۱۴۰۲ مهر ۲۲, شنبه

عجب عظمتی داره این حامد اسماعیلیون!

نه ادعای رهبری داره و مثه شاح‌زاده می‌گه به من وکالت بدین تا برای دوران گذار و سرنگونی جمهوری اسلامی رهبرتون باشم! نه چپ و راست مثل داریوش معمار، استاد فیک‌نیوز و عنجوجک ایندیپندی هی میگه بیاین با من مصاحبه کنین! و نه مثه جادوگرِ چرخنده‌ی نفرت‌انگیزمون ۲ میلیون فالوور(دنبال کننده) داره.
با وجود این، نمی‌فهمم چرا از حزب‌اللهی گرفته تا شاح‌اللهی، از انقلابیون و عَنقلابیون، بخاطر هر مسئله‌ای، می‌خوان نظرش رو بدونن!!! 
و همه منتظر هستن تا یه توییت بزاره تا بهش حمله کنند، ایراد بگیرن و به خود و خانواده‌اش فحش بدن؟!
فاجعه‌ی جنگ در خاورمیانه هر روز ابعاد و دامنه‌های بیش‌تری می‌یابد. اقدامات گروه تروریستی حماس، که مردمِ غزه را به گروگان گرفته‌ است، با جنایت‌هایی چون حمله‌ی بی‌رحمانه به شرکت‌کنندگانِ یک فستیوالِ موسیقی، کشتنِ انسان‌های بی‌گناه، تعرض به زنان و سوءاستفاده از پیکر بی‌جان یا زخمی آنان برای تبلیغِ ایدئولوژی سمی خود، محکوم است. 
دولتِ کنونی اسرائیل نیز با اجرا نکردن قطعنامه‌های سازمان ملل و با بمبارانِ مناطقِ مسکونی غزه در ادامه‌ی تنش کنونی و کشتنِ غیرنظامیانِ بی‌گناه، جان بسیاری از فلسطینیان را گرفته‌ است. با بالا گرفتن آتشِ جنگ در روزهای آینده بی‌گناهان دیگری نیز کشته خواهند شد. 
من خود را همدرد تمام کسانی می‌دانم که عزیزی را در این جنگ از دست داده‌اند...

بدبخت‌ بیچاره‌ها، شش روز، هر دقیقه و ساعت هی سر زدن به توییترش ببینن توییت زده یا نه! تا اولین نفری باشن که فحش بدن!
بیچاره حامد اسماعیلیون!  حتا عَن‌بانو هم بهش تیکه میندازه!
فراخوان رو باید شاح‌زاده‌تون می‌داد که «میلیون‌ها» ایرانی منتظر فرمانش هستند!
وقتی نفست از جای گرم بلند بشه!
وقتی خیلیامون تفاوتی بین مردم فلسطین و تروریستای حماس قائل نیستیم، نباید از خارجیا انتظار داشته باشیم که مردم ایران رو مجزا از تروریستای سپاه بدونن!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر