنتهای‌ ملی‌شان دفاع کردند امشب با جشن و‌ سرور توی‌ دهن این مزدوران ریاض می‌زنند.»
البته مردم٬ مراسم شب یلدا را بیاد قهرمانان راه آزادی در کنار مزار جان‌باختگان انقلاب ۱۴۰۱ برگزار کردند. هرچند که بعضی خانواده‌ها حتا اجازه این را نداشتند که شب یلدا را بر مزار عزیزان کشته‌شده‌شان بروند.
جشن و سرورش را اما دیوث علیزاده با دستمزدی که بمناسبت توییت‌هایش گرفته بود در کنار منقل برگزار کرد!
کسی شب یلدا را تحریم نکرده بود بلکه منظور این بود در حالیکه صدها ایرانی معترض توسط آخوندهای جنایتکار کشته شده‌اند و خانواده‌هایشان عزادار هستند و ده‌ها هزار نفر در زندان‌ها تحت شکنجه قراردارند٬ مانند این قرمساق که تا پارسال آنرا مسخره می‌کرد٬ با جشن و سرور و شادی آب به آسیاب آخوندهایی که مانند خودِ این دیوث اعتقادی به جشن شب یلدا ندارند نریزید.
همین مزدور نفرت‌انگیز پارسال نوشته بود که از صبح دهها پیام «یلدا مبارک» گرفته‌ام (اونا دیگه چه بدبخت‌هایی هستند که به این آشغال تبریک می‌گویند!). ولی نمی‌توانم ارتباط برقرار کنم. تا ۷۹ که ایران بودم یلدا اصلا اینقدر تشریفات نداشت. «فربهی آیینی» یلدا قاعدتا باید مال همین ۱۰-۱۵ سال اخیر باشد. دقیقا از چه سالی تبریک گفتن یلدا رسم شد؟ آیا ناخوداگاه جمعی در حال تولید یک کریسمس ایرانی است؟
نکبتِ پفیوز می‌پرسه دقیقا از چه سالی تبریک گفتن یلدا رسم شد؟
ایرانیان صدها سال است که شب یلدا٬ شب پیروزی نور بر تاریکی را بر همگان فرخنده باد می‌گویند.
تا سال ٬۷۹ پیش از اینکه «معمار بزرگِ امنیتِ جیبِ آخوندها٬ تو رو برای جاسوسی و مزدوری بفرسته انگلستان٬ اگر یلدا اینقدر تشریفات نداشت به دلیل  این بود که ۲۲ سال آخوندها تلاش داشتند فرهنگ و تمدن ایران و ایرانی را نابود کنند. پیش از آن هم یعنی زمان شاه٬ یا هنوز مادرت تو را نریده بود یا اندازه گُه مرغ بودی و چیزی حالیت نمی‌شد! هرچند که هنوزم شعورت از یه آمیب هم کمتره!
دیوث‌خان٬ سوگند وفاداری خورده و تعهد داده حافظ منافع پادشاهی بریتانیا باشه٬ ۲۲ سال است که بجز دستمزد مزدوری برای آخوندها٬ نون ملکه و پادشاه انگلیس رو هم می‌خوره٬ اونوقت از اشغال ایران توسط انگلیس می‌گه!!!
میخواد در عرض ۴۰ دقیقه خایه‌مالی٬ بگه خامنه ای دزد و جنایتکار چتور دومین قدرت اتمی جهان را تبدیل به متحد استراتژیک ایران کرد! به زبان دیگر چگونه ایران را به روس‌ها فروخت! 
چگونه؟ اینگونه!!!
شاید برای برخی این سوال پیش آید که دیوث علیزاده که اینقدر خایه خامنه‌ای را می‌مالد٬ چرا به ایران نمی‌آید؟
زیرا جمهوری جنایتکار اسلامی به نایاکی‌ها و ماله‌کشان خارج نشین هم نیاز دارد. 
بخشی از بولتن سری فارس که توسط گروه هکری بلک ریوارد هک شده بود: ...شنیده شده است که برخی از نهادهای امنیتی نیز از علیزاده حمایت مالی و اطلاعاتی می‌کنند.
ولی البته علیزاده یک دلیل مهم دیگر هم دارد که به ایران نمی‌آید! کاری که در ایران نمی‌تواند براحتی انجام دهد!
دیوث علیزاده: «اگر در خیابان تردد می‌کنید مراقب باشید قربانی کشته‌سازی‌شان نشوید.»
اگه عکس کریه و چندش‌آورش بالای توییتش نبود آدم فکر میکرد توییت علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی است!
یعنی حتا خایه‌مال‌ترین و نکبت‌ترین فاحشه‌ی ولایی هم اینطور نمی‌نویسه! 
انقلاب خون تازه می‌خواهد نه شیر تازه!
درباره شیر و بستنی تازه میهن و اسنپ فود و دیجی‌کالا٬ در اینجا بیشر بخوانید.
این هم یکی از آخرین توییت‌هایش: ما در جدال بخش ویژه پوشش اغتشاشات‌ ایجاد کردیم. از درآمد چند هزار دلاری یوتیوب‌مان برایش خبرنگار استخدام کردیم. اما ۲هفته است این خبرنگاران بیکارند و با ذره‌بین هم یک تجمع ۲نفره پیدا نمی‌کنند‌‌. پس این میلیونها برانداز که قرار بود با انقلابشان کار ج.ا را تمام کنند کدام گوری هستند؟ 
کدام «گوری» هستند؟! سرِ گور تو! دارن برای تو٬ خامنه‌ای و دیگر مزدورانش قبر حاضر می‌کنند!
  خلاصه اینکه برای مزدورانی مانند علی علیزاده دیگر راه بازگشتی بسوی مردم نمانده است. پس از سرنگونی رژیم آخوندی هم پول موادش قطع می‌شه و هم دیگر اراجیف خایه‌‌مالانه‌اش مشتری نخواهد داشت و در همان لندن باید بماند و مستمری بگیر انگلیسی‌ها شود و در ذلت بمیرد...
اما شاید برای برخی هنوز دیر نشده باشد. 
تا دیر نشده به صف مردم بپیوندید.
آنها که نگران آلترناتیو برای جمهوری اسلامی هستند، تصور می‌کنند کشور بزرگ ایران با ۸۵ میلیون جمعیت، جایگزینی برای کسانی که شغل اول و آخرشان روضه‌خوانی است ندارد؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر