۱۴۰۱ شهریور ۲۸, دوشنبه

واکنش‌هایی به مرگ مهسا (ژینا) امینی

عرزشی ها و مزدوران، چاپلوسان و مفت‌خورهایی که خیر سر حکومت آخوندی به نان نوایی رسیده‌اند و ۴۴ سال در دزدی و جنایت همراه و همکار آخوندها بودند حالا یهویی همه عزادار مهسا امینی و مخالف گشت ارشاد شدند!
فقط عرزشی ها داغدارند!
بعضی از نیروهای انقلابی و متدین و دلسوز کشور که به قوانین حکومت آخوندی سخت پایبند هستند و تابحال بدون جواز در هیچ تجمع اعتراضی شرکت نکرده‌اند، درخواست مجوز قانونی برای تجمع در مخالفت با گشت ارشاد کرده‌اند!
جناب وحید اشتری که گویا ۴۴ سال در مریخ زندگی می‌کرده و بتازگی به ایران وارد شده، نوشته: «من نمی‌دانم بعد از فوت مهسا امینی می‌شود تجمعی برگزار کرد یا نه!»
از قرار این انقلابی دلسوز اخبار مربوط به تجمع اعتراضی مردم سقز پس از برگزاری مراسم خاکسپاری مهسا امینی که نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی برای متفرق کردن آنها دست به تیراندازی و شلیک گاز اشک‌آور زدند را نخوانده!
و اما واکنش سلبریتی‌های ایران! مفت‌خورهای خودفروشی که سالهاست سکوت کرده‌اند ولی همچنان امید برخی ایرانیان هستند!
علی دایی، دزد٬ مفت‌خور و خایه مال اعظم هم در واکنش به جان باختن مهسا امینی بر اثر ضرب و شتم توسط ماموران گشت ارشاد نوشت: 
«چه به روزگار این سرزمین آوردید.»
«دخترم میپرسد چه اتفاقی افتاده؛ چه پاسخی دارم، به کدامین گناه؟»
این چندتا عکس خودت رو به دخترت نشون بده، پاسخش رو می‌گیره!
بعضی از هنرپیشه‌های دوزاری و فراموش شده مانند شبنم فرشادجو، از مرگ مهسا امینی کمال استفاده را کردند!
شبنم فرشادجو: با این کارهایی که می‌کنید آدم از هرچی گشت ارشاد و حجاب اجباری بیزار میشه! یعنی تا حالا بیزار نبودی؟!
او حجاب از سر برداشت و موهایش را افشان و پریشان کرد! با این کشف حجاب، از الان کیس درخواست پناهندگی‌اش را حاضر کرده است!
اگرم نشد با این کیس، پناهندگی بگیره بازم میاد بخاطر انتشار «اشتباهی؟!» عکس بی حجابش به غلط کردن می‌افته!
این هم نمونه‌ای از تحسین کنندگان شبنم فرشادجو:
طرف ژانویه ۲۰۲۲ به توییتر پیوسته و هیچی نشده ۴۲ هزار دنبال کننده داره!
اصغر فرهادی که همیشه یکی به نعل میزنه یکی به میخ، همان کسی که در مصاحبه‌ای ایران را کشوری خوانده بود که حق آزادی بیان و اندیشه در آن وجود ندارد. و بعدتر این اظهارنظرها را تکذیب کرد و ترجمه گفته‌های خود را نادرست خواند! 
نوشت: «ما خودمان را به خواب زده‌ایم در برابر این ظلم بی‌پایان. ما شریک این جنایتیم»
نمی‌دونم منظور اصغر فرهادی از «ما» خودش و ماله کشان و ترسوهایی مانند خودش هستند یا مردم مبارزی که هر روز از طریق اعتصاب و تظاهرات و تجمعات اعتراضی، جان بر کف به خیابان‌ها می‌آیند و مخالفتشان را با رژیم دزد و جنایتکار آخوندها نشان می‌دهند؟!
 فاطمه معتمدآریا که اعتقاد دارد «از سانسور و کنترل حکومت بر سینما، باهویت شدیم» و «سینما بعد از انقلاب اجازه رشد پیدا کرد.» 
 نیز به مرگ مهسا امینی واکنش نشان داد ولی از آنجا که آدم قانون‌مندی هست و میگوید: «من به عنوان یک بازیگر باید بدانم که در قانون جمهوری اسلامی ایران باید حجاب داشته باشم» جرات نکرد حجابش را بردارد و نوشت: «کدام جانی، حامی این جنایات است؟» پرسش نداره! خودفروشانی مانند جنابعالی که مجیز آخوندها را میگویند! 
آزاده صمدی هم با شهامت تمام واکنش نشان داد! نه با برداشتن حجابش بلکه با جملاتی کوبنده و تاثیرگذار! امیدوارم بازداشتش نکنن!!! 
کتایون ریاحی، بازیگر سینما و تلویزیون ایران در حمایت از مهسا امینی با انتشار یک تصویر بدون حجاب از خود در صفحه اینستاگرامش نوشت: «در سوگ زنان ایران زمین»
یعنی از فردا دیگه حجاب نداری یا زِرِ مفته؟!
یک عده هم برای منحرف کردن مردم از شعار سرنگونی رژیم، با بسنده کردن به مخالفت با گشت ارشاد هشتگ «کثافت گشت ارشاد را جمع کنید» راه انداختند که خوشبختانه مردم فریب این جنگولک بازی‌ها را نخوردند!
 طاهره علایی طالقانی دختر آخوند ریاکار، طالقانی نوشت: از این ظلمی که به مردم مان می‌رود پدرم به تو شکایت آورده‌ام. آن روز که پشت دوربین تلویزیون از حجاب اختیاری گفتی، اگر این صحنه قتل مهسا امینی را متصور می‌شدی، یقینا از خشم عمامه به زمین می‌کوفتی.
هرچند که شاید نسل جدید نداند؛ ولی ما نسل قدیم، سخنان گهربار پدر ریاکارتان را فراموش نکرده‌ایم!
از مصاحبه رادیو تلویزیونی طالقانی ۲۰ اسفند ۱۳۵۷، سومین روز تظاهرات زنان علیه حجاب اجباری
...هو و جنجال راه نیندازند. همان‌طور كه بارها گفتيم همه‌ى حقوق زنان در اسلام و در محيط جمهورى اسلامى محفوظ خواهد ماند و از آن‌ها خواهش مى‌كنيم با لباس ساده، با وقار، روسرى هم روى سرشان بيندازند، به جايى برنمى‌خورد. اگر آن‌هايى هم كه مى‌خواهند موى‌شان خراب نشود...اگر روى موى‌شان روسرى بياندازند بهتر است و بيشتر محفوظ مى‌ماند.
...اینست معنای استقلال واقعی، متأسفانه این نحوه بی حجابی که در این سالیان، سالیانی که از زمان رضاشاه تا بحال پیش آمده بر اکثر زنها مسلمان ما تحمیل شده است. ما٬ اسلام٬ قرآن و مراجع می‌خواهند زنان ما شخصیتشان حفظ بشود اصل مسأله این است.
چه جنگها چه قتلها چه فجایع که تا یک سال قبل دائما هر روز یک قسمت از اخبار روزنامه ها همین فجایع بود. منشا اینها کی بود؟ منشا اینها از کجا بود؟ غیر از همین تحریکات بیجا بود؟ واقعاً یک عده زنها این جوانها را اذیت می‌کردند. آنها یک عده‌ای شکایت داشتند جوانها ما را اذیت می‌کنند. یک جوانی که وسیله زن گرفتن ندارد وسیله کار ندارد زندگی سرو سامان ندارد وقتی این زن را با این صورت می‌بیند که گاهی یک پیرزن پنجاه شصت ساله خودش را مثل یک دختر ۱۴ ساله نمایش می‌دهد توی خیابان یا سر کوچه این بیچاره اذیتش می‌کند. ناراحتش می‌کند و این یک جور آزار جوان‌ها است و امیدواریم که بعد از این جوان‌های ما هم سر و سامان پیدا کنند...
البته سلبریتی‌های مسخره‌ کم نبودند که با کشف حجاب یا استوری‌های ریاکارانه و نفرت‌انگیز، تلاششان تنها برای بر سر زبان انداختن خود بود.
بهرحال ما که بخیل نیستیم! ببینیم از فردا که اتفاقن روز عزای عمومی و اعتصابات سراسری اعلام شده، اینها چه گلی به سر ایران و ایرانی میزنند؟!

رادیو کوچه- فراخوان شجاعانه توماج صالحی و مبارزان دربند برای دخترمظلوم ایران
رادیو کوچه- فاطمه معتمد آریا، نقاب از چهره برداشت و ملیجک خدای دهه ۶۰ شد
رادیو کوچه- اولین حرفهای پدر مهسا امینی از آنچه در تهران بر دختر مظلومش رفت
رادیو کوچه- تجمع مردم تهران پس از ماجرای مهسا امینی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر