۱۳۹۲ بهمن ۲۵, جمعه

پنج سرباز ایرانی را آزاد کنید

ویدئو - عملیات دستگیری ۵ مرزبان ایرانی توسط افراد جیش العدل
مرز دو کشور!!!
این سپاه پاسداران خوب می تواند مرزهای کردستان را کنترل کند و کولبرهای بینوا را با اسب هایشان قتل عام کند.
برای حفاظت از گور زینب٬ صدتا صدتا داوطلب می شوند که بروند سوریه ولی یک نفر از این بسیجی های امام زمان نمی ره از مرزهای کشورش حفاظت کند!!!
از تانک هایشان برای رد شدن از روی ماهواره های مردم استفاده می کنند٬ آنهم وسط شهر!!!
آنقدر نیرو و بودجه دارند که هزاران هزار مزدور بسیجی را مامور کنند تا از صبح تا شب پای کامپیوتر بنشینند و جاسوسی مردم را کنند.
ببنید سربازان بیچاره را چتور دست تنها گذاشته اند٬ آنهم در خطرناک ترین نقطه مرزی ایران...
از فیسبوک مسیح علی نژاد: نزدیک به ده هزار امضا فقط در یک روز
این پتیشن را چند شهروند ایرانی راه انداخته اند برای آزادی پنج سرباز ایرانی. بدون کمک صدا و سیما، بدون کمک رسانه های بزرگ از طریق همین فیسبوک و خرده رسانه ها با هم همراه شده اند و از دیروز تا امروز نزدیک به ده هزار نفر آن را امضا کرده اند:
جناب آقای بان کی مون، دبیر کل محترم سازمان ملل متحد
جناب آقای حسن روحانی، رییس جمهور ایران
جناب آقای ممنون حسین، رییس جمهور پاکستان
جناب آقای پیتر مارور، رییس کمیته بین المللی صلیب سرخ
پنج سرباز ایرانی به وسیله گروه مسلح "جیش العدل " در مرز های جنوب شرقی ایران ربوده شده اند. چند روزی است که خانواده آنها و تمام ملت ایران نگران سلامتی و جانشان هستند.
این اولین اقدام گروه تروریستی جیش العدل نیست و در گذشته نیز اقدامات مشابهی را در منطقه انجام داده است. این پنج نفر که در حال گذراندن دوران خدمت سربازی خود بوده اند قربانی مناقشه هایی هستند که خودشان هیچ نقشی در آن ندارند. این اقدامات خلاف تمام موازین بین المللی است.
امضا کنندگان از شما تقاضا دارند که تمام تلاش خود را جهت تضمین سلامت و آزادی این سربازان و بازگشت آنها به کار گیرید.

لینک امضا:
http://www.ipetitions.com/petition/free-iranian-soldiers

Free Iranian Soldiers


His Excellency, Mr. Ban Ki-Moon, United Nations Secretary General

His Excellency, Mr. Hassan Rouhani, President of Iran

His Excellency, Mr. Mamnoon Hussain, President of Pakistan

His Excellency, Mr. Peter Maurer President, International Committee of the Red Cross
Five Iranian soldiers are recently abducted by the armed group "Jaish al- Adl" in the Southeastern border of Iran. Iranians, along with the families of these soldiers are deeply concerned about their lives.
This is not the first terrorist act of this extremist armed group and they have a history of violence in the region. These young men, who are completing their mandatory military service, are victims of a violent conflict in which they have no role in and their abduction is against all international rules.
We, the undersigned, urge you all to use any possible measure to ensure their safety and release.
Sincerely,
مولوی عبدالحمید: سربازان ایرانی را آزاد کنید
مولوی عبدالحمید، امام جمعه سنی مذهب‌های زاهدان و از برجسته‌ترین روحانیون سنی ایران، خواهان آزادی مرزبانان ایرانی شده است.
مولوی عبدالحمید گفته است اقدامات این چنینی به ضرر منطقه سیستان و بلوچستان است و از گروگان‌گیرها خواسته است "دست از این کارها بردارند و مرزبانان سرباز را آزاد کنند."

به گزارش بی بی سی، حسن قشقاوی، معاون پارلمانی و امور کنسولگری وزارت خارجه ایران، از انجام رایزنی‌هایی برای آزادی مرزبانان ایرانی خبر داده است. آقای قشقاوی گفته است: "رایزنی‌های صورت گرفته در مورد موضوع اخیر همچون موارد مشابه قبلی تا قبل از حصول نتیجه رسانه‌ای نمی‌شود."

پیش از این گروه جیش العدل با انتشار بیانیه‌ای در وبلاگ خود از ایران خواست برای آزادی مرزبانان ایرانی، ۳۰۰ زندانی سنی را آزاد کند.

علاءالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ایران، با "تروریستی" دانستن گروه جیش العدل، تعامل با این گروه را رد کرده و گفته است: "طرف حساب ما دولت پاکستان است و اگر مذاکره‌ای قرار است انجام شود، خود آن‌ها باید این کار را بکنند."
'زنان سنی زندانی سپاه در سوریه'
جیش‌العدل برای آزادی سربازان گروگان گرفته شده از ایران خواسته است که ۵۰ عضو زندانی جیش العدل، ٢٠٠ نفر از شهروندان سنی مذهب زندانی در ایران و همچنین ۵۰ نفر از زنان سنی را که به گفته جیش العدل در سوریه در بازداشت سپاه پاسداران هستند، آزاد کند.

این گروه دیشب فیلم کوتاهی را از سربازان ایرانی گروگان‌گرفته‌شده، در حالی که روی زمین نشسته‌اند، منتشر کرده است.

این اتفاق واکنش گسترده‌ای در افکار عمومی ایران برانگیخته است و بسیاری از ایرانیان با محکوم کردن جیش‌العدل و ابراز همدردی با گروگان‌ها، خواهان آزادی سربازان شده‌اند.

جیش‌العدل تهدید کرده است که اگر حکومت ایران به خواسته‌هایش توجه نکند دوباره به اقدامات مشابهی دست خواهد زد.

پیش از این و در آبان امسال این گروه مسئولیت قتل بیش از ۱۰ مرزبان نیروی انتظامی ایران را بر عهده گرفت. در پی آن واقعه، دادستان زاهدان اعلام کرد که ۱۶ نفر از "افراد شرور که پیش از این حکم اعدام آنها در مراجع عالی قضایی به تایید رسیده بود ولی بنا بر دلایلی اجرای حکم آنها به تعویق افتاده بود" اعدام شدند.

برخی گروه‌های حقوق بشری می‌گویند پس از گروگان‌گیری هفته گذشته نیز ۱۵ زندانی بلوچ در چابهار اعدام شده‌اند اما منابع رسمی در این مورد اظهار نظری نکرده‌اند.
نخستین ویدئو از سربازان ایرانی در اسارت جیش العدل
با آرزوی آزادی آنها...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر