۱۳۹۱ خرداد ۸, دوشنبه

امضا کنید! برای متوقف کردن آدیداس در استفاده از چرم کانگورو

هر سال، میلیون ها کانگورو در بزرگترین کشتار جمعی حیات وحش، بیرحمانه کشته می شوند.
میلیونها کانگوروی بی آزار در دور افتاده ترین گوشه های استرالیا بیرحمانه کشته می شوند در حالیکه این امر برای ساکنان دیگر نقاط جهان، ناشناخته باقی مانده است.
شکارچیان، شب هنگام در حالیکه کانگوروها بطور مسالمت آمیزی سرگرم چرا و استراحت هستند از درون ماشین، کانگورو ها را با استفاده از چراغی مخصوص رم می دهند و نشانه می گیرند.
اگر چه شکارچیان باید با شلیک یک گلوله به سر اقدام به کشتن کانگوروها کنند، در بسیاری از مواقع گلوله بر گردن، فک و سینه حیوان می نشیند که مرگی تدریجی و مشقت باری را به همراه دارد.
کانگوروهای مادر به شکل وحشیانه ای کشته می شوند و تعداد بی شماری بچه کانگوروی بی مو و کم سن یتیم می شوند و در معرض خطر مرگ ناشی از سرما، گرسنگی و یا شکار شدن توسط روباه و سگ های وحشی قرار می گیرند.
واقعیت تکان دهنده، حمایت بزرگترین تولید کنندگان کفش ورزشی از این تجارت بربرانه است که پوست کانگورو را می خرند و آن را تبدیل به کفش فوتبال می کنند.
"Adidas" آدیداس ، "Nike " نایک، "Puma" پوما و "Umbro" آمبرو، که از بزرگترین تولید کنندگان لوازم ورزشی هستند همچنان از پوست کانگورو در ساخت کفش فوتبال استفاده می کنند.
 کارخانه های سازنده ی کفش های فوتبال حکم رگ حیاتی را برای صنعت چرم کانگورو دارد. بدون این زیر بنا، قیمت پوست کانگورو و کل این صنعت در معرض خطر قرار دارد. تا کنون، آدیداس بیش از ١٠,٠٠٠ ایمیل دریافت کرده که در آن به استفاده از چرم کانگورو اعتراض شده... و آشکارا نگران خراب شدن وجهه اش است.
این ثابت می کند که آدیداس و دیگر شرکت هایی که از پوست کانگورو استفاده می کنند مسوول این کشتار خشونت آمیز و غیرضروری میلیونها کانگورو و بچه کانگورو هستند... و تمام این فقط بخاطر یک کفش ورزشی!
هیچ عذر و بهانه ای از طرف "آدیداس" قابل قبول نیست تا از صنعتی حمایت کند که باعث این همه درد و رنج می شود. "Craig Johnston" کریگ جانستون بازیکن سابق لیورپول و طراح اصلی کفش های فوتبال "Predator" (پرداتور) آدیداس، علنا بیان کرده: مدل اصلی و اولیه "Predator" (درنده) تماما از لاستیک بود. بطور قطع استفاده از لاستیک، مواد مصنوعی "سنتتیک" و دیگر مواد، آینده کفش های فوتبال خواهد بود. من با کشتن کانگوروها مخالفم.
فشار حامیان حقوق حیوانات در سالهای قبل منجر به کاهش استفاده آدیداس از پوست کانگورو شده است.

شما می توانید با امضای این پتیشن فریاد اعتراض و مخالفت خود را نسبت به این تجارت کثیف و خونین بگوش بانیان و حامیان آن برسانید.
تک تک امضاهای شما مانند پتکی است بر سر این تاجران سودجو و بی وجدان...
واقعیت این بیرحمی ها را در اینجا و اینجا ببینید:
هشدار! صحنه ها بسیار دلخراش و تکان دهنده می باشند.
ببینید، بخوانید، آگاه باشید و در پخش آن یاری کنید...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر