۱۴۰۲ بهمن ۵, پنجشنبه

از میلاد محمدی برادر جاویدنام شهریار محمدی حمایت کنیم

میلاد محمدی از روز سه‌شنبه، در شهر تورنتو در اعتراض به اعدام‌ها تحصن کرده و تا شنبه آنجا خواهد بود. او از دیگران دعوت کرده تا به او بپیوندند. او را تنها نگذاریم.
با هم در اعتراض به کشتار و قتل‌های حکومتی جمهوری اسلامی متحد و یکصدا شویم چون همه می‌دانیم که این درد مشترک هرگز جدا جدا درمان نمی‌شود. 
اقدامات غیرقانونی و غیرانسانی این حکومت غاصب، فقط با اتحاد و هم‌صدایی ما متوقف می‌شود.
قرار ما ساعت یک در میدان مل‌لستمن تورنتو #نه_به_خامنه‌ای
ساعت ۴:۱۰ دقیقه‌ی صبح در این سرما، ما سنگر مبارزه علیه جمهوری اسلامی را نگه داشتیم. حتما به فراخوان شنبه بپیوندید تا صدای بچه‌های محکوم به اعدام را به گوش جهان برسانیم و صدای خانواده‌شان باشیم.
امشب میلاد محمدی عزیز رو دیدم و ازش سوال کردم هر وسیله ای نیاز داری بگو که در حد توان برایت فراهم کنیم و بیاریم، اینقدر طبع این بچه بلنده که فقط خواسته اش این بود روز شنبه برای راهپیمایی به جای هر پرچمی فقط پوسترهای جاویدنام‌ها، بزرگ تهیه بشه.
میلاد، ساعتی بعد از کشته شدن محمد قبادلو و فرهاد سلیمی، مورد مزاحمت مزدوران سطلی- سپاهی قرار گرفت که چرا گفته بخاطر اینکه حاشیه بوجود نیاد٬ پرچم شیر و خورشید نیارید.
شجاع‌السلطنه جرات نکرده به اینا گیر بده؟!!!
مگه پرچم شیر و خورشید اصل جریان نیست؟!!!
پسر واقعا عجیبه. یارو واسه مهدکودک بچه‌اش تو کانادا پرچم ایران با آرم خرچنگ می‌دوزه، بعد میره به برادر کشته‌شده‌ی جمهوری اسلامی تو برف و سرما گیر میده پرچم شیر و خورشیدت کو؟
لمپنِ سطلی- سپاهی همراهش هم به خبرنگار بی‌بی‌سی که می‌خواسته با میلاد مصاحبه کنه برخورد فیزیکی کرد.

لطفن به خاطر پرچم با خبرنگاران برخورد فیزیکی نکنید با تشکر
کامبیز غفوری: این نخستین ویدیو‌یی‌ست که از حمله‌ به خبرنگارها در تورنتو به دستم رسیده. کاری که برای جمهوری اسلامی هزینه داشت، اکنون به نفع رژیم و به‌دست این اوباش تحت لوای سلطنت‌طلبی در حال انجام است. از تمام آزادیخواهان و همکارانم دعوت می‌کنم تا واکنش جمعی نشان دهند.
تصویر دیگری از حمله‌ی اوباش به خبرنگارها در تورنتو
کامبیز غفوری: این‌که اوباش یک فرقه می‌توانند در روز روشن به خبرنگاران در دنیای آزاد حمله کنند، دلایل متنوعی دارد. یکی از دلایل آن است که مشاور آقای پهلوی آشکارا و وقیحانه خبرنگاران را تروریست خواند و جایگاهش را هم تمام و کمال حفظ کرد. به مصداق آن‌که «برآورند غلامان درخت از بیخ!»
استوری آتش شاه‌کرمی: حنجره زخمی‌ت می‌ارزه به هزار هزار مبارز کنسرتی
برادرش را حکومت کشته است و در خارج از ایران هم مجبورش می‌کنند با گریه در پاسخ به انتقادها از اقدام اعتراضی‌اش علیه حکومت فریاد بزند: «به خدا تجزیه‌طلب نیستم. به انسانیتم تجزیه‌طلب نیستم.»
اشک‌هایش فریادی است در برابر خنده‌های حکومت.
 در تاریخ خواهند نوشت، جمهوری‌اسلامی ۴۵ سال تلاش کرد که ارزشهای ملی و میهنی ایرانیان را زیر آداب و سنن شیعی له کند ولی نتوانست، تا اینکه آخرین شاهزاده‌ی ایران‌زمین با لشکری از اوباش به امداد رسید!
جمهوری‌اسلامی تا آخرین نفس مدیون شماست که همیشه سربزنگاه نجاتش دادی!
علی اشتری: با پرچم شیر و خورشید و عکس جاویدنامان انقلاب زن زندگی آزادی، به دیدن میلاد محمدی عزیز رفتم و او را در آغوش کشیدم. وقتی رسیدم داشت درباره برادر قهرمانش جاویدنام شهریار محمدی حرف میزد. اصرار کردم که درباره برادرش دوباره جلوی دوربین موبایلم حرف بزند:
مصاحبه با میلاد محمدی
تجمع جمعی از ایرانیان همراه با کارزار جهانی علیه اعدام‌ها در ایران در هوای سرد تورنتو
یک حرکت بسیار انقلابی جهت سرنگونی رژیم توسط یک سطلی!
تف به روت شاح‌زاده که همه این آتیشا از گور تو بلند میشه!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر