۱۴۰۳ خرداد ۸, سه‌شنبه

دیگه چیزی نمونده تا مردم شعار مرگ بر رضاپهلوی سر بدن!

ماموریتی دارم!
نیروی انتظامی را یادتان هست؟
اینهم روایت سطل‌عنی‌اش
حالا صندوق کمک به اعتصابات راه بنداز؛ بعد از اینکه پول جمع شد بگو نمی‌تونیم بفرستیم و پولش رو هم خودت بالا بکش!
حالا سیرک وکالت برای ایجاد تفرقه بین مردم راه‌ بنداز. ما به عنی کریمی، مزدور صادراتی‌مون سپردیم هواتو داشته باشه!
مشاور اولت هم هوای عنی کریمی رو داره!
بعد از اینکه ۳۰۰-۲۰۰هزار نفر بهت وکالت دادن٬ بعنوان نماینده ۸۰ میلیون ایرانی برو اسراییل که زنت بدجوری قِر تو کمرش خشک شده!
بعد برو به دنبال راه‌حل‌های پایدار برای جیب خودت و ما!
و در سطح بین‌المللی آبتنی کن!
حالا از ائتلاف اپوزیسیون خارج شو و همه چیز رو از هم بپاش، اگر هم گفتن آخه چرا؟ بگو حامد اسماعیلیون بهم سلام نکرد و مسیح و عبدالله هم مزدور چرخنده‌‌ی صادراتی٬ شاحین نجفی رو به گروه راه ندادن!
حالا خایه نیروهای انتظامی رو بمال!
رضا پهلوی: "من تکیه گاهم رو همین نیروهای انتظامی است، رو همین سپاهی‌ها، رو همین پاسدارها، رو همین بسیجی‌ها، رو همین نظامی‌هامون."
حالا پول‌های دزدی سپاه رو بهشون ببخش!
رضا پهلوی: مقصودم علی‌الخصوص نیروهای انتظامی است. ارتش البته، پاسدارا البته، حتا بسیجی‌ها و خیلی از این افراد بارها شده با خود من تماس گرفتن و گفتن ما خودمون دلِ زار داریم ولی آینده‌مون چی می‌شه؟ آیا فردا مردم از ما انتقام خواهند گرفت؟ آیا من تامین جانی خواهم داشت؟ آیا این پولی که گرفتم رو از من پس خواهید گرفت؟ من والله بخدا خیلی رک و راست بهتون بگم اگه فلان سردار سپاهی(مثلن قالیباف یا حسین سلامی؟!) هم که پول به دست آورده تو این مملکت...
مصاحبه کننده: باج گرفته
حالا باج گرفته یا چه جوری گرفته رو کاری ندارم!!! ما که نمی‌تونیم تا ابد دنبال این افراد دور دنیا بچرخیم و بدویم که. آقا جان! جونت تضمین، پولت هم تضمین! پولتو بیار تو کشور خودت سرمایه گزاری کن لااقل! نرو بزار تو فلان بانک سویسی هنگ‌کنگی یا جای دیگه!
حالا بسیجی‌ها و سپاهی‌های شکنجه‌گر و متجاوز به خواهران و دختران مردم را ببخش!
رضا پهلوی: شما امروز اگر بخواهید از یک دید انتقام برید سراغ اون بسیجی‌ای که اومده بود مثلن فرض کنید تجاوز جنسی به یکی از خواهران‌تون یا دختران‌تون کرده باشه یا اون چه‌می‌دونم سپاهی که اومده باشه و فرض بفرمایید یک اقدام ظالمانه‌ای بر علیه‌تون کرده باشه یا هر کس دیگری و فردا بخواهیم برید و انتقام بگیرید و بخواهید باز دوباره کار به کشت و کشتار و اسلحه‌کشی بکشه یک روزی بچه‌ی اون کسی که از باباش یا مادرش انتقام گرفتید اون از شما خواهد اومد و انتقام خواهد گرفت و اصلن این دور باطل دوستان غلطه!
ریدم به هیکل خودت و خط قرمزت! 
تو بیشتر نگران انتقام مردم از خودت و خانواده دزد٬ خائن و مفت‌خورت هستی!
مادر سعید زینالی: من یه مادرم؛ تا روزی که زنده‌ام، نفس دارم، نمی‌گذرم از تک تک اینا...
حالا به زندانیان سیاسی غیر سلطنت‌طلب حمله کن و به همه مهر چپی و مجاهد، اصلاح‌طلب و تجزیه‌طلب بزن.
البته بهتره هاربانو رو بندازی جلو که در چشم‌دریده‌گی و هرزه زبانی و پتیاره‌گی٬ شهره‌ی عالم و آدمه!
و صد البته با شرط تمامیت ارضی جلوی همبستگی رو بگیر.
آخه تو هم مثه بابات عاشق تمامیت ارضی هستی! 
اینجا ایران منه. یه وجب ازین خاک جابجا بشه اون دیگه ایران من نیست! تمامیت ارضی ایران خط قرمز منه.
ایران منه! ارث بابامه! همه‌شو می‌خوام!!! مثل پول‌های مردم ایران که باباش دزدیده بود و ایشون تمام و کمال به ارث برده!
دزدان و اختلاس‌ کنندگان، غارت‌گران و آخوندهای میلیاردر و نمایندگان مجلس٬ بسیجی‌ها و لباس شخصی‌ها و سپاه پاسدارانِ داخل ایران نگران نباشند، تغییر نظام خطری برای سرمایه‌های آنها ایجاد نمی‌کند! چون خودم هم ۴۵ ساله که دارم با پول مردم ایران که از پدر دزد و خائن و جنایتکارم بهم ارث رسیده خوش می‌گذرونم و می‌خوام بیام ایران، سرمایه‌گذاری کنم!
حالا بجای شعار زن زندگی آزادی که شعار مسلمونا نیست یه شعار اسلامی برامون درست کن!
سیروس مفتخور دورشاح اول،‌ شعار«زن زندگی آزادی» را از بیو توییترش حذف کرد
حالا بند کن به پرچم! بگو پرچم ایران باید همونی باشه که بچگی تو کاخ بابام دیده بودم!
حالا با اسهال‌طلبان ایتیحاد کن!!!
شجاعت در چرخندگی!
مرگ بر اصلاحات
به جز شاهزاده و تاجزاده
و شاح‌زاده رضا پحلوی بازم درِ چاهِ فاضلابش رو باز کرد و گندآب‌ِ داخلش، پاشیده شد به هیکل خودش و مشاوران و سطلی سپاهی‌ها!
منظورش از افراطیون چپ مشخصه! همه‌ی مخالفان جمهوری اسلامی که شعار چاپید شاح نمی‌دن! ولی افراطی‌ترین راست٬ ملیجکش امیر حسین اعتمادی، معروف به امیر دله(دزدِ کالباس) و مزدور معروف سایبری،  آرتش۲ است که نشسته برِ دلش و عاشقانه نگاهش می‌کنه!!!
حالا بعد از تصویب طرح تروریستی اعلام شدن سپاه در کانادا٬ بگو سیاستمداران کانادا درک درستی از خواسته‌های مردم ایران ندارند و تصمیمات احساسی می‌گیرند!!! 
بگو ما یه گهی خوردیم!
چون می‌دونستیم همچین کاری نمی‌کنین!!!
و بگو حالا که کار از کار گذشته٬ دست‌کم کسانی که قبلا سپاهی بوده‌ا‌ند و با پول‌های دزدی و دستمزدهای آدم‌کشی‌شون فرار کردن و الان اقامت دائم کانادا را دارند٬ مشمول تروریستی اعلام شدن سپاه قرار نگیرند.
و همانطور که بهت قول داده بودیم؛ ما هم هیچکاری باهات نداریم و با خیال راحت هر کاری خواستی بکن و هر جایی خواستی برو!
رضا پهلوی و اعضای خانواده‌اش در طول سال‌های گذشته هرگز هیچگونه پروتکل امنیتی و محدودیتی متوجه زندگی شخصی‌اش نبوده و در تمام این سالها بدون کوچکترین احساس نگرانی از هرگونه تهدید احتمالی٬ سفرهای تفریحی خارجی خودش و خانوادهاش برقرار بوده است. 
رضا پخمه سال ۱۳۸۰ (۲۳ سال قبل) 
الان که با شما صحبت می‌کنم تیم‌های ترورشون رو فرستادن منو بزنن!
الان دیگه خودشم روش نمیشه از این خالیا ببنده!
همین مسئله ربع(رعب) و ترس است. ولی بدانید که این رفتار کسانی است که از سایه خودشون هم می‌ترسن. امروز بسیاری از این حضرات حاکم٬ شب‌ در اتاق فولادین خودشون رو قفل می‌کنن از ترس اینکه زن خودشون بیان ترورشون بکنن! اینا همچین آدم‌هایی هستن الان!
...باید ترس رو گذاشت کنار٬ دیگه بیش از این چی می‌خواین؟ به قول معروف مرگ یکبار شیون یکبار! بعضی از شما خواهید گفت برای تو آسونه زدن این حرف که بیرون نشستی ولی باور بکنید این‌ها من رو هم تهدید می‌کنن!
الان که با شما صحبت می‌کنم تیم‌های تروریست‌شون رو فرستادن که یه جوری بتونن به منم دستیابی پیدا کنن!
رضا پخمه فراموشکار ۱۰ سال بعد از اینکه ادعا کرده بود جمهوری اسلامی تیم های ترورش را برای حذف این الدنگ روانه کرده، خیلی واضح اعلام کرد که هیچ تهدیدی هرگز در زندگی متوجهش نبوده و یک زندگی عادی مثل سایرین در کنار خانوادش داره.
...زندگی خیلی جمع و جوری داریم با چند نفر از دوستان خیلی نزدیک‌مون که گهگاهی با هم جمع می‌شیم حالا یا سینمایی می‌ریم یا رستورانی می‌ریم یا منزل پیش هم جمع می‌شیم بهرحال خیلی آرومه و ساکته این زندگی به اصطلاح خصوصی من.
- حادثه‌ی سوءیی علیه شما یا خانواده‌ی شما در طی این سال‌ها اتفاق افتاده که شما به هر دلیلی نخواستید با مردم در این میان بگذارید؟
- خیر.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر