۱۳۹۰ دی ۱۷, شنبه

اعدام در ملاء عام و تماشاچیان مشتاق!

٣٢ سال حکومت اسلامی، صفر (٠) گام به پیش، ١٤٠٠ سال به پس!!!
یعنی اینها مردم متمدن و با فرهنگ ایرانی هستند؟!
اینها همون هموطنانی هستند که باید به وجودشان افتخار کرد؟!
ایران سرزمین شیران که میگن همین جاست؟!
برای دفاع از حق و حقوق شان پا توی کوچه نمیزارن ولی برای تماشای مراسم اعدام، هزار هزار و مشتاقانه خود را به محل میرسانند!
از شما چه پنهان چندان هم مخالف بعضی اعدام ها نیستم!!! ولی اینکه صبح کله سحر همراه با خانواده، پاکت تخمه بدست، دست بچه ام هم یک دوربین بدم برای گرفتن عکس یادگاری! بیام و مرگ کسی رو که نمیشناسم و از میزان و اثبات جرمش هم مطمئن نیستم، تماشا کنم! نه! این بی احساسی،سنگدلی و بی تفاوتی، فقط از ملتهای مسلمان بر میاد!!!
آخوند صادق لاريجانی، رئيس قوه قضائيه میفرمایند: مخالفت با اعدام در ملاء عام، مخالفت با اسلام است!!!
حتما این آقایون و خانمها، بهمراه فرزندانشان، برای اینکه ثابت کنند مسلمانان واقعی هستند، اینجا جمع شده اند.
بجای اینکه اعتراض کنند و خواستار این شوند که این مراسم قرون وسطایی را کنار پنجره خانه هایشان اجرا نکنند، خوشحال هستند که بدون هیچگونه زحمتی میتوانند آنرا بطور مستقیم و زنده از پنجره ی خانه شان تماشا کنند!!! و صد البته با اینکه کسی مجبورشان نکرده. مشتاقانه از این موقعیت استثنایی کمال استفاده را میکنند!!!
و بالاغیرتا نگید مجبورند، یا به سبب فقر فرهنگی و اجتماعی و فقر نمیدونم چی چی است! فقط میتونه بخاطر فقر انسانیت باشه!!!و غنی بودن فرهنگ اسلامی است که فضای کشور را انباشته کرده!!!
این هم مراسم اعدام قاتل میدان کاج و مردم همیشه تماشاچی! اون از زمانی که مقتول جان میداد و هنوزمی شد نجاتش داد و مردم "همیشه در صحنه!" کاری بجز تماشا و فیلمبرداری نکردند و اینم از مراسم اعدام قاتل که مردم، کله سحر، از گوشه و کنار کشور فقط برای تماشا آمدند!!!
خلایق هر چه لایق! وقتی تفریح و سرگرمی این مردم تماشای مراسم اعدام است، همین حکومت اسلامی هم از سرشان زیاد است!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر