۱۴۰۱ آبان ۷, شنبه

زاهدان بار دیگر در خون غلتید!

دومین جمعه خونین زاهدان 
با وجود کشتار بیرحمانه جمعه خونین زاهدان روز ۸ مهر ۱۴۰۱ که بیش از ۹۰ نفر از جمله کودکان، توسط نیروهای امنیتی کشته شدند، روز ۶ آبان ۱۴۰۱، مردم زاهدان با جمعیتی انبوه تر به میدان آمدند.
و بار دیگر حکومت آخوندی، اراذل و اوباش وحشی و خونریزش را به بلوچستان فرستاد تا حمام خونی دیگر برای بدلِ رهبر سقط شده‌شان برپا کنند.
دعای مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان برای ملت ایران:
خدایا، در این مملکت زندگی می‌کنیم و این کشور خانه‌ی ماست... برای این ملت گشایش بیاور، آزادی بیاور که مردم حرفشان را بزنند... فریادها را بشنو... ترس و خوف حاکم نباشد... جو اختناق و جو فشار را که بر این کشور ما مدتها حاکم است و هیچکس نمی‌تواند حرفی بزند... مردم ایران آزادی می‌خواهند... آزادی حق این ملت است... مهمترین خواسته مردم، تک تک مردم آزادیست. آزادی بیان، آزادی قلم، آزادی اندیشه و فکر، آزادی مذهبی، آزادی همه چیز... خدایا فشار را بردار، اختناق را بردار، آزادی بیاور... 
به گزارش دروغ گزاری فارس، نماز جمعه زاهدان در هر دو مصلای قدس و مصلای مسجد مکی با امنیت و آرامش برگزار شد. نمازگزاران مسجد مکی بعد از نماز در خیابان اطراف مسجد راهپیمایی و شعار داده و سپس به خانه‌هایشان رفتند.
البته از متن شعارهایی که میدادند چیزی نگفت!
زاهدان ششم آبان: تقدیمی به بدلِ رهبرِ سقط شده: «توپ تانک فشفشه خامنه‌ای …کشه»
من مادر آرتین هستم!
همدردی مزدوران رژیم در راهپیمایی امروز تهران با کودکی که در حمله تروریستی سپاه در شیراز پدر، مادر و برادر خود را از دست داد.
شک دارم کسی هم از میان این عرزشی‌‌هایی که این روزها از ترسشان بجای «همیشه در صحنه» - «گاهی در صحنه» هستند، در همدردی با مادر این کودک بلوچ، عمه و خاله‌ی او شود!
فرمانده کل سپاه گفت: ‌آرتین قلب ایران است، روی مژه‌های چشممان بزرگ خواهد شد.
و بدون تردید خواهر یا برادر کودک جان‌باخته بلوچ روی مژه های چشمانشان بزرگ نخواهد شد...اگر زبانم لال در کشتار بعدی کشته نشوند...
حال وش- هویت دو کودک کشته شده در اعتراضات جمعه ۶ آبان زاهدان، «عادل کوچکزایی (بریچی)» فرزند محمد متولد۱۳۸۶ از ناحیه گردن، از منطقه شیرآباد و «امید نارویی» پایه نهم هر دو اهل شهر زاهدان محرز گشته است.
بدلِ آغا دیگه پیغام پسغوم نمیده دل ما را سوزاند؟!
آویختن چادرهای خونین قربانیان از ایوان شاهچراغ
این خون‌ها و لباس‌های خونین را کجا آویزان خواهید کرد؟
به گزارش فارس:  هم اکنون فضای شهر آرام و به گفته منابع امنیتی روند دستگیری و مقابله با اراذل و اوباش همچنان ادامه دارد.
البته منظور از اراذل و اوباش، زخمی‌های امروز هستند که بجای بیمارستان، به بازداشتگاه منتقل می‌شوند.
فارس: تعدادی از آشوبگران از پشت بام‌ها به سمت مردم و نیروهای امنیتی شلیک می‌کردند. متاسفانه یک کودک از ناحیه صورت هدف قرار گرفت و کشته شد.
به گفته کمپین فعالین بلوچ ۵۳ نفر در اعتراضات ۶ آبان کشته  و زخمی شده‌اند.
البته دلیل اینکه دروغ گزاری فارس خبرهایش با دیگر  خبرگزاری‌ها تفاوت دارد تنها بخاطر عادت ۴۴ ساله  سانسور و دروغ نیست! یکی از دلایل آن این است که خبرنگاران مزدور حکومتی، بهتر از هر کسی میدانند که در چنین تظاهراتی، نیروهای امنیتی، کور و بدون هدف به سوی زن و مرد و کودک شلیک می‌کنند  و کسی به کارت خبرنگاری آنها نگاه نمی‌کند! آنها اخبار تظاهرات را از خبرگزاری های دیگر می‌دزدند، تحریف می‌کنند و تعداد جانباختگان را کاهش می‌دهند! 
خبرنگارانِ خبرگزاری فارس، در روز چهلم ژینا هم جرات نکرده بودند به کردستان بروند و از فیلمهایی که توسط مخالفان رژیم گرفته شده بود استفاده کرده بودند!
یعنی با اینهمه دستک و دنبک و تجهیزات نظامی و نیروهای امنیتی که فرستاده بودید، نتوانستید از پس چندتا «آشوبگر و اغتشاشگر» بالای پشت بوم بربیایید؟!
پس چتوری می‌خواهید از کشور در مقابل حمله بیگانگان دفاع کنید؟!
حالا اون «آشوبگرا» از بالا پشت بوم به مردم تیراندازی می‌کردند، شما چرا بجای مقابله با آنها، گاز اشک آور به سمت مردم پرتاب می‌کردید و بسوی آنها گلوله‌های جنگی شلیک می‌کردید؟!

بخشی از سخنان مولانا عبدالحمید در جمع برخی از طوایف بلوچ‌: 
بنده یک فردی از جامعه هستم و بعنوان یک شهروند ایرانی حرف می زنم و عناوین و القاب را نمی پسندم.
من یک فرد عادی هستم. ما هر چه میگوییم، بعنوان شهروند ایرانی میگوییم.
ما خیرخواه همه جهانیان و انسانها هستیم. ما معتقدیم که همه‌ی ما مسوولیت داریم.
مولوی عبدالحمید،‌ امام‌جمعه اهل سنت زاهدان با اشاره به کشتار مردم این شهر در جمعه خونین، علی خامنه‌ای و مقام‌های جمهوری اسلامی را مسوول آن خواند.
نسبت‌دادن به تجزیه‌طلبی و گروهک‌ها همه کذب محض است. به چه دلیلی دو ساعت مردم را به گلوله بسته‌اید؟
حال وش- پس از سخنان صریح مولانا عبدالحمید در روز جمعه ۲۹ مهرماه، در تشریح واقعه جمعه خونین و انتقاد از عدم رسیدگی مسیولین ارشد کشور و دخیل دانستن آنها در کشتار نمازگزاران مصلی زاهدان کانالهای سپاه پاسداران در پلتفرم تلگرام بصورت علنی ایشان را تهدید کرده‌اند.
فارس: ستاره‌باران شهدای شاهچراغ در مشهد
فارس: حضور اقشار مختلف در مراسم تشییع شهدای شاهچراغ
فارس: اقامه نماز بر پیکر شهدای شاهچراغ
یعنی همه‌ی بیش از ۱۰۰ جان‌باخته‌ی جمعه خونین زاهدان روزهای ۸ مهر و ۶ آبان ۱۴۰۱، تروریست و اغتشاشگر بودند؟ مگر به گفته‌ی خودتان ضدانقلاب و آشوبگران آنها را نکُشتند؟ دست کم برای کودکانی که کشته شدند هم مانند کشته‌شدگان شاه‌چراغ هم عزاداری می‌کردید!
هر چه باشد همه کار خودتان بود!

کوچه- مولوی عبدالحمید در دومین جمعه خونین زاهدان، عبور خود را از اسلام اعلام کرد؟!!
روایت مولانا عبدالحمید از جمعه خونین زاهدان: نیروهای یگان ویژه به مردم تیراندازی کردند؛ اکثر تیرها سر و قلب نمازگزاران را هدف می‌گرفت.
خطبه جمعه مولانا عبدالحمید ۶ آبان ۱۴۰۱
خطبه جمعه مولانا عبدالحمید ۲۹ مهر ۱۴۰۱

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر