۱۴۰۰ بهمن ۲۱, پنجشنبه

بزودی سراغ من هم می‌آیند

نخست سراغ سینماها آمدند
سکوت کردم چون زودباور و کور بودم
آغاز «وحشت بزرگ»؛ دستورالعمل آتش زدن سينما رکس از نجف آمده بود. افرادی که حسین تکبعلی‌زاده٬ متهم ردیف اول از آنها نام برده بود ، هيچ کدام بازداشت و مجازات نشدند. دادگاه کسانی را به محاکمه کشاند که بجز یک نفر بقیه بیگناه بودند. مسببان و عاملین واقعی فاجعه آتش‌سوزی سینما رکس ترفیع مقام گرفتند 

سپس سراغ وابستگان به رژیم پهلوی آمدند
سکوت کردم چون طرفدار شاه نبودم
آغاز دوران «طلایی امام»؛ جوخه انقلاب تیرباران یاران شاه را آغاز کرد
بعد سراغ زنان آمدند
سکوت کردم چون زن نبودم
آغاز دوران سیاه «حجاب اجباری» و سرکوب زنان؛ خواست امام این است که حجاب اسلامی در مملکت باید رعایت شود
بعد سراغ زنان آمدند
سکوت کردم چون زن نبودم
بخش سوم - فصل دوم
پیامدهای حجاب اجباری آن طور که حکومت ادعا می‌کرد، به یک تکه پارچه بر سر زنان محدود نماند
بعد سراغ بهاییان آمدند
سکوت کردم چون بهایی نبودم
بخش چهارم
فصل یکم - شکنجه و کشتار٬ تاراج و زورگویی٬ آیین و روش مسلمانان از آغاز تا به امروز، برای فراخواندن مردم به اسلام.
 بعد سراغ بهاییان آمدند
سکوت کردم چون بهایی نبودم
بخش چهارم
فصل دوم - ربوده و ناپدیدشدگان
بعد سراغ بهاییان آمدند
سکوت کردم چون بهایی نبودم
بخش چهارم
فصل سوم- آنزمان که احزاب سیاسی مست و مدهوش شعارهای ضد آمریکایی خمینی بودند، شکنجه و کشتار٬ اخراج و مصادره اموال بهاییان در سکوت حمایت کننده انقلابیون و روشنفکران صورت می‌گرفت
بعد سراغ بهاییان آمدند
سکوت کردم چون بهایی نبودم
بخش چهارم
فصل چهارم - قیامت در همدان
بعد سراغ بهاییان آمدند
سکوت کردم چون بهایی نبودم
بخش چهارم
فصل پنجم - محفل دوم
در سکوت روشنفکران٬ اعضای محافل بهایی ایران٬ گروه گروه شکنجه و اعدام می‌شدند
بعد سراغ بهاییان آمدند
سکوت کردم چون بهایی نبودم
بخش چهارم
فصل ششم - محفل تهران
در سکوت روشنفکران٬ اعضای محافل بهایی ایران٬ گروه گروه شکنجه و اعدام می‌شدند
بعد سراغ کُردها آمدند
سکوت کردم چون کُرد نبودم 
بخش پنجم (در حال تکمیل)
بعد سراغ عرب‌ها آمدند
سکوت کردم چون عرب نبودم 
بخش ششم (در حال تکمیل)
بعد سراغ مخالفان اصل ولایت فقیه آمدند
سکوت کردم چون مخالف نبودم
بخش هفتم (در حال تکمیل)
بعد سراغ ترکمن آمدند
سکوت کردم چون ترکمن نبودم
بخش هشتم (در حال تکمیل)
بعد سراغ معتادان و قاچاقچیان مواد مخدر آمدند
سکوت کردم چون معتاد و قاچاقچی نبودم
بخش نهم (در حال تکمیل)
بعد سراغ مجاهدین خلق رفتند
سکوت کردم چون مجاهد نبودم
بخش دهم (در حال تکمیل)
بعد سراغ دانشجویان رفتند
سکوت کردم چون دانشجو نبودم
بخش یازدهم (در حال تکمیل)


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر