۱۴۰۲ فروردین ۲۷, یکشنبه

اندر حواشی روز من درآوردی قدس

۴۴ سال پیش راه افتادند! هنوز نرسیدند؟!
دیر و زود نداره٬ ولی سوخت و سوز داره!
راه قدس از زاهدان می‌گذرد
۴۴ سال پیش
حالا دیگه راهش هم راحت‌تر و مستقیم شده! دیگه لازم نیست دور بزنن از لبنان!
چون پس از اینکه ننگ رابطه با آل‌ سعود از دامان حکومت آخوندی پاک شده بود
دوباره ریده شد به دامان اسلام آخوندی!
تا پارسال آتش می‌زدند٬
امسال می‌مالند و می‌لیسند!
پس این مرتیکه بالاخره کِی می‌خواد حکم جهاد بده؟!
شیرین ابوعاقله٬ خبرنگار فلسطینی-آمریکایی بود. او یکی از خبرنگاران فعال در خاورمیانه بود که که اخبار مرتبط با فلسطین را پوشش می‌داد. در ۱۱ مهٔ ۲۰۲۲ درحالی که مشغول پوشش اخبار حمله نیروهای ارتش اسرائیل به شهر جنین در کرانه باختری بود مورد هدف نیروهای اسرائیلی قرار گرفت و به دلیل اصابت گلوله به سر جان باخت.
زهرا (زیبا) کاظمی٬ خبرنگار کانادایی - ایرانی تبار بود که در مسافرتی به قصد تهیه گزارش در ایران، هنگام ناآرامی‌ها و اعتراضات دانشجویی، به جرم عکس‌برداری حین تجمع برخی از خانواده‌های زندانیان در مقابل زندان اوین، بازداشت شد. پس از ۱۸ روز خبر مرگ او اعلام می‌شود.
مقامات دادستانی دلیل مرگ را غش و برخورد سر زهرا کاظمی با زمین و نهایتاً ضربه مغزی ذکر کردند. 
شهرام اعظم، پزشک سابق و کارمند وزارت دفاع ایران که در سال ۲۰۰۴ ایران را ترک و از کانادا درخواست پناهندگی نمود، پس از معاینه بدن زهرا کاظمی، اعلام نمود که علایم ضرب و شتم شدید، شکنجه و تجاوز جنسی شامل: شکستگی جمجمه و بینی، له‌شدگی انگشتان پا، شکستگی انگشتهای میانی و کوچک دست راست و انگشت میانی دست چپ، کنده شدن ناخن‌های انگشتهای شست و اشاره دست، صدمات در ناحیه ریه و دنده، کبودی شدید ناحیه شکم، اندام تناسلی و پاها که حاکی از تجاوزات وحشیانه جنسی و شلاق خوردن در زمان‌های مکرر می‌باشد، نشان می‌دهد که او هنگام تحمل حبس زیر شکنجه به قتل رسیده است.
مروه شربینی٬ زنی مصری بود که در دادگاهی در آلمان با ۱۸ ضربه چاقو کشته شد. ضارب الکس وینز روسی-آلمانی بود که شربینی از او به اتهام اهانت به دلیل پوشیدن حجاب شکایت کرده بود. الکس وینز او را بخاطر حجابش٬ اسلامیست، تروریست و فاحشه خطاب کرده بود.
در حین برگزاری جلسه دادگاه تجدید نظر٬ الکس وینز به مروه الشربینی، که سه ماهه باردار بود، حمله کرد و او را با او ۱۸ ضربه چاقو کشت. شوهرش که می خواست به کمک او بشتابد را نیز با سه ضربه چاقو بشدت مجروح کرد.
دادگاه٬ وینز را بخاطر قتل مروه الشربینی و تلاش برای قتل همسر او٬ به حبس ابد محکوم کرد.
مهسا (ژینا) امینی٬ دختر ۲۲ ساله‌ی ایرانی بود که با خانواده‌اش برای دیدن فامیل از سقز به تهران سفر کرده‌بود. در ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ پس از دستگیری از سوی گشت ارشاد در تهران، در اثر ضربات ماموران گشت ارشاد و پلیس امنیت اخلاقی نظام جمهوری اسلامی ایران دچار شکستگی جمجمه و مرگ مغزی شد.
تصویری از پوشش مهسا امینی ساعتی پیش از بازداشت
علت مرگ او را «بیماری زمینه‌ای» تشخیص دادند و گفتند «به‌طور ناگهانی» دچار عارضه قلبی شد.
نه دادگاهی تشکیل شد و نه کسی متهم شد...
نیلوفر حامدی روزنامه‌نگار ایرانی که در گروه اجتماعی روزنامه شرق کار می‌کرد٬ پس از پوشش خبر کشته شدن مهسا امینی و شیوه برخورد نیروهای امنیتی با معترضان نیز بازداشت شد. 
از چندصد هزار نفر زندانی٬ بیش از ۸۰ هزار نفرعفو شدند!
و بلافاصله استخدام رسمی و مشغول به کار شدند!
ما را از تحریم نترسانید! ما لاشی‌های ولایی هستیم!
امام جمعه فردیس: 
بعضی از افراد که کشف حجاب می‌کنند، اجاره‌ای هستند! 
حالا چه کسانی اجاره‌شون می‌کنند و با افتخار تصویرشان را منتشر می‌کنند؟!
برای این مسخره‌بازی‌ها٬ پول دارن
ولی پول ندارن حقوق معلمان را شب عید پرداخت کنند
جاش‌های مزدور
گذر پوست به دباغ‌خونه میفته!
تفاوت از زمین تا آسمان است!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر