۱۴۰۲ فروردین ۳, پنجشنبه

جاوید نام پویا بختیاری: مردم این فرصت رو از دست ندین

جاوید نام پویا بختیاری: «من هم پسر کسی هستم، آمدم اینجا جان خودم را به خطر انداختم، مادرها، پدرها شما هم بگویید بچه‌هایتان بیایند بیرون» 
دم همه مردم گرم، مردم این فرصت رو از دست ندین یکبار برای همیشه این رژیم تبهکار و فاسد رو که چهل ساله مردم کشور عزیز ایران رو بدبخت کرده برای یکبار از بین ببریم.
چهار سال گذشت...
- من مونا بختیاری٬ خواهر پویا بختیاری هستم
این چهارمین نوروز است که پویا [از کشته‌شدگان آبان۹۸] در کنار ما نیست
سومین نوروز است که پدرم [منوچهر بختیاری] نیست
و اولین نوروز است که مادرم [ناهید شیربیشه] نیست.
عمویم مهرداد زیر حکم و همگی
ممنوع زندگی!
نمی‌دونم برای نوروز بعدی اگر این حکومت بمونه٬ من هستم یا نه؟
ولی می‌خوام حکومت این رو بدونه همان‌طور که قبلا هم گفتم 
ما همچنان ایستاده‌ایم. 
تا آخرین نفس و آخرین نفرمان ایستاده‌ایم
حتا اگر من نباشم بقیه هستند
این را مطمئن باشید
امیدوارم که نوروز بقیه بهتر از ما باشه
نوروزتان پیروز
به امید آزادی ایران
۲۹ اسفند ۱۴۰۱

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر