۱۴۰۱ اسفند ۱, دوشنبه

فقط بیست قدم!

بیست درصد مردم ایران، بیست قدم، فقط بیست قدم تو یک ساعت مشخص از جلوی درب خونشون بیان بیرون جمهوری اسلامی سقوط می‌کنه! فقط بیست قدم، فقط بیست درصد! خیلی با قطع شدن کامل اینترنت فاصله نداریم، شاید این آخرین پیامهای ما به داخل ایران باشه... 
هر دیوثی مانند این سایبری که آیه یأس می‌خونه و توی دلِ مردم رو خالی می‌کنه رو هم بلاک کنید!
یا این بدبختِ ترسویی که می‌گه‌: شدنی نیست داداش! چون دقیقا انقلابی بودن شخص لو میره! و منتظره میلیونی شدنه تا بیاد دم در خونه‌اش!
نکبت‌خان! یعنی وقتی پس از گذشت ۵ ماه و سه روز٬ کشتار و بازداشت و شکنجه و اخراج‌ از کار و دانشگاه٬ هنوز هم اهالی شهرک اکباتان و دیگر محله‌های تهران که تقریبن هر شب بیرون میان و شعار می‌دن٬ مردمی که هر جمعه٬ در زاهدان مانند سیل به خیابان ‌می‌آن٬ مردم شهرهای کردنشین٬ مشهد٬ اهواز٬ تبریز٬ اراک٬ اصفهان٬ کرج٬ آبدانان و شهرهای مازندران و گیلان و...و...و حتا شهر کوچک رویدر در استان هرمزگان.  کارکنان٬ کارگران و کسبه‌ای که اعتصاب می‌کنند٬ یا وقتی چهلم هر جان‌باخته‌ای٬ هنوز هم هزاران نفر بر سر مزارشان می‌روند٬ زندانیان سیاسی که از داخل زندان پیام ایستادگی می‌دن و یا مهندس زینب کاظمی‌پور که یه تنه رید به هیکل کل نظام مهندسی و جمهوری اسلامی و روسری‌اش‌ رو پرت کرد جلوی تصویر عمام و توماج صالحی٬ از لو رفتن می‌ترسند و می‌ترسیدند؟!
بعضی‌ها هم تاریخ و ساعت می‌خوان!
تاریخ نمی‌خواد!!! هر روز تا سرنگونی رژیم آخوندها!
ساعت؟ از ‌۶ بعداز ظهر شروع کنید! و آشغال ها ساعت۹ شب! 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر