۱۴۰۱ شهریور ۳۱, پنجشنبه

از قرار خامنه‌ای یا به درک واصل شده

یا از ترس اینکه سکته نکنه؛ خبرهای اعتراضات سراسری مردم و بی حجاب شدن زنان را به او گزارش نداده‌اند!
مرتیکه آلزایمر گرفته! پس از گذشت ۳۴ سال از پایان جنگِ ایران و عراق، درحالیکه مردم سراسر ایران به خیابانها ریخته‌اند و فریاد میزنند: «مرگ بر خامنه ای» 
مردک در حال مرگ (یا سقط شده؟!) تازه یاد جنگ افتاده و می‌گه:
«خوب ما ببینیم هدف‌های جنگ چه بود؟ چرا به ما حمله شد؟ چرا صدام به ما حمله کرد؟»
سکوت خامنه‌ای نسبت به قتل مهسا‌ امینی و حوادث اخیر ایران
در حالی که مقامات اروپا و آمریکا و همچنین شماری از افراد سرشناس خارج از ایران نسبت به کشته شدن مهسا امینی و حجاب اجباری در ایران واکنش نشان دادند، علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی چهارشنبه در دیدار با جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دوران جنگ در سکوت مطلق نسبت به این حوادث، تنها به بازگویی خاطرات و حوادث دوران جنگ ایران و عراق پرداخت.
علی خامنه‌ای روز چهارشنبه ۳۰ شهریور در نخستین سخنرانی خود پس از درگذشت مهسا‌ (ژینا) امینی جوان ۲۲ ساله‌ای که بر اثر شدت جراحات وارده توسط گشت ارشاد جانش را از دست داد و همچنین اعتراضات گسترده خیابانی که در نقاط مختلف ایران در حال انجام است، در سخنانش بدون اشاره به حوادث اخیر بر ضرورت تمجید از پیشکسوتان تأکید کرد.

این در حالیست که خامنه‌ای در جریان اعتراضات آبان‌ماه ۹۸، بارها و بارها در سخنرانی‌هایش به این اعتراض‌ها اشاره داشت:
او به مقامات ارشد امنیتی و دولتی دستور داد: «جمهوری اسلامی در خطر است و هر کاری که لازم است برای متوقف کردن اعتراضات انجام دهند».

گفته بود اعتراضات نیاز به پاسخی نیرومند دارد، گفت: «امام ما فقط به خدا پاسخگوست. او به مردم و انقلاب اهمیت قائل است. او بسیار قاطع بود و گفت که آشوبگران باید نابود شوند

خامنه‌ای از «مسئولین امنیت» کشور خواست که «به وظایف‌شان عمل کنند».
۲۸ آبان در جمع برخی فعالان اقتصادی اعتراض‌ها را «جنگ امنیتی» خواند که «عقب‌زده شدند»

او در سخنرانی‌هایش معترضان را «فتنه‌گر» و «مرتبط با سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه» خوانده بود و می‌گفت جمهوری اسلامی در صورت دریافت «تهدید»، «بدون هیچ ملاحظه‌ای» به تهدیدکنندگان «ضربه» وارد می‌کند.

 خامنه‌ای در ۱۸ دی ماه ۹۸ در دیدار با مردم قم، معترضان را «فریب‌خوردگان، مغرضین و عمال دشمن» خواند که برنامه‌های «یک تعداد ایرانی مزدور و وطن‌فروش» را «اجرا کردند» و طبق «نقشه قبلی»، «هم مراکز دولتی را، هم مراکز مردمی را تخریب کنند، آتش بزنند، آدم بکشند، ویران کنند، جنگ راه بیندازند».

او معترضان آبان ۹۸ را طبق معمول به دو گروه «مردم معمولی» و «اشرار» تقسیم کرد و گفت «در یک چنین حوادثی معمولا اشرار، کینه‌ورزان، انسان‌های ناباب وارد میدان می‌شوند»، «مفاسد به بار می‌آورند» و خانواده پهلوی و سازمان مجاهدین خلق هم از آنها حمایت می‌کنند.

۱۱ دی ماه در دیدار با پرستاران گفت در جریان اعتراض‌های آبان «دشمن افرادی را آماده کرده بود» و «فوراً وارد شد».

معترضان را «آدم‌های پست و حقیر و کوچک» خواند و از بسیجیان خواست مانند کمیته‌های انقلاب اسلامی در دهه ۶۰، «در همه محله‌های کشور» حضور دائمی داشته باشند.

روز ۶ آذر با ابراز رضایت از سرکوب‌ها، گفت نیروهای انتظامی و نظامی «در مواجهه‌ سخت، کار خودشان را، وظیفه‌ خودشان را انجام دادند» و «توطئه‌ عمیق وسیع بسیار خطرناک» نابود شد.

رادیو کوچه- خبر عجیب در اوج اعتراضات: خامنه‌ای مُرد و جنازه‌اش به نجف منتقل شد!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر