۱۴۰۲ آذر ۴, شنبه

میلاد جان٬ نیستی که ببینی صاحب هشتگ شدی...

میلاد زهره‌وند در تاریخ دوم آذر ۱۴۰۲ بدون اطلاع قبلی و بدون انجام آخرین ملاقات با خانواده در زندان مرکزی همدان اعدام شد.
هر چند که زمانیکه بازداشت و شکنجه می‌شدی و حکم اعدامت صادر شده بود ارزش خبری نداشتی ولی حالا یهویی شدی قهرمان قیام...
درسته فرزندت را هرگز ندیدی و توییتی در اینباره نشد ولی در عوض گزارشگر اسپرم‌پرستمان، چشممان را به دیدن شادیِ این یکی روشن کرد!
و لحظه‌های تلخ این روزها را با تصاویر دلپذیرش شیرین کرد!
این توییت بسیار بجای ممد پوری هم تقدیم به خانواده‌ی میلاد. کاربر انقلابی‌مون بالاخره پس از توییت‌های لحظه به لحظه‌ی اسراییل٬ فرصت کرده یه کمی هم به فکر شادیه مردم باشه. مخصوصن کسانی که زیر شکنجه هستند.
میلاد عزیز نیستی تا ببینی اکانت محبوب شاح‌زاده و سازنده فیلم‌های تبلیغاتی‌اش٬ فرمان حمله به همان کانال خبری را داد که خبر جانگداز کشته شدنت را به‌ گوشمان رساند.
میلاد جان٬ شانس آوردی که حتا از دید اسپرم‌پرستان هم خوشنام رفتی و مهمتر اینکه وقتی در زندان بودی٬ آنجلینا جولی باهات تماس نگرفته بود.
این صدای سهیلا حجاب از پادشاهی خواهان مبارز از داخل زندانه! ما هیچ شکی به این صدا و مبارز بودن ایشون نداریم! اما شما هم جناحان ایشون سوالی ندارید ازشون؟ حله؟
عزیز نازنین٬ نیستی تا ببینی همسرِ پسرِ شاهِ سابق که تا پارسال، پیش از آنکه کانال بسیار مشکوک و تفرقه‌انداز کوچه سرِ زبان‌ها بیندازدش، کسی حتا نامش را هم نمی‌دانست، بچه هایش را به دور از فرهنگ ایران و بزرگ کرده و حتی فارسی هم نمی‌توانند حرف بزنند، سرود ای‌ایران را بلد نیست بخواند و شاهکارش آب‌تنی جسورانه در دریای خزر، آنهم نه در سواحل ایران بود است، چگونه از خبر کشته شدنت سواستفاده می‌کند تا مبارزانِ اسیر در بند را مسخره کند.
قابل توجه کسانی که تصور می‌کردن حمله به نرگس محمدی از طرف سایبری‌های رژیم کلید خورده.
این بی‌همه‌چیز که با پول‌های دزدیده شده از مردم ایران توسط شوهر و خانواده‌ی شوهرش پروار شده٬ حتا برات استوری گذاشته. خبر آزادیت رو داده. تجسم و شعورش از آزادی در همین حده. 
امیدوارم این آزادی نصیب خودش هم بشه!
البته خود شاح‌زاده توییتی درباره تو نذاشت. فرصت نمی‌کنه این‌روزها! سخت درحال تصمیم‌گیری است!
حتا جیمز بی‌دین، مزدور سایبری هم که معلوم نیست تا حالا چند نفر رو لو داده هم برات دل‌ سوزوند و شهرک صد اکباتانش هم برامون تراپی گذاشت.
اسطوره‌ی چرخنده‌ها٬ هنوز فرصت نکرده یه توییت درباره‌ات بزنه! هنوز تو حال و هوای فوتباله!
خودشو «عضو» کوچکِ این شونصدتا تیم دیگه نمی‌دونه؟
میلاد نازنین، نیستی تا ببینی خامنه‌ای ضحاک با اذان روز بعد، یک نوجوان ۱۷ ساله را نیز کُشت.
اونم مثه تو کارگر بود... 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر