۱۳۹۲ مرداد ۱۴, دوشنبه

احکام شرعی اسلام آپدیت شد!!!

 گوشت گربه حلال شد!
تعدادی از علما و مفتی‌های شهر حمص در شمال سوریه با صدور فتوایی "خوردن گوشت گربه" را حلال اعلام کردند.

به گزارش شیعه‌آنلاین، این مفتی‌ها برای توجیه فتوای خود اعلام کردند:‌ با توجه به اوضاعی که پناهندگان و آوارگان سوریه‌ای در آن به سر می‌برند، این احتمال وجود دارد که بسیاری از آنان از گرسنگی جان بدهند؛ از همین‌رو خوردن گوشت گربه را حلال اعلام می‌کنیم.
حالا فقط مونده شرایط ذبح شرعی اش را اعلام کنند!!!
پی نوشت:
گوشت گربه حلال شد
کشتن شپش حرام!!!

آزارشون به شپش هم نمی رسه!!!
تاکنون فتواهای عجیب و غریبی از سوی گروه های سلفی و مشایخ آنها صادر شده که تعجب و شگفتی بسیاری را به دنبال داشته است اما شاید یکی از عجیب‌ترین این فتواها، فتوایی باشد که هیئت شرعی وابسته به گروه "جبهه النصره" در شهر حلب آن را صادر کرد.
به گزارش ایسنا به نقل از مشرق، بر اساس فتوای صادره از سوی این هیئت "کشتن شپش‌ها در محاسن مردان به این جهت که یکی از مخلوقات خداوند هستند، حرام اعلام و منع شده است".
هیئت شرعی حلب این فتوای خود را با انتشار بیانیه‌ای این‌گونه توجیه کرده است: «در محاسن برخی از برادران مسلمان که به تبعیت از سنت مبارک رسول‌الله (ص) اقدام به بلند کردن محاسن خود کرده‌اند، شپش‌های مبارکی ظاهر شده که دلیل آن کمبود و یا نبود آب در جبهه‌های نبرد به طور دائم و مستمر و بسنده کردن آنها به آن آب تنها برای گرفتن وضو است و این فضای مناسبی را برای رشد شپش‌ها فراهم کرده است.
در این راستا هیئت شرعی حلب به برادران مجاهد توصیه می‌کند که ریش‌های خود را به تبعیت از پیامبر (ص) با حنا رنگ کنند که موجب کاهش خارش ناشی از وجود شپش و کشته شدن آنها می‌شود که در محاسن آنها وجود دارد چراکه این شپش‌ها از مخلوقات مومن خدا هستند.»
همچین می گن عجیب غریب!!! انگاری آخوندهای خودمون کم فتواهای مسخره می دن!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر