۱۴۰۳ مرداد ۹, سه‌شنبه

حمله جمهوری اسلامی به روستاییان بلوچ‌

 نیروهای امنیتی اطلاعات و نظامی مرصاد (همون‌هایی که شاح‌زاده‌ی خائن و مفت‌خور می‌گفت دارن ریزش می‌کنند) حوالی ساعت ۲ بعدظهر دوشنبه ۸مرداد ٬۱۴۰۳ با دستکم ۲۰ خودرو به روستای قادرآباد از توابع شهرستان خاش یورش برده و بدون ارایه حکم قضایی اقدام به تفتیش منازل شهروندان نموده‌اند که همین امر منجر به اعتراض اهالی روستا شده و در پاسخ نیروهای نظامی اقدام به تیراندازی کردند که یک زن مسن کشته شده و سه تن دیگر از جمله یک نوجوان ۱۶ ساله و یک مرد حدودا ۳۵ ساله مجروح شده اند.
سازمان مسلح جیش العدل در واکنش به ادعای جمهوری اسلامی از بازداشت چهار تن از افراد وابسته به این سازمان، در قادرآباد شهرستان خاش را تکذیب کرده و این ادعا را سرپوش گذاشتن بر اقدام ضد انسانی امروز نیروهای امنیتی در این روستا دانسته است.
در اطلاعیه منتشر شده این سازمان مسلح آمده است: «آتش گشودن ماموران خامنه ای به سوی مردم عادی در روستای قادرآباد که منجر به آفریدن جنایت شده است عملی ننگین و منزجر کننده است که ان‌شاءالله بی پاسخ نخواهد ماند.»
جمهوری اسلامی ساعت‌ها پیش به روستاییان بلوچ‌ حمله مسلحانه کرده. یک زن ۵۰ ساله را کشته و چند نفر را مصدوم کرده. کلی فیلم و عکس عکس هم منتشر شده. رسانه‌های فارسی‌زبان حتی خبر از آن منتشر نکرده‌اند. چرا؟ شما بهتر می‌دانید.
به عنوان یک ایرانی و دنبال‌کننده بازیهای المپیک، وقت نداشتن از بلوچستان بنویسن!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر