۱۴۰۲ مهر ۲۶, چهارشنبه

مهدی طارمی؛ ریدم به سرتاپای تو و کل تیم ملی!

باز می‌گویم و از گفته خود دلشادم!!!
ریدم به هیکل هر چی فوتبالیست ایرانیه!!!
بجز چند نفر که صد البته علی چرخنده مزدور صادراتی و علی وسط‌باز جزوشون نیستن!
مهدی طارمی جاکش، خودش تو یکی از تیم‌های کشور پرتقال بازی می‌کنه و نجومی پول می‌گیره اونوقت ‌ می‌گه تا زمان آغاز جام ملت‌ها اگر کسی بخواهد با حرفهای بی‌منطق علیه تیم ملی، مربیان، بازیکنان و فدراسیون فوتبال حاشیه‌سازی کند، قطعا مقابل منافع ملی می‌ایستد.»
 مهدی طارمی: هدف تیم ملی «شاد کردن دل مردم ایران» است.
این دل‌های شاد شده...
مادر جاویدنام سیاوش محمودی
قهرمانِ مادر دورت بگردم
استوری مادر جاویدنام غزاله چلابی 
جان مادر دلم برایت بسیار تنگ شده. هیچکس جای خالی‌ات را برایم پر نمی‌کند. 
خاطراتت برایم تمام نمی‌شود.
این خاطرات مرا تمام می‌کنند. 
مادر جاویدنام ابوالفضل امیر عطایی
چقدر زود فراموش شدیم...
مادر جاویدنام آرام حبیبی: 
من سیاه نمی‌پوشم
ولی سیاه‌پوش شدن دشمنانم را خواهم دید‌.
مادر جاویدنام پژمان قلی‌پور:
«قسم به خونت که کنار گورشان هلهله می‌کنم»
پسر جاویدنام کبری شیخه:
حسرت تنها یادگاری است که از دست‌های تو برای من به جا مانده و نمی‌توانم چیز دیگری را در میان دست‌های خالی مانده‌ام، تماشا کنم.
مادر جاویدنام صالح میرهاشمی:
خیلی دلم برات تنگ شده یکی یه‌دونه‌ام.
دلم برای صدات تنگ شده، میشه یه‌بار دیگه زنگ بزنی مادر.
برادر جاویدنام جواد روحی:
من ماندم
شبی که
هوای هیچ
نداشت...
خواهر جاویدنام محمود احمدی:
خوش‌بحالتون پنج شنبه که شد میرین سر یه قبر. خوش‌بحالتون دلتون تنگ میشه میرین رو قبرش. خوش‌بحالتون یه سنگ سرد رو میتونین بغل کنین. میدونین اون سنگ سرد عزیزتون، عزیزتون ندارین قبرش و دارین،
ما نه عزیزمون داریم نه قبرش.
مادر بر مزار پسر...
سوران منصورنیا: تحت فشار و تهدید مزدوران جمهوری‌اسلامی خانواده منبری نتوانستند اولین سالگرد فرزندشان را سر خاک برگزار کنند. مادر پیمان منبری اینگونه در کوچه‌ای که پیمان تیر خورد سالگرد پسرش را برگزار کرد؛
همین‌قدر غریبانه و اندوهناک...
تحت فشار و تهدید مزدوران جمهوری‌اسلامی، خانواده، اقوام، و دوستان محمد امینی نتوانستند اولین سالگرد را سر خاک برگزار کنند و اینگونه در محلی که محمد تیر خورد حاضر شدند.
ایشان مادر رضارسایی هستند که از حکم اعدام پسرش با خبر شده است‌
خیلی‌ها هم دیگه نیستن تا با فوتبال‌تون «شاد‌شون» کنید
خیلی‌ها هم تو زندانن و فوتبال‌تون رو نمی‌تونن ببینن تا «شاد» بشن
خیلی‌ها زیر شکنجه هستن و از شدت درد نمی‌تونن با تماشای فوتبال «شاد» بشن
خیلی‌ها پول ندارن نون بخرن چه برسه به تلویزیون برای تماشای فوتبال تا «شاد» بشن
یک نفر هم...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر