۱۴۰۲ شهریور ۲۷, دوشنبه

منافقین یا مجاهدین٬ مسئله این است!!!

رمز پیروزی انقلاب زن٬ زندگی٬ آزادی در این است که مبادا اشتباهی مجاهدین را منافقین بنامیم!!! وگرنه انقلابیون٬ انگ بچه هیئتی دو روزه سلطنت‌طلب شده بهمون می‌زنن!!! 

جناب علی‌خان ملانقطی! تو خارج با اینترنت پرسرعتت نشستی و اینهمه دیوث سایبری حزب‌اللهی و شاح‌اللهی رو ول کردی٬ یه‌کاره اومدی بند کردی به بچه‌های شهرک اکباتان که اخبارشون امید هزاران هموطن داخل ایرانه؟!
یعنی تمام فعالیت بچه‌های شهرک اکباتان٬ بخاطر یه اشتباه منافقین نوشتن از یادت رفت؟!!!
راستش منم اونقدر که واژه‌ی منافقین رو شنیدم گاهی بجای مجاهدین بکار می‌برم!
شراگیم زند: واقعا بی‌انصافیه اگر بخوایم بر اساس یک اشتباه سهوی بگیم اکانت شهرک اکباتان، وابسته به جمهوری اسلامیه... این اکانت تا امروز مطلقا از نظر من که دایما فضای اینجا رو دارم با حساسیت رصد می‌کنم، هیچ نشانه‌ای از ناامن بودن یا فعالیت مخرب و همسو با سایبریها نداشته.
بدون اینکه قصد مقایسه داشته باشم باید بگم یادمه روح‌الله زم هم گاهی سوتی می‌داد و اشتباه می‌کرد و عده‌ای میگفتن دیدین گفتیم که این آدم وابسته به نظامه... با اینکه اون زمان من هم در مواردی منتقد روح‌الله زم و سبک روزنامه‌نگاریش بودم، اما با قاطعیت نوشتم که زم امنیتی نیست و چقدر سر دفاع از زم حرف مفت شنیدم.

آینده رو نمیدونم و هرآن ممکنه اکانت‌های ناشناس دست به دست بشه و یا دست نهادهای امنیتی بیفته. اما تا امروز فعالیتهای اکانت شهرک اکباتان همه در جهت براندازی و همسو با انقلاب ایران بوده.
بی‌انصاف نباشیم...
این هم پاسخ بچه‌های شهرک اکباتان:
در این رابطه حرفی که زده باید توضیح کوتاهی بدیم،اصلا هم‌نمیخواستیم این موضوع تو این مقطع زمانی دوباره باز بشه،حرف ایشون درسته،اشتباه از بنده بود که کلمه منافقین و استفاده کردم و امیدوارم این موضوع بزارید رو حساب بی تجربگی بنده، ما داخل ایران فقط این گزینه از بچگی تو سرمون تکرار شده و خیلی درگیر اینشون نبودیم کدوم حرفشون درسته. حالا در رابطه بلاکی که ایشون کرد و فضایی که بظاهر طرفداران چپ‌شروع کردن و به ما میگن سلطنت طلب،ما در طول چند ماه قبلی فقط یک دیوار نویسی "رضا شاه روحت شاد" که فکر نمیکردیم انقدر حاشیه درست بشه گذاشتیم، طرفداران مجاهدین با همین دیوارنویسی که دستخط یک طرفدار مجاهد بود فضا رو به این‌سمت بردن که ما سلطنت طلبیم و خواستن چپهارو با ما بد کنن.
از همین جا برای بار بیستم اعلام می‌کنیم، تیم ادمین، تیم خبری، تیم فعالین خیابان و عملیاتی، میثاق نامه ای داریم که همگی قول دادیم هیچ جناح سیاسی نداشته باشیم تا صندوق رای، اونجا هرکس رای خودشو میندازه و نیازیم به جنگیدن و مسخره بازی نداریم.
بیشترین حمایت ممکن از تک تک اعضای اپوزوسیون کردیم. الانم‌باز چیزی تشکیل بشه که همه حزب های سیاسی(بجز تجزیه طلب،مجاهد)داخلش باشه بازم علنا حمایت می‌کنیم، اما از شخص خاصی حمایت نمی‌کنیم.
تو پست کوت شده توضیح دادیم بازم میگیم، بازیچه سایبری، مجاهدین نشید.
چه چپ چه راست چه سلطنت،همگی خواهان انقلاب هستیم،همه ما یک دشمن داریم به اسم جمهوری اسلامی.
پس این مسخره بازیای خارج از کشورو جمع کنین، تا همینجاشم کم مردمو به حاشیه نکشوندین با چند تجمع درست کردنو حزب بازی کردن و آبروی مردم ایرانو بردین، اگر واقعا هدفتون انقلاب هست، این مسخره بازیاتونو جمع کنین.
اگر هم نه که انقدر ادامه بدید تا تو زباله تاریخ بیوفتید.
تهران بشه اکباتان! ایران میشه گلستان!

پی‌نوشت: 
شراگیم زند: آینده رو نمیدونم و هرآن ممکنه اکانت‌های ناشناس دست به دست بشه و یا دست نهادهای امنیتی بیفته. اما تا امروز فعالیتهای اکانت شهرک اکباتان همه در جهت براندازی و همسو با انقلاب ایران بوده.
بی‌انصاف نباشیم...
از قرار لازم نیست منتظر آینده باشیم!!!
شهرک اکباتان: تشویق اسطوره های واقعی فوتبال ایران علی کریمی و وریا غفوری در هتل محل سکونت رونالدو.
منظورش از علی کریمی٬ اسطوره‌ی واقعی فوتبال ایران٬ همین چرخنده‌ی دیوث صادراتیه؟!!!
متاسفانه یا خوشبختانه٬ از همانروز آینده‌اش رو نشون داد!!!
با ریتوییت کردن پشت سرهمِ سایبری دیوث٬ جیمز بی‌دین مزدور!!! 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر