۱۴۰۱ دی ۸, پنجشنبه

خانواده پیرفلک: اگر با جعل روایت، قاتل کیان معرفی شود، پیشاپیش رضایت دادیم.

حکومت قصد دارد تا قتل کیان پیرفلک را به گردن مجاهد کورکور بیندازد!
«مجاهد اعدام بشه، ایذه قیامت میشه» #مجاهد_کورکور
در بیانیه خانواده پیرفلک آمده: «هویت شلیک کنندگان به ماشین میثم پیرفلک در ۲۵ آبان ماه گذشته برای ما، مردم نجیب ایذه و همه وجدان‌های بیدار کاملا واضح، مشخص و غیرقابل تغییر می‌باشد.»
«ما تحت هیچ شرایطی روایت‌های جعلی و غیر واقعی از قتل جاوید نام کیان و مجروح شدن میثم پیرفلک را نمی پذیریم.»
«اگر اراده‌ای برای معرفی قاتلین واقعی کیان پیرفلک در مسئولان مربوطه باشد، ما استقبال می‌کنیم. در غیر این صورت پیشاپیش رضایت خود را نسبت به تمام کسانی که از میان مردم ایذه با جعل روایت حادثه به عنوان قاتل کیان پیرفلک معرفی شوند، اعلام می‌داریم.»
فرد آگاهی که با «ایران‌وایر» گفت‌وگو کرده است می‌گوید: «مقامات قضایی ایذه گفته‌اند دو نفر را در جریان عملیاتی که شب ۲۹آذر انجام داده‌اند بازداشت شده‌اند. آن‌ها مجاهد کورکور را برده‌اند و شاهدان عینی تایید کرده‌اند که او خون‌آلود و زخمی بوده است و کسی از وضعیت سلامت او خبری ندارد. 
فرد دیگری به نام "هومن صیدالی" نیز همان وقت ربوده شده است. او به شغل چوپانی مشغول بوده و کسی است که خانه‌اش را در اختیار سه نفر دیگر قرار داده بود. از سرنوشت او هم خبری در دست نیست. 

شهروندی به نام "بهمن بهمنی" هم در همان روزهای اول بعد از کشته شدن کیان پیرفلک بازداشت شده، اما هیچ نامی از او برده نشده است. ما شنیده‌ایم که بهمن بهمنی به شدت برای تن دادن به اعتراف اجباری و به عهده گرفتن قتل کیان پیرفلک تحت شکنجه قرار دارد، اما تا امروز تن به این کار نداده، چون قتل بچه‌ها و جوان‌های ایذه کار نیروهای امنیتی است.»

ماموران جمهوری‌اسلامی در سه نوبت به خانه‌ی بهمن در ایذه یورش بردند تا او را دستگیر کنند اما چون بهمن در خانه نبوده، برادرش مصطفی را ربودند و او را شکنجه می‌کنند.
روایت بازخوانی شده یکی از نزدیکان بهمن بهمنی 
هومن صیدالی از ربوده شدگان در ایذه. 
وی صاحب خانه‌ای بود که حسین سعیدی و دوستانش در آن پناه گرفته بودند. هومن در تیراندازی و درگیری شرکت نداشته و به صرف اینکه صاحب خانه بوده به گروگان گرفته شده است. دژخیمان حکومت اعدامی اسلامی٬ او و مجاهد کورکور را برای اعتراف اجباری به دست داشتن در قتل کیان پیرفلک زیر شکنجه‌های وحشیانه قرار داده‌اند.
تصاویر منزل هومن صیدالی پس از حمله مسلحانه مزدوران خامنه‌ای جنایتکار. 
در این جنگ نابرابر 
جاوید نامان حسین سعیدی
و محمود احمدی جان باختند و صدها نفر را بازداشت کردند.
بعد از گذشت دو هفته جمهوری جنایتکار اسلامی٬ پیکر آن‌ها را ربوده و به خانواده تحویل نمی‌دهد.
پیام ویدئویی مادر مجاهد کورکور و درخواست جلوگیری از اعدام پسرش
«فقط کمکم کنید اعدامش نکنند»
مجتبا پورمحسن: بامداد ۲۹ آذرماه در ایذه چه گذشت؟
ایران وایر: ایذه، بازداشت، کشتار و سناریو سازی؛ از کیان پیرفلک تا مجاهد کورکور.
ایران وایرـ خانواده کیان پیرفلک: روایت جعلی حکومت درباره قاتل کیان را قبول نداریم
ترانه «شیر علی‌مردون» با صدای زنده‌ یاد پروین عالی‌پور تقدیم به دلاوران بختیاری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر