۱۴۰۲ بهمن ۴, چهارشنبه

من هم در همراهی با ۶۱ زن زندانی سیاسی اعتصاب غذا می‌کنم.

و پول غذایی رو که اون روز نمی‌خورم، برای کمک به آسیب دیدگان داخلی انقلاب زن‌_زندگی_آزادی به حساب گوفاندمی نورمال لایف واریز می‌کنم.
صفحه اینستاگرام نرگس محمدی، فعال حقوق بشر و برنده جایزه صلح نوبل اعلام کرد که ۶۱ زن زندانی سیاسی-عقیدتی اوین در اعتراض به اعدام‌های اخیر و برای توقف اعدام روز پنجشنبه پنجم بهمن ماه اعتصاب غذای عمومی می‌کنند. 
الهام امیدواری با ارائه ایده جالب پرداخت پول غذای روز «پنجشنبه» به آسیب دیدگان جنبش، به اعتصاب غذای ۶۱ زن زندانی سیاسی اوین پیوست.
در پی قتل  محمد قبادلو و  فرهاد سلیمی دو زندانی سیاسی، فردا پنجشنبه پنجم بهمن،  توماج صالحی نیز همراه با ۶۱ زندانی سیاسی و عقیدتی در بند زنان زندان اوین، در اعتراض به این قتل‌ها و توقف آن‌ها اعتصاب غذا خواهد کرد.
زینب جلالیان قدیمی‌ترین زندانی کُرد با وجود بیماری‌های متعدد٬ در اعتراض بە اعدامهای جمهوری اسلامی بە کمپین اعتصاب غذا پیوست.
جوانا طیمسی: همسر من بە عنوان یک آزادیخواە و مخالف رژیم جمهوری اسلامی امروز اعتصاب غذایم را همراە با ٦١ زندانی زن در زندان اوین و همچنین توماج صالحی اعلام میکنم؛ غرب باید با جمهوری اسلامی مماشات نکنند و باید با اعمال فشار بر مقامات و قرار دادن سپاە پاسداران در لیست تروریستی اعدام هارا متوقف کنند.
اکنون نە تنها همسر من محسن مظلوم بلکە صدها زندانی در صف اعدام در سراسر ایران هستند این قتل های حکومتی و غیر انسانی باید پایان یابد.
حسن همایون: من هم در حمایت از همسرم سعیده شفیعی و ۶۰ تن از زن‌های زندانی اوین فردا پنج‌شنبه ۵ بهمن غذا و آب نمی‌خورم و از اعتصاب غذای زن‌های زندانی حمایت می‌کنم. پیوستن به اعتصاب غذا، انتظاری‌ست که زن‌های زندانی دست‌کم از بستگان‌ و دوستان‌شان دارند.
سعیده شفیعی به عنوان روزنامه‌نگار اقتصادی در گزارش‌هایش نوشته بود طی《یک دهه فقر سه برابر شده است》، نوشته بود تورم بیداد می‌کند؛ او را به جفاکاری به ۳ سال و ۶ ماه زندان محکوم کردند.
مهدی ریاحی: به در کوبد که نوبت شماست
من هم در همراهی با «۶۱ زن زندانی عقیدتی اوین» در اعتراض به اعدام  محمد قبادلو و برای توقف اعدام، طی رویکردی نمادین فردا «پنج‌شنبه ۵ بهمن» اعتصاب غذا می‌کنم.
اعلام همبستگی ۳۷ زندانی سیاسی سابق بند زنان زندان اوین با ۶۱ زندانی در اعتصاب غذا…
البرز صادقی: همراه با ۶۱ زندانیِ زن زندان اوین، مادرم منظر ضرابی نیز اعتصاب غذا کرده است.
این اعتصاب در اعتراض به اعدام محمد قبادلو و فرهاد سلیمی و حکم اعدام دەها انسان دیگر است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر