۱۴۰۲ خرداد ۲۲, دوشنبه

پویا مولایی راد٬ پسر عموی ماه‌منیر مولایی‌راد (مادر کیان) را کشتند

همون‌هایی که می‌گفتن کیان پیرفلک را نکشتند.
همان حکومتی که بعنوان رییس مجمع اجتماعی شورای حقوق بشر سازمان ملل و نایب رییس مجمع عمومی سازمان ملل انتخاب شده!
پویا مولایی‌راد پسر عموی مادر کیان پیرفلک را در مراسم سالروز تولد کیان عزیز بە قتل رساند!
پیکر گلوله باران شده‌ی پویا مولایی راد
جاوید نام پویا مولایی تنها ۲۱ سال داشت. 
از روزهای گذشته، فشار بر خانواده «کیان پیرفلک» هم‌زمان با بزرگداشت زادروز تولد کیان پیرفلک شدت گرفته است. به گفته یکی از آشنایان خانواده پیرفلک،‌ ماموران امنیتی، «ماه‌منیر مولایی‌راد»، مادر کیان را تهدید کردند که اگر مراسم تولدی برای کیان برپا کنی، پسر کوچکترت [برادر کیان] رادین و همسرت میثم را می‌کشیم.

 هراس حکومت جمهوری اسلامی از بزرگداشت زادروز تولد کیان پیرفلک با افزایش فشارها بر خانواده پیرفلک و نزدیکان و برگزارکنندگان این تولد در شهر ایذه و استان خوزستان همراه بوده است. به گفته یک منبع آگاه، روز شنبه در ایذه، شخصی که کیک مخصوص تولد ۱۰ سالگی کیان را تدارک دیده بود نیز بازداشت شد.
این منبع نزدیک به خانواده کیان پیرفلک می‌گوید:‌ «در مورد مستند لاله‌ها بیدارند، ساخته "فرزان دلجو" که از ایران‌وایر پخش شد به‌شدت حساس بودند و هستند. قبل از پخش این مستند ماه‌منیر و اعضای خانواده را تحت فشار شدید قرار دادند و تاکید داشتند که این فیلم نباید پخش شود. نمی‌دانستند مستند چیست فکر می‌کردند خانواده کیان یک سری فیلم و مدارک ارائه داده‌اند و خیلی  آن‌ها را تهدید کرده‌اند که این فیلم نباید پخش شود. ماه‌منیر و سایر اعضای خانواده مدام گفتند اصلا دست ما نیست که پخش شود یا نشود.
هشیار باشید و تا روشن شدن ماجرا٬ شایعات را پخش نکنید.
رسانه‌های حکومتی٬ ارتش سایبری حزب‌ اللهی‌ها و شاه‌ اللهی‌ها با سناريوهای ساختگی و تحريف واقعيت سخت درحال پخش شایعات و پرونده‌سازی هستند.
سکوت نکنیم؛ دارن علیه مادرِ كيان پیرفلک پرونده سازی میکنن.
تعداد زیادی از مردم ایذه و نزدیکان کیان پیرفلک بازداشت شده‌اند. کسی از مادر کیان و همچنین عموی کیان خبر ندارد و احتمال میدهند شاید آنها هم بازداشت شده باشند.
جان مجاهد کورکور در خطر است.

از اینستاگرام پویا مولایی‌رادِ ۲۱ ساله که توسط جمهوری‌اسلامی کشته شد: «وطن‌پرستی از دیرباز تاکنون از جمله ارزش‌های والای هر انسان شناخته شده است. در زمان جنگ، جنگیدن و در زمان صلح حفظ و نگهداری آن. به‌سلامتی هرچی وطن‌پرست باغیرته. زنده‌باد بختیاری، پاینده‌باد ایران.»
استوری اشکان امینی٬ برادر جاوید‌نام ژینا (مهسا) امینی رمز انقلاب زن، زندگی، آزادی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر