۱۴۰۲ شهریور ۱۷, جمعه

نه به دیدار با دیکتاتور

حال وش: در آستانه سالگرد جمعه خونین زاهدان، مقامات حکومتی در تلاش هستند تا با وعده و ‌وعیدهای پوشالی و در برخی موارد، تحت فشار قرار دادن خانواده های شهدا، حضور در تهران و دیدار با علی خامنه‌ای را به آنان تحمیل کنند. 
اخیرا مسئولین حکومتی در سیستان و بلوچستان همسو با رسانه های جمهوری اسلامی در تبلیغاتی گسترده تحت عنوان «بشارت» از دیدار علی خامنه‌ای با برخی از مردم سیستان و بلوچستان که عنوان شده حدود دو هزار نفر هستند در بیستم شهریورماه خبر داده اند. این در حالی است که تاکنون رهبر جمهوری اسلامی بعد از گذشت نزدیک به یکسال از واقعه جمعه خونین زاهدان که بیش از ۱۰۰ نفر با شلیک مسقیم نیروهای نظامی کشته شده‌اند نه تنها این جنایت هولناک را محکوم نکرده که از یک پیام تسلیت ساده هم به خانواده های جان باختگان خودداری نموده و معترضان دادخواه را تجزیه طلب و اغتشاشگر خوانده.
اصرار ارشدترین فرمانده قاتلان شهدای جمعه های خونین بر دیدار با داغداران بلوچستان، آیت الله به دنبال چیست؟ 
فراموش نکردیم که چطور در عرض یک ساعت٬ صدها جوان را به رگبار بستید...
محامی نماینده خامنه ای وعلمای درباری وخود فروختگان بلوچ همگی دست یکی کرده اند تا خانواده‌های شهدا را به اجبار به تهران بکشانند برای ملاقات با متهم اصلی جمعه خونین زاهدان با اتحادمان مانع آنها شویم.
سران جنایت،که در به سکوت وا داشتن خانواده‌های داغداربلوچستان تمامی نقشه و دسیسه‌شان به سنگ خورده، با فشار بر بازماندگان به همراهی چند مزدور، قصد کشاندنشان نزد خامنه‌ای در تهران را دارند.
مردم ایران، اعتراض ما جهت رفع این فشار بر بازماندگان کمترین تعهد ماست.
با نزدیک شدن به سالگرد کشتار جمعه خونین زاهدان،محامی (قاتل هزاران فرزندِ بلوچستان) وعده‌‌ی دیدار با خانواده‌ی شهدای جمعه‌ها خونین را می‌دهد، هدف از این دیدار مشخص است: خاموش کرد دادخواهی و عدالت خواهی و خاموش کردن اعتراضات به حق مردم بلوچ است.
در این روزها که دادخواهی مردم بلوچ به قوت خود باقیست خامنه‌ای بشارت دیدار با خانواده‌های شهدای جمعه‌ها خونین زاهدان و خاش می‌دهد، بدون شک هدف از این دیدار خاموش کردن دادخواهی واعتراضات خواهد بود. اما خیابان‌های بلوچستان، تبدیل به رژه معترضین خواهد شد!
دیدار با  «ضحاک زمان» و اجبار کردن خانواده های جمعه های خونین خاش و زاهدان برای این دیدار یک نمایش بیش نیست؛ پشت این دیدار به کمک عوامل خودفروخته بعضی از سران بلوچ فقط جهت دو دستگی مردم بلوچ و خاموش کردن جمعه های اعتراضی میباشد.
سناریوی جدید رژیم برای سرکوب مبارزات مردم بلوچ اینبار خامنه‌ای خود به میدان آمده است در طول یکسال گذشنه تمامی حربه‌های رژیم با شکست مواجه شد واکنون در آستانه یکسالگی قیام ژینا وجمعه خونین رژیم خانواده‌های مظلوم شهدا را هدف قرار داده است صدایشان باشیم.
تاریخ این سرزمین، بیشرفی و ماله‌کش بودن شما را ثبت خواهد کرد.
یادمون نمیره چه کسای در روزای سخت کنار خانواده شهدا بودند، و چه کسانی بر علیه‌شان.
قلم پایتان بشکند ماله کشان اعظم، که به دیدار قاتل خدانور، متین، اقبال.... می روید.
ویدیویی از هاینه دختر خردسال جاویدنام عبدالصمد شاهوزهی (ثابتی زاده)
طبق گزارش سالانه حال وش در سال ۱۴۰۱، ۲۴۳ شهروند بلوچ‌ با تیراندازی مستقیم توسط نیروهای نظامی و افراد مسلح ناشناس که وابسته به دستگاه های نظامی هستند کشته شده‌اند. خانواده های جان باختگان بلوچستان را تنها نگذاریم! 
پلاکاردهای امروز مردم در نماز جمعه مکی زاهدان، در اعتراض به دعوت خامنه‌ای ضحاک از مردم استان برای حضور در جلسه ملاقات در ۲۰ شهریور در تهران
پدر کشتی، تخم کین کاشتی
پدر کشته را کی بود آشتی
"قسم به خون یاران، ایستاده ایم تا پایان"
هموطن مگر دلسوز نیست، در کشتار بلوچ «سکوت» چرا!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر