۱۴۰۱ دی ۲۲, پنجشنبه

وضعیت فلاکت بار خامنه‌ای: نگذارید مرا مانند آخوند حسین بکُشند!

هر زمانی که لحظه ای دلسرد و ناامید شدید٬ این گزارش «کوچه» را ببینید! 
 التماس‌های فرمانده‌ی درمانده: توّابین برای انتقام خون مطهّر امام حسین آمدند جنگیدند، کشته شدند، همه‌ی آنها کشته شدند امّا در تاریخ اینها را مدح نمی‌کنند؛ چرا؟ چون دیر جنبیدند. شما که میخواستید خون خود را در راه امام حسین بدهید، چرا در اوّل محرّم، دوّم محرّم نیامدید که اقلّاً یک کاری صورت بدهید؟ آنجا می‌ایستید تماشا می‌کنید، امام حسین به شهادت میرسد، بعد دلتان میسوزد، آن وقت می‌آیید در میدان! کار را بهنگام انجام ندادن این است. کار را بهنگام باید انجام داد. نباید غفلت کنیم ...باید بدون تأخیر وارد میدان بشویم ...خطرات را به جان بخریم ...به خطرِ مترتّب بر ورود در میدان را به جان بخریم. ...به سرعت احساس تکلیف نمی‌کنیم، بهنگام وارد نمی‌شویم، خطر را به جان نمی‌خریم، ملاحظه می‌کنیم...
هر زمان که احساس کردید شعله‌های انقلاب رو به خاموشی است٬ جمعه‌های زاهدان را بیاد بیاورید
کردستان را بیاد بیاورید که با وجود حضور گسترده نیروهای ضدشورش در بیشتر شهرها٬ کشتار و بازداشت‌ها٬ روزها اعتصاب است و تجمعات اعتراضی بر مزار جان‌باختگان و شب‌ها مراسم آتش‌بازی!
#جوانرود
شنبه ۱۷ دی. دانش‌آموزان دبستانی در جوانرود مغازه جاوید نام برهان الیاسی را گلباران کردند. آنها شعار می‌دادند: «کاک برهان قهرمانه، شهید کردستانه».
برهان الیاسی، ورزشکار ۲۲ ساله اهل جوانرود شنبه ۱۰ دی ماه به دست نیروهای سرکوب‌گر جمهوری اسلامی کشته شد.
مهاباد یکشنبە ، ۱٨ دی ١۴٠١
مرگ بر خامنه‌ای
١۵ دی، مراسم چهلم شورش نیکنام 
کرد بلوچ آذری٬ آزادی برابری 
شورش نیکنام٬ اهل مهاباد در جریان خیزش سراسری این شهر توسط مزدوران رژیم جان‌باخت.
در بوکان احمد حسن‌زاده پدر جاوید نام محمد حسن‌زاده آرامگاه کشته‌شدگان را گلباران کرد.
آنها سه رفیق بودند محمد حسن زاده ، شهریار محمدی و هیمن امان.
محمد که کشته شد شهریار تا صبح بالای سرش بود، صبح او هم در مراسم خاکسپاری تیر خورد و کشته شد. هیمن اما در آن مراسم مجروح شد، او را ربودند و زیر شکنجه کشتند. 
او در روز خاکسپاری پسرش گفته بود: زمانی اگر به کسی میگفتیم خیلی مرد است، کلمه «مرد» را بکار می‌بردیم. الان مردی که میخواهد مرد باشد باید خیلی «زن» باشد، چون غیرت زنها از مردها خیلی بیشتر است.
۱۸ دی ماه، مردم سقز، شهر ژینا، در سالگرد هواپیمای اوکراینی در آرامستان شهر تجمع کردند شعار دادند: ژن ژیان ئازادی و مرگ بر خامنه‌ای.
همچنین پیام همدلی را که روح این انقلاب است برای هموطنانشان در بلوچستان فرستادند و فریاد زدند: بلوچ تنها نیست، کُرد پشتیبانش است.
فیلم حضور گسترده مردم ایذه در مراسم چهلم حامد سلحشور٬ جانباخته راه آزادی را تماشا کنید 
حامد سلحشور از اصفهان با خودروی شخصی‌اش در مسیر زادگاهش ایذه بود که در نزدیکی ایذه سپاه او را دستگیر می‌کند و به اطلاعات سپاه اهواز می‌برد. او را زیر شکنجه می‌کُشند و بعد از چند روز با خانوادش تماس می‌گیرند که به تنهایی به اهواز بیا برای شناسایی جسد پسرت. جسد حامد سلحشور مخفیانه در روستای قلعه تل به خاک می سپارند.
یا سیل عظیم جمعیتی که در مراسم چهلم جاوید نام علی عباسی شرکت کرده بودند را ببینید
ببینید چگونه شیپور جنگ نواخته شد و مرد از نامرد تشخیص داده شد.
علی عباسی ۲۴ ساله‌،  تنها چند روز از پایان سربازی اجباری، ‌در ۲۵ آبان با شلیک گلوله مزدوران خامنه ای در سمیرم اصفهان جان‌باخت.
بیاد بامداد ۱۹ دی بیافتید که پس از اینکه آتنا دائمی٬ سعید افکاری و حساب توییتری ۱۵۰۰ تصویر پیام دادن که: محمد قبادلو و محمد بروغنی رو بردن انفرادی و بعدش قصد دارن محمد قبادلو رو توی بلوار جمهوری پرند، جلو مسجد جامع و محمد بروغنی رو تو زندان اعدام کنن.
خانواده محمد قبادلو دارن میرن جلو زندان رجایی شهر، از مردم شریفمون خواهش میکنم کنارشون باشید و نزارید…
و مردم تهران و کرج هم بلافاصله به سمت زندان رجایی شهر حرکت کردند.
و مانع اعدام آنها شدند هر چند که جان محمد قبادلو همچنان در خطر است و حکم ‌اعدام او همچنان پابرجاست. هر لحظه و هر روز ممکن جان عزیزش را بگیرند.
یاد شب‌های شهرک اکباتان و چیتگر٬ نارمک٬ صادقیه و تهران‌پارس٬ شهرک غرب و سعادت آباد دیگر منطقه‌ها و خیابان‌های تهران بیافتید
مشهدی‌ها هم میرن تا سرنگونی
مشهد- «به پای نظام نمی‌سوزیم، ما از پایه نظام را می‌سوزونیم»
اراک ۱۸ دی
زنجان آتش زدن بیلبورد قاسم سلیمانی ۱۹ دی
بابل ۱۸ دی- «مرگ بر جمهوری اعدامی!»
بابل ۱۸ دی- «مرگ بر جموری بچه‌کش!»
یاد دانش‌آموزانی بیافتید که مشق شب‌شان را روی دیوارها می‌نویسند. 
دانشگاه نیز همچنان زنده است
یک دانشجوی دانشگاه یزد در جلسه سخرانی سعید جلیلی، نماینده جلاد خامنه‌ای در شورای عالی امنیت ملی: «در وضعیت کنونی فقط دو راه پیش رو است؛ یا مرگ یا آزادی»
ببینید چگونه با وجود مجازات‌های شدیدی که برای بی‌حجابی پیشنهاد شده
زنان و دختران ایرانی همچنان بدون حجاب اجباری به خیابان‌ها می‌روند 
شعار نویسی روی دیوارها نیز همچنان ادامه دارد
«موذن اذان نگو، بچه‌ها می‌ترسند»
ایرانیان خارج از کشور در شهرهای مختلف جهان نیز همراه با مردم ایران از انقلاب حمایت می‌کنند.
تعدادی از زنان ایرانی در حمایت از خیزش انقلابی با اجرای یک پرفورمنس در خیابان‌های لندن با لباس‌ سریال ندیمه، به جمع‌آوری امضا برای اخراج کارکنان سفارت جمهوری اسلامی در لندن پرداختند.
خلاصه یاد تمامی اعتراضات و اعتصابات کسبه و بازاریان٬ کارگران و کارکنان٬ کامیون‌داران و دانش‌آموزان و معلمان و استادان دانشگاه و... بیفتید 
و ببینید چگونه خیزش انقلابی بدون نیاز به رهبران فریبکار و خونخواری مانند خمینی یا دزد جنایتکاری مانند خامنه‌ای٬ با رهبری مردمی از جان گذشته و تشنه‌ی عدالت و آزادی همچنان با قدرت هرچه تمامتر ادامه دارد.
شما هم به مردم بپیوندید تا هرچه زودتر 
پیش از آنکه عزیزی دیگر اعدام و کشته شود
پیش از آنکه مبارزی دیگر زیر شکنجه جان‌ ببازد
پیش از اینکه بسراغ شما نیز بیایند 
و پیش از اینکه بودجه‌ی کشور صرف این دزدان و آدم‌کشان شود...
ببینید:
کوچه- پیش بینی شجاعانه حسن محدثی، جامعه شناس پیشرو، از تحولات ایران در سال ۱۴۰۲

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر