۱۴۰۲ اردیبهشت ۲۸, پنجشنبه

نذارید ما را بکشند

نوشته‌ی سه محکوم به اعدام در پرونده‌ی #خانه_اصفهان از داخل زندان:
سلام. از همشهریان و هموطنان عزیز تقاضا داریم نذارید ما را بکشند. ما به یاری شما نیاز دارید. به حمایت شما نیازمندیم.
زندان مرکزی اصفهان. 
بچه‌های ایران: سعید یعقوبی، صالح میرهاشمی، مجید کاظمی.
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
عجیبترین و مهمترین قسمت پرونده‌ی خانه اصفهان این است که براساس دادنامه‌ی دیوان عالی هیچکدام از این سه متهم پرونده به قتل محکوم نشده‌اند! اما دلیل محارب شناخته شدن آنها مرگ سه نیروی بسیجی است که توسط اشخاص دیگری کشته شده‌اند! 
و به سه متهم پرونده گفته‌اند باید شما از خانواده‌ی بسیجی‌ها رضایت بگیرید تا اعدام نشوید؛ برای قتلی که طبق دادنامه‌ی خود حکومت مرتکب نشده‌اند!
امروز برای بار دوم در این هفته به بچه‌های #خانه_اصفهان ملاقات حضوری دادند! دوبار ملاقات در یک هفته هیچموقع در این چند ماه بازداشت آنها سابقه نداشته. جمهوری‌اسلامی روان یک ملت نگران را بازیچه‌ی دست خودش قرار داده است. خانواده‌ها به شدت نگرانند و فکر می‌کنند فردا حکم اجرا شود.
تجمع‌های پراکنده‌ای در جلو زندان شکل گرفته‌ است اما به آنها حمله میکنند و اجازه نمیدهند مردم جمع شوند.
راه‌های ورودی به زندان دستگرد را بسته‌اند تا مردم نتوانند خودشان را به جلو زندان برسانند. در اتوبان ترافیک شده و مردم بوق می‌زنند.
ورودی زندان رو بستن، دارند تیراندازی می‌کنند، مردم با ماشین ترافیک کردند، خیلی‌هام پیاده شدند و به سمت زندان در حرکت هستند.
مردم شعار میدن و سرکوبگرا آماده‌باش ایستادند.
ما بیشماریم فقط کافی است به قدرت خود ایمان داشته باشیم.
حضور ایرانیان مقیم آلمان در مقابل وزارت امور خارجه شهر #برلین به هم اکنون به حمایت از تجمع مردم اصفهان و #خانه_اصفهان
جمعی از خانوادە‌ی جانباختگان سنندج، از مادر سعید یعقوبی پشتیبانی کرده و اعتراض خود را نسبت بە حکم ناروا و دور از انسانیت اعدام #سعید_یعقوبی  #صالح_میرهاشمی و #مجید_کاظمی اعلام داشتند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر