۱۴۰۱ بهمن ۱۰, دوشنبه

«کوچه» دیگر رها نیست...

یه حُسنی که این کمپین من وکالت می‌دهم و نمی‌دهم داره اینه که باعث شد پته‌ی خیلی‌ها رو آب بیفته!
مسیح علی‌نژاد٬ پیش از آغاز خیزش انقلابی ٬۱۴۰۱ از نظر کانال کوچه٬ حرکاتش جسورانه و خطرناک بود٬ پیام‌های دلیرانه می‌فرستاد و سخنرانی‌هایش آتشین بود!
پس از ائتلاف اپوزیسیون خارج‌نشینان که از نظر «کوچه»٬ اتحادی بود که «مردم؟!» برای نجات ایران منتظرش بودند و مسیح علی‌نژاد همان کسی بود که به قلب خامنه‌ای شلیک کرده بود و حامد اسماعیلیون گلادیاتوری بود که انتقام سخت خود را از جمهوری اسلامی گرفت!
بگذریم از اینکه از دید بنده ائتلافی نبود که بتواند در راه آزادی ایران قدمی بردارد ولی بخاطر اینکه تفرقه‌اندازی نکرده باشم سکوت کردم.
اما! اما حالا که با وجود انتظار جادوگری که نام و توییت‌هایش تقریبن در تمام ویدیوهای کوچه٬ بی مناسبت و با مناسبت٬ بارها و بارها برده و دیده می‌شود
و چلچله‌ی مهاجری 
که سپاسگزار نیروی انتظامی در سرکوب دراویش بوده 
و حالا خبر آمدن بهار را می‌خواد بده و با جملات بسیار تاثیرگذارش مردم را دعوت به وکالت دادن به رضا پهلوی کرده!
مسیح علی‌نژاد که هنوز به «شاهزاده» وکالت نداده٬ یهویی شد تجزیه‌طلب!
آنهم به استناد کاربران بسیار مشکوکی که بیشتر بجای سلطنت‌طلب افراطی بنظر میاد از عرزشی‌های سایبری باشند که دشمن اصلی‌ و مشترک‌شان نه جمهوری اسلامی بلکه فعالان سیاسی و مخالفان حکومت هستند.
حالا که مسیح ‌علی‌نژاد وکالت نداده٬ «کوچه» یهو یادش آمده که مسیح علی‌نژاد دو ماه پیش در سخنرانی بزرگداشت فاجعه سرنگونی هواپیمای اوکراینی٬ سرنگونی ایران را به اشتباه بجای سرنگونی جمهوری اسلامی بکار برد و یکبار دیگر در ششم بهمن این جمله را تکرار کرد. بگذریم از اینکه جمله سرنگونی ایران هیچ معنایی نداره! مگه ایران هم سرنگون میتونه بشه؟!
کاملن مشخص است منظور مسیح علی‌نژاد سرنگونی جمهوری اسلامی بوده و برای کسی که هر روز یک مصاحبه و سخنرانی دارد اینگونه اشتباه لفظی پیش می‌آید. از دید کوچه اینگونه اشتباهت لفظی بهانه ای طلایی بدست طرفدادان حکومت می‌دهد ولی از قرار گردانندگان کوچه بیشتر از این بهانه‌ی طلایی استفاده کرده‌اند برای گرفتن انتقام وکالت ندادن مسیح علی‌نژاد!
 من ممکن است در بعضی موارد با مسیح علی‌نژاد اختلافاتی داشته باشم ولی می‌بینم در این دوران سخت و حساس٬ یکی از فعال‌ترین و پرکارترین مخالفان جمهوری اسلامی است و در این شرایط که اتحاد تا سرنگونی شعار مردم ایران است٬ همانگونه که خودِ «کوچه» نیز بارها گفته و البته خودش عمل نمی‌کند! «ایجاد تفرقه و پرت کردن افکار عمومی حملات به مسیح علی‌نژاد بسیار گسترده شده طبیعی است که او اشتباهاتی داشته باشد اما هجوم برخی افراد و اکانت‌ها برای استفاده از اشتباهات او و ترور سیاسی‌اش طبیعی بنظر نمی‌رسد.»
و: «آیا طرح این مسائل در این شرایط که کودکان و نوجوانان در داخل کشور خون می‌دهند٬ آب به آسیاب جمهوری اسلامی ریختن و کمک به طولانی شدن عمر آن نیست؟»
درد دل سام رجبی را هم بشنوید
حیف شد! رسانه خبری تحلیلی کوچه رو دوست داشتم و هر از گاهی هم یه پیوندی هم به بعضی ویدیوهاش می‌دادم. برنامه‌هاش امیدبخش بود و صدای گرم و دلچسب گوینده‌اش بسیار دل‌نشین...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر