۱۴۰۲ مهر ۱۷, دوشنبه

یکبار دیگر جمهوری اسلامی پیروز شد!

جمهوری اسلامی توانست یکبار دیگر با دسیسه‌هایش به اتحاد بین مردم ایران برای براندازی، صدمه‌ای جبران‌ناپذیر وارد کند.
اینبار در جنگ بین اسراییل و فلسطین!
و به بهای کشته، مجروح و آواره و بی‌خانمان شدن ده‌ها هزار اسراییلی و فلسطینی
شقاوت حماس در حمله به مردم اسراییل که با دستور و کمک‌های مالی و نظامی خامنه‌ای جنایتکار انجام شد، چنان باعث تفرقه و چند دستگی مخالفان جمهوری  اسلامی شده که جبران آن بسیار دشوار شده است.
لطمه‌ای که هشتگ مسخره‌ی من وکالت می‌دهم و براه‌اندازی سایبری‌های شاح‌اللهی‌ها به اتحاد مردم ایران وارد کرد در مقابل این توطئه‌ی جدید، هیچ است!

مخالفان جمهوری اسلامی عملن به دو گروه تقسیم شده‌اند
۱) طرفداران اسراییل
۲) آنان که ضمن محکوم کردن جنایات حماس، کشتار فلسطینی‌ها و اشغال کشور فلسطین را نیز فراموش نکرده‌اند ولی از ترس گروه بالا که بلافاصله مورد حمله قرار نگیرند، جرات اظهار نظر ندارند!

آرمیتا، جان‌باختگان و خانواده‌های جان‌باختگان که بسیاری در زندان هستند، ده‌ها هزار زندانی زیر شکنجه، اعدام‌ها و ترورهای روزانه، مسمومیت دختران دانش‌آموز و اخراج‌ها، فقر و گرانی و... خلاصه انقلاب‌مان همه و همه فراموش شده و در حال حاضر معیار برانداز بودن شده طرفدار اسراییل بودن است و اخبار هم شده، فقط اخبار اسراییل!
این هم نظر برخی از کاربرانی که روزانه توییت‌هایشان را می‌خواندم!!! منو باش فکر می‌کردم چندتا آدم حسابی رو دنبال می‌کنم!!! 
اینها از همان نسلی هستند که منتظرند شاح‌زاده با ملکه و رییس سازمان امنیتش بیاد تا تکلیف همه رو یکسره کنه!

جناب عمو سام: این تصویر بین عرزشی‌ها و سایه‌مالان آرمان فلسطین داره دست به دست میشه، متاسفانه وضعیت ۲۰۲۳ داخلش مشخص نبود که من براشون زحمتش رو کشیدم.
ببینید و زوزه بکشید
این مرتیکه که از جیب عمه‌اش کشور می‌بخشه، یه نقشه تمامیت ارضی ایران هم دمِ دستش گذاشته برای وقتش؟!
نامه‌‌ی ۳۲ نماینده مجلس اسراییل را درباره آذربایجان ایران که حتمن یادتان هست!
این یکی هم آب پاکی رو ریخت رو دستمون! یا رومی روم، یا زنگی زنگ!!!
رضا حاجیلو: در اصل اونی که میاد می‌گه من تو ماجرای فلسطین و اسرائیل بی‌طرفم، یکی از طرفداران حماسه که الان روش نمی‌شه واقعیت رو بگه. 
ما تو بحث تروریسم و کشتار شهروندان بی‌گناه بی‌طرف نداریم. یا مثل اصلاح‌طلبا و ارزشی‌ها موافقی یا مخالف.

حالا بنده که روم می‌شه بگم که نه طرفدار اشغال کشور و کشتار مردم فلسطین هستم و نه طرفدار گروهک‌های تروریستی و جنایتکارِ حماس، حزب‌الله و در راسش خامنه‌ای جاکش، جزو کدام دسته به حساب میام؟!
«مخالفت با رفتار اسرائیل به معنی موافقت با رفتار حماس نیست»
من فکر می‌کردم حرف مردم ایران مرگ بر جمهوری اسلامی است!!!
حالا این جاکش‌های عادی‌ساز که شب اعدام «آن سه نفر» رفته بودن تماشای فوتبال و بعدش هم بزن بکوب؛ شدن «مردم»؟!!!
بیچاره حامد اسماعیلیون
از حزب‌اللهی و شاح‌اللهی رسیدیم به اسراییل‌اللهی!!!
چطوره بعضیا به ازای هر توییت در خواست موضع از اسماعیلیون یدونه هم از پهلوی داشته باشن که بعد از سه سال درباره قاسم کتلت چیزی بگه؟یا اون چیزه؟
از دید بعضی‌ها، در کشور فلسطین تنها تروریست‌های حماس زندگی می‌کنن.
خوب می‌گفتی یه باره یه بمب اتم بندازه هر چی انسان و حیوان هست از بین ببره!!!
اینا دارن از آخوندها خطرناکتر می‌شن.
دوست آن باشد که گیرد دست دوست!!!
من نمی‌تونم فقط به آدم‌ها فکر کنم. حیوونای تو غزه نفهمیدن باید غزه رو ترک کنن...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر