۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۰, یکشنبه

باز هم سگ آزاری

در حکومت حیوان ستیز اسلامی
توله سگی كه گوشهايش را قيچی نادانی و پستی بريد!
البته وقتی پفیوز و چاپلوس عظما، مصطفی برزگر گنجی سگ گردانی را یکی از مصادیق جریحه دار کردن عفت عمومی میداند، حتما در حکومت اسلامی به چنین بیشرف هایی لوح تقدیر امر به معروف باید داده شود!
از فیسبوک حامیان حیوانات گیلان: هفته پيش رامياد پاكمنش از تهران به من زنگ زد و گفت سر صبح با يك راننده ی كاميون دعوا مرافع كرده.وقتی دليلش را پرسيدم گفت مردك گوشهای توله سگی نزديك به سه ماهه ای را با قيچی باغبانی بريده است. حيوان را با شدت هرچه تمامتر در حياط يك كارگاه زنجير كرده جوريكه حلقه های زنجير در گردنش فرو رفته و حيوان گوشش عفونت كرده و خونريزی دارد و بسيار درد ميكشد.رامياد بسيار برآشفته بود و من نيز هم.او را بزور از مردك گرفت و ساعاتی پيش دوستش گذاشت.سپس او را نشان دكتر نصيريان در كلينيك مهرگان داد.او معاينه شد و دكتر برايش آنتی بيوتيك تجويز كردند .او توسط آقای شهاب صادقی موقتا نگهداری ميشود تا انشالله بعد از واكسيناسيون بتوانيم جای مناسبی برايش پيدا كنيم.هزينه های اين كار درمان و نجات توسط تيم حاميان حيوانات گيلان پرداخت شده است.دوستانی كه مايلند از او نگهداری كنند يا در هزينه هايش كمك كنند لطفا اعلام آمادگی كنند...
یاد یکی از هموطنان انسان دوست و مثلا سبز!!!!!!! ساکن خارج افتادم که در جواب تقاضای کمک برای ساختن پناهگاهی در آذربایجان برای سگهای آسیب دیده و بی پناه، چنین شکر پاشیده بود:
که البته وقتی صفحه فیسبوک این جناب انسان دوست را باز کردم و از علاقمندی ها و سرگرمی ها ایشان آگاه شدم، دیدم باز یکی از این خارج رفته های شکم سیر بلبل زبانی میکند!
دوست عزیز کسی از شما نخواست که پولی را که در بازی پوکر بردی را ببخشی!!! اون پول رو بزار برای کمک به همون مشکلاتی که هنوز حل نشده و شما دست اندر کار حل کردنش هستید!
مار بد زخم ار زند بر جان زند
یار بد بر جان و بر ایمان زند 
در ضمن از تمامی ١٩٦٨ نفر دوستان این فیسبوک تقاضا می شود در کنار لایک خشک و خالی و ابراز همدردی شان، هر کدام ٥٠٠٠ تومن هم کمک کنند تا هزینه های درمان این حیوانات تامین شود
که این قصه پر غصه را پایانی نیست...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر