۱۴۰۱ آبان ۱۹, پنجشنبه

پس از تحریم و گُه خوردیمِ «میهن» و «دیجی کالا»

نوبت تحریم «اسنپ» و«اسنپ فود» شده!
گروه هکری «#انانیموس» می‌گوید که سرور «#اسنپ‌فود» را هک کرده است. به گفته آنها این شرکت اطلاعات کاربران خود را به سپاه داده و زمینه‌ساز دستگیری شان شده است.
نیک یوسفی عکاس، فیلمساز و تدوینگر ایرانی در شب یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.
وی یک هفته پیش از بازداشت خود در رشته توییتی گفته بود که از تهران خارج شده و موبایلش را هم خاموش کرده‌است. او در این توییت‌ها گفته بود که مأموران امنیتی با در دست داشتن پرینت سفارش غذا در اپلیکیشن «اسنپ فود» در جستجوی او به منزل دوستانش مراجعه کرده بودند.
فیلم کوتاه فرزند این سرزمین کاری از نیک یوسفی
فیلم کوتاه زن، زندگی، آزادی کاری از نیک یوسفی
به دنبال تحریم «شرکت میهن» توسط مردم، شماری از کارگران و راننده‌های این شرکت در ویدیویی، انتقال نیروی‌های سرکوبگر با مینی‌کامیون‌های یخچالدار این شرکت را تکذیب کرده و از مردم خواسته‌اند به تحریم این شرکت پایان دهند!
یکی گفت: «برای مردم سوءتفاهم پیش اومده!»
برای زندانیان بستنی می‌بردند!
یک راننده‌ هم مدعی شد «ماشین‌های میهن هم عایق دما و هم عایق رطوبت دارد و اگر هم خاموش باشد به خاطر عایقی که دارد هیچ هوایی وارد یخچال نمی‌شود و اکسیژن کم می‌آورد.»
یکی دیگر از راننده‌ها گفت: «خواهش میکنم نون ۳۰ هزار آدمی (خائنی که  اعتصاب نکردند) که دارن تو میهن کار می‌کنند را آجر نکنید!
اگر از همان آغاز تظاهرات و اعتصاب ها و کشتار و بازداشت ها، شما هم اعتصاب کرده بودید و همراه با مردم به کف خیابان‌ها آمده بودید، کار به اینجا نمی‌کشید!
خون شما از دیگر کارگران و کارکنانی که اعتصاب کرده‌اند که رنگین تر نیست!
یکی دیگه هم ننه من غریبم بازی درآورد و گفت: هم تو بیرون، هم تو جامعه دارم ضربه می‌خورم! واقعن دارم عذاب می‌کِشم! مستاجر، کرایه خونه می‌دیم، دانشگاه‌هامون رو داریم ساپورت می‌کنیم!!! نمیشه! واقعن نمیشه! خیلی سخته!
بی‌همه چیز! هنوز معنی عذاب را درک نکردی...
عرفان زمانی کارگر ساختمانی بود؛ ماموران سرکوبگر به کلیه‌های او تیراندازی کردند و به مردمی که قصد کمک به او را داشتند حمله کردند تا مانع انتقال او به بیمارستان شوند و بالای سر او قرار گرفتند تا از مرگ او اطمینان پیدا کنند.
بستنی میهن در پی ويديوهایی که از کامیونهای میهن در مقابل زندان ودانشگاه‌هایی که دانشجویانش مشغول اعتراض بودند منتشر شده، مدعی بود برای رستوران آنها بستنی می‌برده!
اینجا آرامستان رشت است که چهلم جان‌باختگان رشت برقرار بود.
برای مرده‌ها بستنی می‌برده یا برای مزدورانی که سنگ آرامگاه بهنام لایق‌پور را شکستند؟!
«بهنام لایق‌پور» ۳۷ ساله یکی از جان‌باختگان اعتراضات سراسری ایران است. هنرمندی که کارش طراحی و اجرای تتو و پیرسینگ بود و در آخرین پست اینستاگرامی‌اش اعلام کرده بود به احترام مردم ایران فعالیت‌هایش را تعلیق کرده است. 
بهنام شامگاه چهارشنبه۳۰ شهریور، به ضرب گلوله ماموران امنیتی جان باخت. ماموری که به بهنام شلیک کرد از موتور پیاده شد، با اسلحه بالای سر بهنام ایستاد و اجازه نداد کسی نزدیکش شود. ایستاد و جان دادن او را تماشا کرد.  
جمهوری اسلامی با قطع و فیلتر اینترنت، سه میلیون نفر رو از نون خوردن انداخته و اصلا هم براش مهم نیست. اما حالا که مردم می‌خوان شرکت‌های خودش رو تحریم کنن، ادای مظلوم‌ها رو درمیاره. آخوند فقط وقتی از کسی حمایت می‌کنه که منفعت خودش در خطر باشه.
احضار به کمیته به جرم دوغ میهن نخوردن!
تمامی محصولات گروه صنعتی میهن را تحریم کنید!
دیجی کالا رسما اعلام کرد گُه خوردم!
در حالیکه کسبه بسیاری از شهرهای کشورمان بخصوص در کردستان با اینکه نانشان به فروش روزشان بند است اعتصاب می‌کنند، اونوقت دیجی کالا با گفتن اینکه هیچ سهام دار حاکمیتی نداره می‌خواد همه چی رو سمبل و ماست مالی کنه! خوب پس تو هم اعتصاب کن!
نه فقط دیجی‌کالا، بلکه هر شرکتی که از یه مقداری بیشتر رشد می‌کنه، یا باید باج سبیل به جمهوری اسلامی بده و باهاش همکاری کنه یا درشو تخته می‌کنن.
بگو دوستت کیه؛ تا بگم کی هستی!
حاج حسین یکتا!
بعضی از بچه ها ایمیل زدند به #دیجی کالا که میخوان حساب کاربریشون رو حذف کنند. 
بهشون جواب داده که چرا میخواید حذف کنید؟ 
عکس کارت ملی ارسال کنید!!! 
آره بشین‌ که بفرستن!
هنوز هیچی نشده؛ هزینه ارسال در دیجی کالا کاهش یافت!!!
#اعتصابات_سراسری فقط این نیستش که مغازه‌ها ببندن و کارگرها کار نکنن. باید هر شرکتی که به جمهوری اسلامی وابسته‌ست و براش درآمدزایی می‌کنه رو تحریم کنیم.
یکی از اصلی‌ترین این شرکت‌ها، دیجی‌کالا است. این غول مافیایی رو تحریم کنیم.
بیشتر بدانید:
کوچه- بعد از میهن، مردم در یک اتحاد شگفت انگیز، دیجی کالا را با خاک یکسان کردند!!!
ایران اینترنشنال- از سانسور پستان گاو تا ردپای سپاه‌پاسداران، لبنیات ایران دست کیست؟
ایران اینترنشنال- پُشت دیجی‌کالا چه کسانی هستند؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر