۱۴۰۱ خرداد ۳۱, سه‌شنبه

با سردار آزمون، مایه ننگ فوتبال ایران آشنا شوید

سردار آزمون: ورزش رو قاطی سیاست نکنید!
در خبرها؛ این جمله منتقدانه و پر مغزی را که بسیار مناسب با حال و هوا و اوضاع کشورمان است را از زبان یک بازیکن فوتبال خواندم. البته تعجب نکردم زیرا اسطوره‌های واقعی را تنها در میان بازیکنان میلیاردر فوتبال می‌توان یافت!
پس از لغو دیدار کانادا و ایران، سردار آزمون با انتشار یک استوری نوشت: بازیچه‌ی فدراسیون کانادا شدیم، امیدوارم بازی‌های آینده این اتفاقات نیوفته و ورزش رو قاطی سیاست نکنن. این حق ورزشکارای کشورم نیست نتونن بازی‌های بزرگ رو انجام بدن یا به فکر بازی کردن واسه یه کشور دیگه‌ای باشن.
باری؛ بر آن شدم تا بیشتر درباره این «قهرمان!» ایرانی تحقیق و جستجو کنم.  
البته ایشون پیش از اینکه «بازیچه‌ی» فدراسیون کانادا بشه، پیش‌دستی کرده بود و نزدیک به تمام سال‌های توپ بازی‌اش را بخاطر قراردادهای چندین میلیون یورویی، «به فکر بازی کردن واسه یه کشور دیگه‌ای» افتاده بود! 
ولی خوب! چون یه سفر مفت و مجانی که شاید می‌تونست از فرصت استفاده کنه و از حراجی‌های کانادا، یه اسبی، هواپیمایی، قایقی، ماشینی یا سیسمونی برای دختر روسی‌اش بخره رو از دست داد، این شوک باعث شد که یادش بره در ایران آخوند زده، همه چیز با سیاست آخوندها قاطی شده! 
سیل رو هم با سیاست قاطی نکنیم! جریان چیه؟ قراره وقتی فوتبال رو کنار گذاشت بره آمریکا که یهویی از خط امام و رهبری که آرزوی دیدارش را دارد، خارج شده؟! مگه همه بدبختی ما از آمریکا نیست؟!
دروغ را با سیاست قاطی کنیم!
طرف حین انجام تمرین رزمی و تاکتیکی کشته شده و جناب سردار انداخته گردن گروه پژاک و پ ک ک!
کاش دلت برای کولبرانی که توسط اینگونه مرزبانان کشته می‌شوند هم می‌سوخت
پیام سردار آزمون از ویلای تجملی و گرانقیمتش، در کنار ماشین پورشه چند میلیاردی‌اش به مردم معترض و آزادیخواه ایران از جمله کولبران: «هر که نهایت تلاش خود را برای رسیدن به هدف به کار گیرد به تمام خواسته هایش می‌رسد»

نکته اخلاقی: مردم ایران! کم تلاش می‌کنید از سردارک یاد بگیرید!
این را هم بخاطر اینکه جناب سردار علاقه زیادی به اسب دارد می‌نویسم:
کشتار ۹۰ اسب کولبران در فقدان قانون منع حیوان‌آزاری
نیروی انتظامی (همکاران همان مزربانی که حین انجام تمرین رزمی و تاکتیکی کشته شد) به بهانه حمل بار قاچاق اقدام به کشتار ۹۰ رأس اسب و قاطر باربر در مناطق مرزی شمال غرب کرده است. لاشه‌های اسب‌های کشته شده در مرزهای غربی پراکنده است و اسب‌کشی مجازاتی در پی ندارد. 
حالا فکرش رو بکنید که ماموران انتظامی، تمام ۶۰-۵۰ تا اسب‌هاشو بکُشند (دور از جون اسب‌ها) آیا جناب سردار ساکت می‌مونه یا اسب کشی رو با «سیاست قاطی» می‌کنه؟
و همچنان «مهربان، شاد و فان» می‌مونه؟!
کسی می‌تونه بگه این مرتیکه دردش چیه و منظورش از این زِر زِرها چیه؟ یه جا می‌گه اسبش تو مسابقه برنده شد. 
یه جای دیگه گله از پارتی بازی می‌کنه!
به نظر سردارک، ورزش باید با خایه مالی قاطی بشه نه سیاست!
دو آرزوی «بزرگ» سردار آزمون: آرزوی دیدار با رهبری و سردار سلیمانی را دارم
باعث و بانیش همون رهبر جنایتکارته که آرزوی دیدارش را داری!
حمایت سردار خایه مال از سردار کتلت شده
امیدواره که ورزش رو قاطی سیاست نکنن ولی خودش به عنوان یک «عرزشکار» حسابی «قاط زده»! 
تمسخر ملک عبدالله، پادشاه اردن:
جناب سردار آزمون، سردار کتلت، قهرمان جنابعالی هم یه چندتایی مدال گرفته بود! از جمله نشان ذوالفقار( بالاترین نشان نظامی)، جایزه‌های رسمی و نشان‌های دیگری بخاطر سرکوب و کشتار معترضان ایرانی٬ سوری و عراق. 
و صد البته مدال آزادی در اختلاس!
برای خود و خانواده‌اش!
اگه شمار مدال‌های کتلت سلیمانی به عنوان یکی از فرماندهان سپاه جلادان، از مدال‌های شاه یک کشور کمتره (بنازم به این مقایسه!) ولی در عوض تعداد مجسمه‌ها و پوسترهای قاتل سلیمانی که با پول مردم ایران درست شده از شمار تمامی مجسمه‌های پادشاهان جهان بیشتره!
سردار آزمون، پیامبر صلح!
میگم اگه سنی ها، حسین و مهدی رو هم قبول دارند، پس فرق بین سنی و شیعه چیه؟! خوب شما سنی‌ها هم یه باره شیعه بشید! بلکه به این سنی و شیعه کشی پایان دهید!
این ۸۷ درصد مسلمان سنی هم که شیعه بشن، نصف کُشت و کشتارهای دنیا کم می‌شه!
در مورد سردار آزمون گفتنی بسیار است!
مراسم استقبال از سردار آزمون در گنبدکاووس - شما پیروز و سربلند برگشتید
آفرین بر شما!
این هم پاسخ سردار آزمون به منتقدان ایرانی، در «پشت» ی بانی از شوخی (یا جدی؟!) جنسی بازیکن زنیت:
سردارِ میلیاردر، چپ و راست به آرزوهاش می‌رسه البته بجز به آرزوی دیدار با کتلت سلیمانی که باید از فهرست آرزوهاش خط بزنه! 
سردار آزمون: به آرزویم رسیدم، دختردار شدم!
خبرگزاری‌ها: سردار در اقدامی پسندیده و قابل تحسین سرپرستی یک دختر ۸ ساله را برعهده گرفت. 
البته پیش از این اقدام قابل تحسین، در روسیه نیز دست بکار اقدام پسندیده دیگری نیز شده بود! که این یکی چون در فهرست آرزوهاش نبود، زیر بارِ این اقدام قابل تحسینش نمی‌رود! 
به این میگن مهر پدری!
این زن ادعا می‌کند پدر فرزندش سردار آزمون است.
سردار، پس از این رسوایی و بعد از اینکه جیبش رو از قراردادهای با تیم‌های فوتبال روسیه پر کرد، به آلمان می‌رود. دیگه کاری با روس ها نداره! عده‌ای  هم اعتقاد دارند که می‌خواهند برای سردار آزمون حاشیه سازی کنند. خوب اگه ریگی به کفشش نداره چرا نمی‌رود در آزمایشات ژنتیکی و مولکولی شرکت کنه و قال قضیه رو بکََنه؟! 
ولی از قرار این تو بمیری از اون تو بمیری‌ها نیست!
بر اساس گزارش رسانه‌های روسیه، آزمون در سال ۲۰۱۸ و زمانی که برای تیم روبین‌کازان بازی می‌کرد وارد رابطه با دختری به نام «آلیا» شد. آلیا پس از مدتی باردار شد و آزمون هم به رابطه خود پایان داد و حاضر نشد بپذیرد که پدر این کودک است. با این وجود او ماهیانه ۱۲ هزار روبل به آلیا می‌داد تا برای نگه‌داری از کودک خود هزینه کند.
آلیا از حدود یک سال پیش از آزمون شکایت کرد. مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در این مدت از روسیه خارج شد و به تیم بایر لورکوزن آلمان پیوست اما دادگاه پرونده بدون حضور او تشکیل شد. آزمون در آزمایش برای تشخیص هویت فرزند هم حاضر نشد اما وکیل او مدعی شد که محدودیت پرواز به روسیه و درگیری این بازیکن در مسابقات باشگاهی مانع این امر شده است.
اکنون به گفته وکیل شاکی، دادگاه علیه آزمون رای داده ولی او ۳۰ روز فرصت دارد که به این رای اعتراض کند.
سردار، بجز اینکه خیلی مهربان، شاد و فان هست، بسیار با فرهنگ و باادب نیز هست!
طرز نشستن بسیار فرهیخته سردار شما رو یاد چه کسی میندازه؟
 
اینطور ولنگ و واز نشسته تا زخم شمشیرش رو نشون بده؟! یا...؟!
جهت یادآوری: طرز نشستن عیسی کلانتری، رئیس سازمان محیط زیست حکومت آخوندی در مقابل بانوان خبرنگاری که از حادثه دیدگان واژگونی اتوبوس بودند.
سردار کوچولو٬ تنها مخالف قاطی شدن ورزش و سیاست نیست، از خشونت در ورزش هم بیزار است! 
سردار آزمون تعریف می‌کنه چون بچه خوشگل بوده، باباش نمیزاره فوتبال بازی کنه! عموش میگه: این با این استایل، با این قیافه امکان نداره فوتبال بره. اونا جنگنده اند، اینو میزنن میکشن!
ولی سردار آزمون ثابت می‌کنه که یک فوتبالیست به تمام معنی است!
به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران ۹ بهمن ۱۳۹۷ در مقابل تیم ملی ژاپن ۳ بر ۰ مغلوب شد، اما چیزی که بیشتر از نتیجه این بازی مورد توجه تماشاگران فوتبال خارجی قرار گرفت رفتار زشت، زننده و غیرقابل قبول سردار آزمون در بازی بود که به صورت بازیکن ژاپنی سیلی زد! کاربران جهانی توئیتر و به خصوص ژاپنی‌ها ناراحتی و تعجب خود را به این صورت بیان کردند:
وقتی بازیکن فوتبال، قهرمانش قاتل سلیمانی باشد!
اینهم دیدگاه یکی از هواداران سردارک:
توهین به مردم ایران
زمانیکه مردم ایران خواب بودن ولی سردار برای پاداش بُرد می‌جنگید!
۴ تیرماه ۱۳۹۷، اعتصاب بازاریان:  براساس گزارش‌های رسیده به غیر از تهران در شهریار، کرج، قشم، بندرعباس و مشهد نیز معترضان به گرانی به خیابان آمده و مغازه‌داران اعتصاب کرده‌اند.
گزارش‌های رسیده از بازار تهران حاکی از این است که به سوی معترضان گاز اشک آور پرتاب شده و تعدادی از معترضان نیز مورد ضرب و جرح قرار گرفته‌اند.
۵ تیرماه ۱۳۹۷، پست اینستاگرامی سردارک: «مهدی جان موقعی که ما اینجوری واسه کشورمون می‌جنگیدیم و عرق می‌ریختیم و پرچم کشور را بالا می‌بردیم اونا داشتن اون ساعت می‌خوابیدن. 
این هم استوری سردارک به مناسبت کشتار آبان ۹۸، اینبار مانند کتلت شدن اون یکی سردار، تسلیتی در کار نیست؟ بجای گذاشتن عکس دست کم یکی از ۱۵۰۰ نفری که جان‌باختند، عکس نامزدش را گذاشته!
سردارک و گرامیداشت روز خبرنگار؛ من فکر کردم الان خواهان آزادی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران زندانی می‌شود! 
۱۷ مرداد، روز خبرنگار در ایران
فضای رسانه‌ای آزاد پس از ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ فقط ۲۰۶ روز دوام آورد.
۱۷ مرداد ۱۳۷۷ در جمهوری اسلامی بواسطه  کشته شدن محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف افغانستان و به دست طالبان روز خبرنگار نام گرفته است در حالی‌که ۱۷ مرداد ۱۹ سال قبل از آن دادستانی انقلاب محدود سازی و بازداشت خبرنگاران را باتوقیف روزنامه آیندگان و ۲۹ نشریه دیگر آغاز کرده بود.
شکایت بچه ننه بخاطر یک شوخی! هر چند که هر شوخی، یک زمینه جدی هم داره!
 عبدالله روا، مجری برنامه «ویدیو چک» با گل نزدن‌های پیاپی مهاجم بازنشسته تیم‌ملی شوخی کرده و گفته بود «سردار آزمون در گذشته مهاجم بسیار گلزنی بود اما الان خیلی وقت است که در زمین فوتبال گل نمی زند و در خارج از زمین فوتبال شاهد گلزنی های او هستیم!»
کاش خانواده اش، ۱۰۰۱ برابر بهتر تربیتش می‌کرد و یادش می‌دادند وقتی پدر شد، گردن بگیره! 
سردار کوچولو و تصادف زنجیره‌ای باحال! 
راننده کامیونتی به دلیل «تخطی از سرعت مطمئنه» در جاده بهشهر ـ نکا واژگون شد و باعث این تصادف «باحال» زنجیره‌ای شد که مقصر شناخته نشد! 
یک نیسان آبی از عقب با خودروی پورشه سردارک برخورد کرده و مقصر شناخته شده است! 
ضمن اینکه یک دستگاه پراید هم «جلوی» خودرو آزمون بوده که مقصر آن هم راننده نیسان است! 
صد البته سردار آزمون مقصر تشخیص داده نشد زیرا طبق قوانین حکومت اسلامی آخوندی٬ اگه همه جا جار بزنی که آرزوی دیدار رهبر جنایتکاران را داری و برای کتلت شدن قاتل سلیمانی تسلیت بفرستی، مصونیت قانونی پیدا می‌کنی! 
صاحب کامیونتی هم که به دلیل «تخطی از سرعت مطمئنه» در این محور واژگون شد و باعث این تصادف «باحال» زنجیره‌ای شد و مقصر شناخته نشد، از قرار او نیز مصونیت قانونی داشته!
دیواری از دیوار صاحب نیسان آبی کوتاهتر پیدا نکردند و در ادامه «انتقام سخت۲» از نیسان آبی، صاحب نیسان مقصر شناخته می‌شه و  باید دار و ندارش را بفروشه 
و به صاحب خودروهای جلویی و جلوی جلوییش خسارت بده!
راننده نیسان میگوید: «ماشین ۱۵ میلیون تومانی من را الان کسی ۵ میلیون تومان هم نمی خرد. از سوی دیگر نزدیک ۸۰ میلیون تومان به خودروی سردار خسارت خورده و یک پراید دیگر هم خسارت دیده که من باید پولش را بدهم. من که با خودروی نیسان کار می کنم، چطور باید این پول را پرداخت کنم؟»
امید فاتحی، راننده نیسان میگوید بیمه خودرو او فقط ۸ میلیون تومان از این خسارت را می‌پردازد، از مهاجم تیم ملی گلایه کرده است: «من روی حرف سردار آزمون که گفته بود خسارت خودرویش را نمی‌گیرد، حساب کرده بودم اما حالا پدر او می‌گوید ۱۵ میلیون تومان بده تا کوپن بیمه‌ات را پس بدهیم. قبول دارم مقصر هستم، ولی به هر حال سردار یک فوتبالیست ملی است که قراردادهای میلیاردی امضا می‌کند. واقعا ۱۵ میلیون تومان برای او پولی است که خانواده‌اش از آن نمی‌گذرند؟»
بله! جناب فاتحی! ۱۵ میلیون، پولی است! صرافی و موبایل فروشی و شرکت هواپیمایی و جهانگردی و هواپیمای شخصی و قایق و ۵۲ تا اسب و خودروی جدید و پرداخت نفقه به مادر دخترش که چشم نداره ببیندش و ساعت رولکس میلیاردی و چپ و راست مسافرت تفریحی دور دنیا رفتن خرج داره! انصاف هم خوب چیزیه! با این چندرغازی که از فوتبال درمیآره پول تعمیر ماشینش رو هم خودش بده؟!
هر چند که اخیرا یه مبلغ جزیی ۳ میلیارد و ۱۰۲ میلیون و ۸۵۰ هزار ریالی هم بابت یکی ازاسب‌هایش که بر اثر بیماری از بین رفته بود از بیمه دریافت کرده است ولی خوب این ۱۵ میلیونی که می‌خواد از راننده تنگدست نیسان بگیره، یه  مزه‌ی دیگه ای داره!
خبرگزاری مهر: تصادف سردار آزمون جدی نیست و بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در سلامت به سر می‌برد. بقیه هم مهم نیستند! 
توی این هیر و ویری کارکنان مرکز اورژانس مازندران هم از فرصت استفاده کردند و چندتا عکس یادگاری با او گرفتند که بیشتر باعث خوش خوشان سردار شد!
تبریک تولد سردار آزمون از طرف سازمان «زیبا» سازی شهر تهران! اونوقت انتظار دارین در تصادف زنجیره‌ای باحال، مقصر شناخته بشه؟!
سردارک دیگه سوار هواپیمای ایران نمیشه!
فقط سوار هواپیمای شخصیش میشه!
سردار در حال خستگی در کردن از اینهمه بدبختی! 
یه کانال یوتیوب هم مانند شاخ‌های اینستاگرامی برای جمع کردن فالوور (دنبال کننده) باز کرده که اگه ده هزار نفر در کانالش مشترک شوند، با قرعه‌کشی  جایزه می‌گیرند! که البته عده‌ای بی‌عار مانند خودش هم بلافاصله از هول جایزه مشترک شدند! تا ویدیوهای بازی پانجی سردارک را تماشا کنند و ببینند چند نفر را در بازی کشته!
سردار آزمون: من بامزه و عاشق حیوانات هستم! به ویژه عاشق تماشای سر بریدن و خوردن  کبابشان!
خاطره‌ای خوش از پسر خاله‌اش؛ کلاس سوم دبستان رفوزه شد! حالا نه که خودش بجز توپ بازی و خایه مالی، یه دکترای فیزیک اتمی هم داره! 
یاد عمه‌ی یکی از آشنایانم می‌افتم که برادرزاده‌اش را که مهندس متالورژی است، به دامادش که پزشک است اینچنین معرفی کرد: « این هم... که بچگی تو رختخوابش می‌شاشید!»
از ناز و گوز سردار، سوگند به خدا و جان مادرش تا معجزه کی‌روش در بهبودی بیماری مادر سردار در عرض ۳ ماه!
پس از سه ماه، هم به تیم ملی بازگشت و هم در جام ملت‌ها شرکت کرد!
سردار کوچولو با انتشار عکسی در صفحه شخصی اینستاگرام خود از حضور در تیم ملی فوتبال ایران امتناع کرد و در ارتباط با بازگشتش به تیم ملی متن زیر را به عکس خود اضافه کرد.
«الان نمیتونم حتی ۱ روز از خانواده‌ی عزیزم دور باشم و میخوام کنار خانوادم لذت ببرم.» پس این که حتی ۱ روز هم نمی‌تونه از خانواده‌ی عزیزش دور باشه چتوری از هفده سالگی تا الان داره در خارج از کشور برای باشگاه‌های روسیه و آلمان بازی می‌کنه؟!
البته همه این لوس بازی‌ها برای این بود که سردارک سخت سرگرم مقدمات راه اندازی فروشگاه‌های موبایل فروشی، صرافی و آژانس هواپیمایی‌اش بود که یک ماه بعد از بازگشتش به تیم ملی، خودش روبان بست و در مراسم افتتاحیه خودش هم روبان قرمزش رو قیچی کرد!
 مباد آنکه گدا معتبر شود!
تنها پریشانی و آشفتگی خاطر سردار، حسادت دیگران است که کلی درباره حسودی کردن دیگران با دوستانش گپ می‌زند!
نمی‌دونم چرا این مردک تازه به دوران رسیده فکر می‌کنه تنها فوتبالیستی است که به مال و منال رسیده که مدام فکر می‌کنه دیگران به او حسودی می‌کنند!
آخر مردک ندید بدید، چه کسی به آدم بد همه چیزی مانند تو باید حسودی کنه؟!
به مردانگی و دلیری، آزادگی و گشاده دستی، جوانمردی و وجدان، ادب و آبرویی که نداری، حسودی کنند؟! یا به پستی و فرومایگی، آزمندی و خودفروشی، خودستایی و بی‌شرمی و حرکات و قیافه نفرت‌انگیزت؟
در پایان، من که خوشبختانه اینستاگرام ندارم ولی شما اگر دارید یه سری به صفحه‌اش بزنید که پر از تصاویر دیدنی و جالبی است که بنده موفق به دیدنشان نشدم!
ولی مشت نمونه خروار است!
سردارک و قتل مهسا امینی و معترضان
سردار آزمون، تظاهرات مردم را که دید فکر کرد انگاری کار آخوندها تمومه، با خودش گفت تا دیر نشده که البته به اندازه کافی دیر بود! منم مثل علی کریمی بشم و یک استوری گذاشت و سرکوب معترضان را محکوم و از اعتراضات حمایت کرد. 
بعد یاد ۵۲ تا اسبش و میلیاردهایی که از این راه بدست می‌آره و صرافی و موبایل فروشی و شرکت هواپیمایی و جهانگردی و ذخیره‌های بانکی‌اش و... افتاد و از ترسش دقایقی پس از انتشار، از صفحه‌اش حذف کرد!
و به گُه خوری افتاد و نوشت:
وقتی دید آبروی نداشته‌اش بدجوری ریخته، باز یه استوری دیگه گذاشت و حمایتش را از اعتراضات زنان نشان داد. او روی یکی از این تصاویر نوشت: «حق زنانمون این نیست، بی‌شرف»
انصافن حق زنان مبارز و شجاع ایران این نیست که یک بی‌شرفِ فاسد و خودفروش و پول‌پرست و خایه مال آخوندها، از آنها حمایت کند.
و در مطلب دیگری نوشت بازیکنان تیم ملی، برای «دلخوشی مردم، با جان و دل» در مسابقات شرکت خواهند کرد.
اگه خیلی مردی، برای دلخوشی مردم، بیا همراه مردم در تظاهرات شرکت کن!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر