۱۴۰۱ مهر ۴, دوشنبه

گزیده‌ای از میان توییت‌های #مهسا_امینی

امید جلیلی: هم اکنون اینترنت در ایران قطع شده است، زیرا نمی‌خواهند مردم چنین چیزهایی را ببینند: مردی به زنی سیلی می‌زند و فکر می‌کند که می‌تواند با خیال راحت برود. در جایی که قبلن چنین اقداماتی رایج بود، اکنون عواقب وحشتناکی وجود دارد - به طور قابل توجهی توسط مردان دیگر دست به دست می‌شود.
مهدیه گلرو: نگاه میکرد و با خود میگفت«من که معترض نیستم، من که سیاسی نیستم،من که با آنها نیستم چرا فرار کنم!» 
اما نیروهای سرکوب گر به او رسیدند، اورا زدند چون آنها قرار است مردم را بزنند، هرکس عضو نیروهای سرکوب نباشد را بزنند.

فریدریش نیمولر، کشیش پروتستان ضد نازیسم: 
اول سراغ کمونیست‌ها آمدند،
سکوت کردم چون کمونیست نبودم.
بعد سراغ سوسیالیست‌ها آمدند،
سکوت کردم زیرا سوسیالیست نبودم.
بعد سراغ یهودی‌ها آمدند،
سکوت کردم چون یهودی نبودم.
سراغ خودم که آمدند،
دیگر کسی نبود تا به اعتراض برآید...
داریوش معمار: در پاریس پلیس فرانسه با معترضان ایرانی برابر سفارت جمهوری برخورد کرده است. این فرانسه همان نیست که روح الله خمینی را کادو پیچ کرد و با هواپیما فرستاد ایران؟!
این فرانسه فکر می کند برای چاپیدن ثروت مردم ایران هنوز می تواند روی جمهوری اسلامی حساب کند؟!
بوی نفت خوزستان آید همی!
در درمانگاه را بستن و مجروحان را نمی‌دهند زیرا اجازه ندارند به معترضان  کمک کنند.
خاک عالم بر سر شما کارکنان ترسوی درمانگاه. تف به روی پزشکی که اونجا کار می‌کنه و مثلن سوگند پزشکی خورده. بی همه چیزا از آخوندها، جنایتکارتر هستن.
داریوش معمار: ببینید چطور با گلوله به پنجره این خانه که یک بچه پشت آن است شلیک می‌کنند. بعد این جماعت می‌گویند جمجمه مهسا را نشکسته‌اند و مهسا را نکشته‌اند.
کمی بخندیم... فکر میکنم کسانی که جدی گرفتند و دشنام و ناسزای رکیک میدن، خود بسیجی‌ها هستن!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر