۱۴۰۲ فروردین ۲۵, جمعه

پنجاه روز از ⁧اعتصاب غذا⁩ و تحصن وحید بهشتی گذشت

پنجاهمین روز اعتصاب غذای وحید بهشتی در مقابل وزارت خارجه بریتانیا 
راه رفتن برایم بسیار مشکل شده و از امروز باید از ویلچر استفاده کنم، ولی عزم و اراده ام هر روز که می گذرد قویتر می گردد. ما راهی به غیر از پیروزی در این‌ نبرد با تاریکی‌ نداریم.
این اعتصاب غذا تا لیست گذاری سپاه پاسداران ادامه دارد.
بر آن عهد که بستیم، هستیم.
چهل و نهمین روز اعتصاب غذا در مقابل وزارت خارجه بریتانیا. 
نامه ۱۳۰ امضایی دو حزبی نمایندگان گنگره آمریکا به جوزف بورل در روز گذشته سند دیگری بر ضرورت لیست گذاری سپاه، و تایید هدف گیری دقیق ما در این برهه زمانی بسیار مهم بود.
۴۸ مین روز اعتصاب غذا و تحصن مقابل وزارت خارجه بریتانیا. 
بعد از ۴۸ روز گرچه از نظر بدنی ضعیف شده‌ام و چند روزی است که توان راه رفتن را تا حد زیادی از دست داده‌ام، ولی عزم و اراده‌ام با پشتوانه شما مردم چون کوه است و تا رسیدن به هدف لحظه‌ای اینجا را ترک نخواهم کرد.
بزودی تاریخی را با پشتوانه شما هموطنان شریف و عزیز اعلام می‌کنیم و دستمان را به سوی تمامی شخصیت‌ها، لیدرها و گروه‌های اپوزیسیون دراز می‌کنیم تا با عشق و اتحاد با یکدیگر حماسه‌ای چون «برلین» را با مطالبه لیست گذاری سپاه پاسداران در لندن خلق کنیم.
...امروز هم همان خواسته‌ها را تکرار می‌کنیم و این درحالی است که این تروریست‌ها دوباره حمله به مدرسه‌های دخترانه در ایران را با گازهای شیمیایی شروع کردند.
می‌خواهند مجاهد کور کور را بعنوان قاتل کیان عزیزمون اعدام کنند بخیال خودشون که جنایت خودشان را روش خاک بریزند... ما مردم ایران و مردم جهان٬ دیگر به‌هیچ عنوان تحت تاثیر اینگونه ترفندها و نیرنگ‌ها قرار نخواهیم گرفت بلکه در مقابل آن می‌ایستیم.
با سپاس از حامد عزیز و نوازندگان مبارز و آزادیخواهی که با وی امروز در ۴۸مین روز اعتصاب غذا⁩ و تحصن مقابل وزارت خارجه بریتانیا همراهی کردند.
۴۷مین روز ⁧اعتصاب غذا⁩ در مقابل وزارت خارجه بریتانیا. 
اینجا هستیم و هر هزینه‌ای که لازم باشد را می‌دهیم تا خواسته شما و تمامی کسانی که قلبشان برای انسانیت می‌تپد را فریاد بزنیم…
سپاه باید در لیست سازمان‌های تروریست قرار بگیره. این خواسته‌ی من تنها نیست. این خواسته‌ی همه‌ی شماهاست... فریاد شما را٬ خواسته‌ی شما را اینجا فریاد می‌زنم...
۴۶مین روز ⁧اعتصاب غذا⁩ در مقابل وزارت خارجه بریتانیا. 
هرچه تعداد روزها بالا می‌رود، و بدنم ضعیفتر می‌گردد، عزم و اراده ام قوی و قویتر می‌شود، دیگر چیزی را به غیر از هدف نمی‌نبینم، این راهی است یکطرفه …
...باید نشون بدیم٬ همه با هم٬ به تصمیم گیرندگان که پشت این خواسته من تنها نیستم.
من جونم را کف دستم گذاشتم و آمدم اینجا الآن ۴۶ روزه نشستم٬ از اینجا هم تکون نمی‌خورم. هزینه‌اش‌ هم هر چیزی بده می‌دم. ولی باید همه با هم نشون بدیم این خواسته‌ی همه‌ی ماست...
۴۵مین روز ⁧اعتصاب غذا⁩ در مقابل وزارت خارجه بریتانیا. 
امید به برجام شکست خورده و یا اینکه ابتدا گروگانها آزاد شوند سپس سپاه را در لیست تروریستی قرار دهند بیشتر شبیه به «جوک» است، و دقیقا بازی در زمینی است که سپاه برای غرب پهن کرده…
۴۴مین روز ⁧اعتصاب غذا⁩ در مقابل وزارت خارجه بریتانیا. 
بعد از ۴۴ روز گرچه از نظر بدنی ضعیف و نحیف شده‌ایم، ولی عزم‌مان روز به روز جزم‌تر شده است و اینجا را تا رسیدن به هدف رها نمی‌کنیم.
از من نخواهید که اعتصابم را بشکنم. چون نمی‌شکنم. این راه ادامه داره. من اینجام که هزینه رو بدم. دست بدست هم بدیم که این صدا را بلندتر کنیم باهم. از هر گروهی هستید٬ هر دسته‌ای هستید٬ هر مذهبی دارید٬ هر ایده‌ای دارید٬ هر دیدگاه سیاسی دارید اگر موافق این هستید که این سپاه تروریستی که قاتل بچه‌هامونه٬ نظم جهانی را داره بهم می‌زنه٬ آسایش را از مردم ما در آنجا و اینجا و همه جا گرفته و اگه خواستار این هستید که این تروریست‌ها در گروه تروریستی قرار بگیرند٬ این صدا را بلندتر کنید. از من نخواهید که این اعتصاب را بشکنم...
۴۳مین روز ⁧اعتصاب غذا⁩ در مقابل وزارت خارجه بریتانیا. 
آخرین گزارش کمیته روابط خارجی بریتانیا تمامی گفته‌های ما را تایید کرد و اعلام نمود بریتانیا در برخورد با حکومت‌های گروگانگیر شکست خورده و هیچ درسی از شکست‌های خود نگرفته است…
هنوز خبری از نخست وزیر نیست...
۴۲مین روز ⁧اعتصاب غذا⁩ در مقابل وزارت خارجه بریتانیا. 
همانطور که از روز اول گفته‌ام، از اینجا تکان نخواهم خورد و با پشتوانه شما مردم ادامه خواهم داد تا رهبران غربی دریابند دوران مماشات با تروریست‌ها برایشان هزینه خواهد داشت.
بر آن عهد که بستیم، هستیم.
۴۱مین روز ⁧اعتصاب غذا⁩ در مقابل وزارت خارجه بریتانیا. 
امروز ۲۰۰ مین روز قتل مهسا امینی است، خونی که جرقه انقلاب مقدس زن زندگی آزادی شد، و امروز ۲۰۰ روز از این انقلاب می‌گذرد و همه ما دست در دست هم اینبار عزممان را جزم کرده‌ایم که بساط این جنایتکاران کودک کش را یک بار برای همیشه از ایران عزیز و‌ جهان جمع کنیم.
در این فاز از این جنگ تمام عیار، لیست گذاری سپاه پاسداران، مهم‌ترین گام می باشد و ما تا پای جان در این جبهه می جنگیم.
رهبران غرب باید دریابند که نفعشان در حمایت از مردم ایران است، نه مماشات با تروریست‌ها!
درخواست نمایندگان هموطنان عزیز بلوچ برای مراقبت از سلامتی‌ام: به هموطنان شریف و مبارز بلوچ، جناب مولانا عبدالحمید و جناب مولانا گرگیج قول دادم که مراقب سلامتی باشم ولی با اجازه این بزرگواران به این راه تا رسیدن به هدف ادامه خواهم داد.
این اعتصاب غذا تا در لیست تروریستی قرار گرفتن سپاه پاسداران ادامه خواهد یافت.
چهلمین روز ⁧اعتصاب غذا⁩ در مقابل وزارت خارجه بریتانیا.
تا کنون دو نامه به نخست وزیر بریتانیا نوشته‌ام و او را به گفتگو در ارتباط با لیست گذاری سپاه پاسداران دعوت کرده‌ام، امروز هم به او می‌گویم من از نظر ذهنی و روحی خود را آماده کرده‌ام که هر هزینه‌ای را برای دفاع از ارزش‌ها بدهم و تا سپاه در لیست قرار نگیرد این اعتصاب ادامه دارد.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر