۱۳۹۸ فروردین ۲۹, پنجشنبه

بهنوش طباطبایی قهرمان محیط زیست ایران

دو سه سالی بود که بخاطر عمل جراحی چشم و بعد هم شکستگی مچ پام زیاد پای کامپیوتر نمی نشستم. یه چند هفته ای است که شروع کردم به این سایت و اون سایت سرک کشیدن و دیدم واویلا!!! چه خبره!!! 
نمی دونستم از کجا آغاز کنم که توی این هیر و ویری٬ شانسی با قهرمان محیط زیست ایران آشنا شدم!
بهنوش خانم یه دوره بازیگری گذروند و بعد هم دماغشو عمل کرد و شد بازیگر معروف! حالا چپ و راست باهاش مصاحبه می کنند!
میگن طرف کارشناسی مهندسی کامپیوتر داره. حالا چتوری این مدرک رو گرفته جای سوال داره. سطح دانشگاه های ما اینقدر پایینه یا...؟ چون اون طور که بنده در مصاحبه ی معروفش درباره پوشیدن پوست حیوانات و رابطه اش با محیط زیست دیدم٬ شک دارم حتا الفبای فارسی رو هم بتونه به ترتیب بگه!
این هم متن آموزنده ی مصاحبه بهنوش طباطبایی درباره پوشیدن پوست حیوانات و رابطه ی آن با محیط زیست:
بهنوش خانم: نمیدونم ولی در مورد برندی که من تبلیغ می کنم اِاِ این اتفاق٬ اتفاقن به محیط زیست ما خیلی کمک میکنه
چون وقتی که... همونطور که ما در قصابی میریم و گوشتی رو تهیه میکنیم خوب چرا پس نمیگیم که اون به قیمت کشته شدن یک حیوانه خوب این... 
مصاحبه کننده: بله
(بهنوش خانم با این بله و تایید جناب مصاحبه چی شیر میشه و با جرات بیشتری به چرندیاتش ادامه میده) 
بهنوش خانم: قصابی ما گوشت تهیه میکنیم و استفاده می کنیم. اتفاقن برای محیط زیست خیلی اِاِ این اِاِ خیلی خوبه که اون اِاِ پوست و اون اِاِ اِم م م پشم و پوست و چیزهایی که از اون حیوونی که کشته میشه که اِاِ محصولات گوشتیش رو بتونیم استفاده کنیم اونها نباید به همون شکل اِاِ در روی زمین باقی بمونن چون که این تولید خیلی اِم... اِ... میکرب تولید خیلی اتفاقای بدی رو رقم میزنه!. باید اونها برن در یک سیستم دیگری و از اونها استفاده بشه اونها برای محیط زیست... 
کاش مسوولان شهرداری ها بیشتر به پیشنهادهای بهنوش خانم عمل کنند و برای اینکه اتفاقای بدی رقم زده نشه٬ از گوشت این حیوون هایی که کشته شدن استفاده کنند (هر چند که مدتی است که در تولید سوسیس و کالباس از گوشت سگ و گربه هم استفاده میشه!) و پوست شان را هم تقدیم برندی کنند که بهنوش خانم براش تبلیغ میکنه که برای محیط زیست خیلی خوبه!
شرف داشتی اگه بجای این همه چرندیات بی سرو ته و آسمان و ریسمان را سر هم بافتن راستشو میگفتی که برای پول هر کاری حاضری بکنی!
البته این تنها بهنوش خانم نیست که اینقدر بفکر محیط زیست است. چینی ها٬ سگ ها و گربه ها را در آب جوش میاندازند و زنده زنده پوست آنها را می کنند و گوشتشان را هم می خورند تا مبادا میکرب تولید خیلی اتفاقای بدی رو رقم بزنه!
اثر عشق در تو ماندگار است!
حالا اگه گوشت سگ به مذاق تان مزه نمیکنه دست کم گوشت این مار بینوا را که تا آخرین لحظه پوست کندن زنده بود استفاده کنید که برای محیط زیست خیلی خوبه.
بنظر شما که کارشناس محیط زیست هستید٬ با گوشت بچه فک های دوست داشتنی٬ روباه های زیبا٬ چین چیلاهای نرم و کوچک که کسی گوشتشان را نمیخوره و شما برای تزیین کلاه کاپشن تان استفاده کردید باید چکار کرد که میکرب تولید خیلی اتفاقای بدی رو رقم نزنه؟
بگفته پل مک کارتنی اگر دیوار کشتارگاهها شیشه ای بود، همه گیاهخوار میشدند! یه نگاهی هم به این فیلم بندازین تا ببینین محصولات گوشتیتون چتور بدست میاید. هر چند که گمان نکنم حتا با دیدن این فیلم هم دست از فعالیت های محیط زیستی تون وردارین!
من جای شما بودم با این دیدگاه هایی که مردم براتون گذاشتن از شرم و بی آبرویی٬ بند و بساط اینستاگرامم رو جمع می کردم
فیلم تمسخر بهنوش طباطبایی و صحبت هایش درمورد پوشیدن چرم حیوان
فیلم بهنوش طباطبایی: استفاده از پوست روباه برای محیط زیست مفید است!
فیلم بهنوش طباطبایی تصور می کند ما روباه را می خوریم؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر