۱۴۰۲ مهر ۱۳, پنجشنبه

آرمیتا بیدار شو

ملت ایران بیدار شید
برای آرمیتا اما تجمعات اعتراضی برپا نشد...
 آرمیتا گراوند، دانش‌آموز ۱۶ ساله‌ای که صبح یک‌شنبه در مترو شهدا تهران «بیهوش» و به بیمارستان فجر نیرو هوایی منتقل شده بود، همچنان در «کُما» به سر می‌برد.
 تصویر او بر تخت بیمارستان برای اولین بار توسط سازمان حقوق بشری هه‌نگاو منتشر شد.
خداروشکر کادر درمان تمام تلاش خودشان را انجام دادند و شرایط روبه بهبود است!!!
خبرگزاری ایسنا گزارش داد که یک دختر دانش‌آموز در لحظه ورود به قطار، تعادلش را احتمالا بدلیل افت فشار،  از دست می‌دهد.
احتمالا بدلیل افت فشار و قطعن و یقینن و مطمئنن بدلیل ضربه دربانان بهشت اجباری به سرش!
اقدامات جمهوری اسلامی بخاطر بستری شدن یک دختر ۱۶ ساله بدلیل افت فشار خون!

جمع‌آوری گوشی‌های تلفن همراه اعضای خانواده آرمیتا گراوند توسط ماموران حاضر در بیمارستان. این اقدام پس از انتشار تصویری از آرمیتا بر تخت بیمارستان صورت گرفت.

به گفته یک منبع آگاه فضای بخش مراقبت‌های ویژه (آی‌سی‌یو) بیمارستان فجر تهران به شدت امنیتی است و تعداد زیادی «نیروی امنیتی تمام وقت آنجا» حضور دارند:
امروز(۱۱ مهر ۱۴۰۲) حتی ملاقات‌های بخش آی‌سی‌یو که در طبقه اول قرار دارد را لغو کردند و همه را در طبقه هم‌کف نگه داشته بودند

مریم لطفی، روزنامه‌نگار سرویس اجتماعی روزنامه شرق، در حالی که مشغول صحبت با مادر آرمیتا گراوند بود، به دست نیروهای امنیتی بازداشت شد که همانروز آزاد شد.
پخش ویدیوی اعترافات اجباری خانواده
مادر آرمیتا گراوند در این ویدیو گفت «فکر کنم گفتند فشارش افتاده بود یا خلاصه چیزی ... خورده زمین و سرش به لبه مترو خورده» و پدرش نیز تأکید کرد که دوستان آرمیتا در کنار او بوده‌اند و گفت «ما دوربین‌ها را چک کردیم، نمی‌دانم حالا دخترها یکی جلویش و یکی عقبش ایستاده بودند.»
بازداشت دو دوست همراه آرمیتا گراوند، دستکم بمدت پنج ساعت برای تهیه گزارش آهنگ گوش کردیم و کلی خندیدم!
هه‌نگاو مطلع شده نیروهای حراست آموزش و پرورش به همراه یک تیم از ماموران امنیتی در هنرستان عروة الوثقی محل تحصیل آرمیتا گراوند حاضر شده و با تهدید از  دانش‌آموزان و دوستان آرمیتا خواسته‌اند هیچ گونه اطلاع رسانی در خصوص آرمیتا نداشته باشند.
ماموران امنیتی به دانش‌آموزان اعلام کرده‌اند در صورت هر گونه اطلاع رسانی اعم از به اشتراک گذاشتن عکس‌های آرمیتا بشدت با آنها برخورد خواهد شد.

یکی از بستگان؟!!! خانواده‌مون یا خانواده‌شون؟! 
فیلم‌ها رو دیدیم، بررسی شده، بعد گفتن یه چیزای عجیب غریب  برا مصاحبه بگیم!!!
کدوم فیلم‌ها رو دیدین؟ این جنده‌ی ولایی که می‌گه داخل واگن دوربین نیست!!!
و صد البته آماده باش ارتش سایبری حزب‌اللهی و شاح‌اللهی
پدر آرمیتا گراوند که نام او اعلام نشده است، در پاسخ به پرسش خبرنگار «فراز» که «وضعیت آرمیتا در حال حاضر چطور است؟» گفت: «من در جریان نیستم. تا جایی که خبر دارم در کما هست. فقط همین را می‌دانم».
آذر آبراهیمیان، خبرنگار «فراز»، که این مصاحبه را انجام داده است در صفحه توئیتر خود نوشته که پدر آرمیتا «بریده بریده» حرف می‌زد.
سعی کردم سوالات مربوط آرمیتا گراوند در تایملاین را یکجا جمع کنم
۱. پدرش، به نشریه اینترنتی فراز گفته، چند روزی است که از او خبر ندارم، سر کار هستم! فقط می‌دانم که در کماست. پدری می‌شناسید که دخترش به کما رفته باشد و بگه سر کار هستم؟ از او خبر ندارم؟ با عقل سالم می‌خونه؟
اندکی بعد؛ مازیار خسروی می‌نویسد: متاسفانه در خبری که امشب در فراز‌ دیلی به نقل از پدر آرمیتا گراوند منتشر شد، اشتباهی بزرگ رخ داد و منجر به اطلاع‌رسانی غلط شد. این خبر تکذیب و حذف گردید.
جمهوری اسلامی مادر آرمیتا رو هم بازداشت کرد
اقدام بعدی؟
بعد از گذشت شش روز، بازداشت و سپس آزاد کردن خبرنگار شرق بخاطر رفتن به بیمارستان برای تهیه گزارش، مسوولان شرکت مترو یهویی به خبرنگار روزنامه شرق اجازه داده تا وارد قطار شماره ۱۳۴ شود تا نشان دهند در واگن دوربینی وجود ندارد!!!
فرزاد صیفی‌کاران: حجم انتشار اطلاعات اشتباهاتِ عمدی​غیرعمدی که درباره  آرمیتا گراوند باورنکردنی است.
از عکس‌های منتسب به خودش گرفته تا عکس‌های منتسب به والدینش و شاهدین عینی‌ای که یکی‌یکی پیدا شدند.
حقیقتا باید خیلی نسبت به انتشار اطلاعات در چنین شرایطی حساس بود.
حالا که می‌شه توی روزنامه هرچی دوست داری بنویسی و توقیف هم نشی، به عنوان روزنامه‌نگار پاشو برو بیمارستان فجر و درباره آرمیتا یه گزارش تهیه کن. اگه ۱٪ راه ندادنت هم بیا و از خامنه‌ای بخواه که حداقل مادر این دخترک مظلوم و محتضر بره بچه‌ی به کما رفته‌اش رو ببینه شرف جان
آرمیتا ۱۶ ساله، دانش‌آموز کلاس یازدهم مدرسه «عروة‌الوثقی» روبروی مهدیه تهران است.
با دوستانش بدون حجاب اجباری سوار مترو شده بود.
فرزاد صیفی‌کاران، خبرنگار، با انتشار اطلاعات تازه‌ای از آرمیتا گراوند نوشت: «آرمیتا، تکواندوکار حرفه‌ای و دان ۳ دارد.
عاشق نقاشی است و از ۲ سال پیش به‌صورت جدی نقاشی را شروع کرده.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر