۱۳۹۲ بهمن ۱۸, جمعه

یافتم! یافتم!

راستش دیگه می خواستم تارنمایم را تبدیل به سایت پ---و---ر---ن---و کنم!!!
مدتی است که در بخش کلمات کلیدی که با جستجوی آن ها٬ "دوستان" به تارنمای بنده گذارشان افتاده٬ مدام این واژه ها را می بینم که البته دیگه جرات نمی کنم بنویسم و تصویرش رو می زارم!!!
دیگه داشتم به خودم شک می کردم!!!
در عین حال متعجب بودم که از میان این همه پست و مطلب و خبر٬ چرا این پست کوتاهی که اون گوشه موشه هاست٬ این همه خواننده پیدا کرده؟!!!
بازم تنها تصویرش رو می زارم که خیلی خطری می شه!!!
که بالاخره گوشی دستم آمد!!! همان چند واژه ی داغی که در این پست بکار برده بودم کار دستم داده است!!!
خلاصه اینکه اگه می خواهید شمار بازدیدکنندگان تارنما تون بالا بره٬ از بکار بردن واژه های پیش پا افتاده و بی ارزشی  مانند آلودگی محیط زیست٬ کشتار بی رحمانه حیوانات و یا نابودی حیات وحش خوداری کنید که ایرانیان با فرهنگ ۲۵۰۰ ساله٬ چنین واژه هایی را جستجو نمی کنند!!!

 پی نوشت: 
مدتی است که هر بار به بخش آمار تارنمایم مراجعه می کنم٬ شمار بالای بازدید کنندگان از یکی از پست ها در مورد آزار اسبی کوچک توجهم را جلب کرده. 

این در حالی است که در جستجوگر گوگل هیچ سایت یا تارنمایی به این خبر پیوندی نداده و با نوشتن این عنوان در جستجوگر گوگل تنها این تارنماست که این خبر را منعکس کرده.
 متاسفانه آمار بازدید کنندگان از پست آزار اسب کوچک٬ در عرض ۵ ماه٬ از ۲۵۷۵ به ۸۳۸۳ رسیده و این مایه خوشنودی من از شمار بالای بازدید کنندگان نیست زیرا هم میهنان گرامی با جستجوی واژه های تصویر زیرین به این پست راهنمایی شده اند!!!
 هنگامیکه واژه ی جادویی «ش-ه-و-ا-ن-ی» را در بخش تصاویر گوگل جستجو کردم با کمال ناباوری و شرمندگی متوجه شدم تصویری که در این پست بکار برده شده در ردیف اول تصاویر مربوطه قرار دارد و شمار بالای بازدید کنندگان هم بخاطر آزار حیوان کوچک نیست بلکه بخاطر علاقه ی شدید هم میهنان مان به اینگونه مسائل می باشد...

سخن کوتاه؛ با وجود اینکه تا بحال پستی را حذف نکرده ام٬ مجبور شدم این پست را حذف کنم و دوستداران مسائل «ش-ه-و-ا-ن-ی» را ناکام و ناامید کنم!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر