۱۴۰۲ مرداد ۲۵, چهارشنبه

نازیلا معروفیان، یک روز پس از آزادی مجددا بازداشت شد

نازیلا معروفیان، روزنامه‌نگاری که روز یکشنبه با قید وثیقه آزاد شده بود، فردای آزادی‌اش هنگام مراجعه به کلانتری برای بازپس گرفتن گوشی موبایل، پس از ضرب‌وشتم شدید از سوی ماموران کلانتری، به همراه مادرش بازداشت و به زندان قرچک منتقل شد.
این خبرنگار، در بدو آزادی ضمن اعلام خبر آزادی خود، از مشکل تنفسی و تپش قلب و انتقالش به بیمارستان طالقانی در دوره زندان خبر داده بود.
مادر او از زندان آزاد شده، اما این روزنامه‌نگار با حکم بازداشت موقت به بند قرنطینه زندان منتقل شده است.
به گفته یکی از شاهدان در کلانتری، یکی از افسران کلانتری با مشت به پشت سر معروفیان کوبیده است و در پاسخ به فریاد مادرش که گفته دخترم را می‌خواهید مثل  ژینا (مهسا)امینی بکشید، گفته است: «بله همچنان که او را کشتیم این را هم می‌کشیم.»
نازیلا معروفیان، دانشجو و خبرنگار سقزی ساکن تهران، پیش از بازداشت به‌عنوان خبرنگار رویداد ۲۴ فعالیت داشت؛ پس از انتشار یک گفتگو با امجد امینی، پدر ژینا (مهسا)امینی، در روز یکشنبه شب ۸ آبان ١٤٠١، توسط نیروهای حکومتی در تهران بازداشت و سپس آزاد شده بود.
روز ۱۳ تیر پس از احضار به دادسرا، مجددا بازداشت و یکشنبه ۲۲ مرداد با قید وثیقه آزاد شده بود. او فردای آنروز دوباره بازداشت شد!
 اما با همه این اتفاقا ما ادامه میدیم و کم نمیاریم و بالاخره زور و قلدری
پی‌نوشت:
نازیلا معروفیان آزاد شد
«آیا از عکسی که موقع آزادی گذاشتی، پشیمونی؟ قبول داری اشتباه کردی؟
خیر؛ من هیچ اشتباهی نکردم.»
مخلص همگی
بزودی برای چهارمین بار انگشت‌هاشو به نشانه‌ی پیروزی بالا می‌بره، اینبار به مناسبت پیروزی انقلاب و سرنگونی جمهوری اسلامی
در این گیر و دار هم این دیوث ارتش سایبری اومد مثلن از موقعیت استفاده کنه و نام بازداشت شدگان را خراب کنه که رید به هیکل خودش و خودشو لو داد!!!
۸ شهریور ۱۴۰۲ نازیلا معروفیان، برای چهارمین بار در یک‌سال گذشته بازداشت شد!
اینبار با ضرب و شتم شدید و علت این بازداشت٬ حمایت از مهدی یراحی اعلام شده!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر