۱۴۰۲ اردیبهشت ۵, سه‌شنبه

فراخوان راهپیمایی عظیم لندن برای در لیست تروریستی قرار دادن سپاه پاسداران

تاریخ: شنبه ۲۹ آوریل ۲۰۲۳، ساعت ۱۳
مکان آغاز: «لندن آی» به سوی شماره ۱۰ داونینگ استریت
علیرضا آخوندی: برای پیشبرد انقلابمان، همه باید باهم و متحد حرکت کنیم.
قراردادن سپاه در لیست تروریستی که از مهمترین گامها در راستای سرنگونی جمهوری اسلامیست، نیازمند حمایت همه جانبه است. 
وحید بهشتی عزیز که در تلاش برای قراردادن سپاه پاسداران در لیست تروریستی بریتانیا است، همزمان با شصت و ششمین روز تحصن و اعتصاب غذای خویش، از همه مبارزان این انقلاب برای تجمع بزرگ در لندن در تاریخ ۲۹ اپریل دعوت بعمل آورده است. 
 نازنین بنیادی در شصت‌ودومین روز اعتصاب غذای وحید بهشتی برای قرار گرفتن سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی در بریتانیا در کنار او حضور یافت.
آرش همپای: از جناب رضا پهلوی و خانم مسیح‌علی‌نژاد هم درخواست حمایت از این رویداد را داریم برای #IRGCterrorists
مسیح علی‌نژاد حمایت کرده ولی هنوز از حمایت رضا پهلوی خبری نیست! فکر کنم رفته گل بچینه! شاید هم دقیقه ۹۰ حمایت کنه!
خبرگزاری ایرنا وابسته به دولت در ایران، تجمع ضد جمهوری اسلامی و سپاه را که برای روز شنبه در لندن برنامه‌ریزی شده محکوم کرد و نوشت: «دولت انگلیس مجوز برگزاری تجمعی ضد ایرانی [همیشه ضد اسلامیه٬ حالا شد ضد ایرانی!] را در لندن برای روز ۲۹ آوریل صادر کرده است؛ رویدادی که به وضوح با هدف تحریک اعتراضات [اغتشاشات بود که؟!] در داخل ایران است.»
شصت و یکمین روز اعتصاب غذا در مقابل وزارت خارجه بریتانیا 
لحظه به لحظه ما به پیروزی نزدیک می‌شویم و از همین رو رژیم به وحشت افتاده است، روز ۲۹ آوریل روزی است عظیم برای اینکه تلاشی را که مدتهاست ما مردم به پیش برده‌ایم به نتیجه برسانیم.
 ۲۹ آوریل روز شماست. اگر می‌گویید مخالف رژیم هستید و این سپاه قاتل بچه‌هامونه و باید در لیست تروریستی قرار بگیره... بیایید فریاد خودتون رو با تمام قشنگی‌های تفاوت‌هایی که دارید بزنید.
ابراز همبستگی و اتحاد عزیزان و مبارزان اوکراینی با اعتصاب غذا و تحصن مقابل وزارت خارجه بریتانیا با مطالبه در لیست تروریستی قرار دادن سپاه پاسداران.
حامد اسماعیلیون: در روزهای آینده نشستی چند روزه در محل اتحادیه‌ی اروپا تشکیل می‌شود که تعدادی از فعالین سیاسی و مدنیِ ایرانی به دعوت آن پاسخ مثبت داده‌اند. من هم در این نشست شرکت می‌کنم. پس از آن راهی لندن خواهم شد تا در تظاهرات ۲۹ آوریل علیه سپاه پاسداران حاضر باشم. 
شصتمین روز اعتصاب غذا در مقابل وزارت خارجه بریتانیا
اگر مخالف جمهوری اسلامی هستیم، قطعا موافق در لیست تروریستی قرار گرفتن سپاه می باشیم، ۲۹ آوریل همه با هم این خواسته را در لندن فریاد خواهیم زد.
جنگه... سایبری‌ها احساس وحشت کردند... یعنی رییس‌شون٬ خامنه‌ای... ما نزدیکیم... بلند شید... صحبت‌های حاشیه‌ای را بگذارید واسه بعد... الان فقط عشق و همبستگی...  بلند شید دست در دست هم اول سپاه را باید در لیست بگذاریم...
سوال از وحید بهشتی درباره‌ی شایعه‌ی ارتباطش با رژیم یا دار و دسته‌ی اون زن!!!
پنجاه و نهمین روز ⁧اعتصاب غذا⁩ در مقابل وزارت خارجه بریتانیا
 از زمانی که ۱۲۵ نماینده بریتانیا به ما پیوسته‌اند و فراخوان راهپیمایی عظیم لندن در ۲۹ آوریل اعلام شده، وحشت سراپای رژیم را فراگرفته است و سایبری‌ها را چند برابر کرده اند، و همین نشان می دهد که به درستی قلب دشمن را نشانه رفته‌ایم.
پاسخ وحید بهشتی به برخی شایعات درباره‌ی نحوه‌ی اعتصاب غذا و اینکه چرا «خیلی لاغر نشده است»؟
پنجاه و هشتمین روز ⁧اعتصاب غذا⁩ در مقابل وزارت خارجه بریتانیا 
در روز ۲۹ آوریل، که می شود ۶۶ مین روز اعتصاب غذا همه با هم فارغ از تمامی تفاوت‌های سیاسی، مذهبی و… یکصدا و همدل با عشق و همبستگی فریاد خواهیم زد، سپاه باید در لیست تروریستی قرار گیرد.

پنجاه و هفتمین روز اعتصاب غذا در مقابل وزارت خارجه بریتانیا 
یکی دیگر از هدیه‌های گرانبهایی که امروز دریافت کردم، عروسک خرسی با نام «خرس شجاع» بود که گابریلا دختر نازنین زاغری عزیز در زمان اعتصاب غذای پدرش ریچارد رتکلیف به او داده بود، و امروز آن را برای من فرستاد تا قوی بمانم.
پنجاه و ششمین روز اعتصاب غذا در مقابل وزارت خارجه بریتانیا
 از دو روز پیش در پیامهای فارسی به هموطنان عزیزم فقط در ارتباط با راهپیمایی عظیم لندن در روز ۲۹ آوریل، ۶۶مین روز اعتصاب غذایم، صحبت می‌کنم و خواهم کرد.
از من نخواهید که اعتصاب را بشکنم چون چنین نخواهم کرد، این صدا را تا می‌توانید بلندتر کنید.
خسته، دشمن است! امروز زمان ایستادگی و همبستگی است!
پنجاه و پنجمین روز اعتصاب غذا در مقابل وزارت خارجه بریتانیا 
راهپیمایی عظیم ما در لندن روز ۲۹ آوریل است، ۶۶ مین روز اعتصاب غذایم، نمی دانم آنروز در چه حالی هستم ولی می‌دانم آنروز، روز امتحان بزرگی است.
من هم در کنار همه و بعنوان سخنران  حضور خواهم داشت. 
از همه عزیزانی که برایشان مقدور است، حمایت حداکثری را درخواست دارم.
با خواندن دیدگاه‌هایی که زیر توییت‌های اعتصاب غذای وحید بهشتی گذاشته شده٬ می‌توانید دوست را از دشمن تشخیص دهید. تمامی اکانت‌هایی که به وحید بهشتی توهین و حمله کرده‌اند بیشترشان مزدوران سایبری خامنه‌ای هستند. آنها را آنفالو و بلاک کنید!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر