۱۳۹۴ مهر ۱۲, یکشنبه

بریدن شاخ گوزن ها برای استفاده از خون آنها

شکنجه حیوانات بخاطر لذت بردن انسانها
در سیبری روسیه، به شیوه بی رحمانه ای شاخ گوزن های زیبا و بی آزار را
را برای درمان نا توانی جنسی مردان و طول عمر و کاهش استرس در زنان اره می کنند.
گوزن آشفته و نگران در لحظه ورود به اتاق شکنجه. دو طرف زمین کنار گوزن متحرک است و تا حدی به گوزن نزدیک می شود که قدرت هر گونه حرکتی را از او سلب می کند.
به دام افتاده در حالیکه در هوا آویزان است و سم هایش زمین را نمی توانند لمس کنند.
گوزن قرمز وحشت زده، با چشمانی متورم از درد و وحشت 
گوزن بی دفاع چشمان خود را در حالیکه شاخ مخملی اش وحشیانه اره می شود می بندد... شاخ هایش بدون استفاده از داروی بیهوشی اره می شوند.
خون از محل بریدن جاری می شود و توسط مزرعه داران در سیبری برداشت می شود زیرا اعتقاد دارند که داروی ناتوانی جنسی در مردان میانسال و سالخورده می باشد.
در اروپا و امریکا، بازار خون و شاخ گوزن در حال رشد است ولی در روسیه و کشورهای آسیایی مانند چین و کره٬ قرن هاست که به عنوان داروی درمان ناتوانی جنسی در مردان و کند کردن روند پیری در زنان شناخته شده. 
رها از اتاق شکنجه تا سال دیگر که شاخ هایش رشد کنند و شکنجه ها تکرار شوند...
آرامش در حمام خون: «Larisa Pastukhova» چهل و چهار ساله٬ همسر صاحب مزرعه گوزن٬ صاحب یک مهمان خانه است که حمام خون را برای سلامت  گردشگران پیشنهاد می کند.
او می گوید: "مادر ۶۵ ساله من که مشکلات مفصلی داشت و پزشکان  به او گفته بودند اگر جراحی نشود با مشکلات واقعی مواجه خواهد شد؛ تصمیم می گیرد یک دوره حمام خون را آزمایش کند.
هنگامیکه او به اینجا آمد٬ بخاطر درد پایش بزحمت راه می رفت.
به مدت سه سال پس از استفاده از  حمام خون٬ او بیماری درد مفاصلش را فراموش کرد.
البته امسال باز درد به سراغش آمده و باید یک دوره دیگر بگذراند."
بجز زنان و مردان مسنی که ناتوانی جنسی دارند؛ دیگر مشتریان خون گوزن٬ تنیس بازان مشهور، مشت زنان، بازیکنان هاکی، اسکی بازان، بازیکنان فوتبال و ورزشکاران دیگر هستند که بجای دوپینگ از داروهایی که از خون گوزن ساخته می شود استفاده می کنند.
بگفته Irina Novozhilova رییس سازمان حمایت از حیوانات روسیه٬ اره کردن شاخ گوزن در مزرعه های آلتایی مانند این یکی٬ رفتاری بربرانه است. اینگونه مزارع نشان دهنده درنده خویی محض است.
ما زمانی آغاز به حفاظت از حیوانات می کنیم که شمار اندکی از آنها باقی مانده باشند ولی اگر حیوانی نامش در فهرست قرمز نباشد هیچکس اهمیتی نمی دهد که چه بلایی  به سرش میاید.
او گفت: "عجیب است که ما در قرن ۲۱م در حال بررسی این موضوع هستیم٬ چرا که ایمان به اثربخشی داروی ساخته شده از شاخ گوزن از دوران باستان است. مردم دوران باستان بر این اعتقاد بودند که می توانند خود را با کمک از قسمت های مختلف بدن حیوانات درمان کند."
"در زمان قرون وسطی نیز مردم به بعضی مواد خاص درمانی معتقد بودند. بیاد داستانی میافتم در باره کنتس خون٬ الیزابت باتوری که از حمام  گرفتن در خون دختران جوان لذت می برد.
یا جیمز اول پادشاه انگلستان که به طور منظم حمام با خون حیوانات می گرفت. امروزه اینگونه حقایق بنظر وحشیانه میاید ولی می توان آنها را با این مزارع قانونی گوزن قرمز برابر دانست."
 به گفته او: "به زبان ساده٬ این یک داروی دل خوش کنک و بی اثر است. مردم چنین گول زنک هایی را ترجیح می دهند زیرا استفاده از آن بسیار آسان تر است تا داشتن یک زندگی سالم. درمان خود به بهای زجر یا حتا مرگ یک حیوان چیزی نیست که در قرن ۲۱م قابل پذیرش باشد."
او اضافه کرد: "زمانی که شاخ  گوزن به دلایل پزشکی حذف می شود، دامپزشکان از داروی بیهوشی استفاده می کنند. بنابراین٬ این عملی دردناک برای یک حیوان است و دادن ضد درد ضروری است. انجام آن به طور منظم، بدون بیهوشی، مانند اینگونه مزارع و پرورش حیوانات برای حذف دردناک شاخ شان - از دیدگاه من بسیار ناهنجار و غیر طبیعی است."
او تاکید کرد: "این بسیار بیرحمانه و بربرانه است٬ به این حمام خون نگاه کنید، این دستکاری طبیعت است بدون هیچ گونه احساسی. این یک مثال  بارز است از گرایش به رفتار بی رحمانه نسبت به حیوانات."
Anna Filipova رییس دفتر (IFAW) در روسیه می گوید: "چنین مزارعی که قانونی هستند، بر پایه این ایده استوار است که با ارائه یک راه انسانی٬ محصولات حیوانی تولید شود. ولی ما در حال حاضر در قرن ۲۱م زندگی می کنیم. زمان آن رسیده که برای شیوه متفاوتی از درمان پزشکی اقدام کنیم٬ روشی که به منظور درمان بیماری نیازی به آزار روانی و جسمی حیوانات نباشد."
"تمدن ما در حال توسعه است، جامعه ما به تدریج انسانی تر می شود. برای مثال، مجازات اعدام زمانی در ملا عام اجرا می شد و تماشای آن تفریح و سرگرمی برای مردم بود اما امروزه حتا فکر کردن به آن هم بیدادگرانه و شرم آور است. با این حال، ظلم و ستم نسبت به حیوانات همچنان ادامه دارد."

"به خصوص در روسیه که ایده رفتار انسانی نسبت به حیوانات چندان توده پسند نیست. به همین دلیل است که چنین مزارعی وجود دارد."
"ما این محصولا ت را برای بازارهای چین و دیگر کشورهای آسیایی تهیه می کنیم ولی مشکل کشتار و لطمه به حیوانات٬ در خاک ما باقی می ماند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر