۱۳۹۱ دی ۴, دوشنبه

سبزپرس مسدود شد

همزمان با دومین شکایت سازمان محیط زیست بر علیه مژگان جمشیدی خبرنگار و فعال محیط زیست، پایگاه خبری فضای سبز و محیط زیست ایران، سبز پرس مسدود شد
 از تارنمای مژگان جمشیدی:
 دومین شکایت سازمان محیط زیست علیه من و حالا هم مسدود کردن سبزپرس
هنوز ۲۰ روز از شکایت نخست سازمان محیط زیست علیه اینجانب نگذشته که دیروز برای دومین بار با شکایت جدیدی که سازمان محیط زیست علیه من در محاکم قضایی به ثبت رسانده از طریق شعبه دیگری در دادسرای رسانه احضار شدم .

هنوز مهر شکایت دوم خشک نشده که این بار سبزپرس ، یادگار همسرم زنده یاد یاسر، درست در شب چهارمین سالگرد پیوندمان و عقدمان در ۴ دی ماه ۱۳۸۷ مسدود می شود تا شیرینی این خاطره برایم تلخ تر از اینی که هست بشه .
واقعا باید خسته نباشبد گفت به این سمبه پر زور سازمان محیط زیست که همه توان و زورش را گذاشته برای له کردن خبرنگاران منتقد. آفرین بر شما دلاور مردان سازمان و سعه صدر و همت بلندتان که منشا اصلی تخریب محیط زیست را نابود کردید!!!
حالا با خیال راحت محیط زیست تان را که از چنگال من و امثال من بیرون کشیدید حفظ کنید .
باز هم قلمی هست که همه زمین پاک تراشیده را از نو درخت بنویسد
همین الان آقای میرزاکریمی ، رییس اداره محیط زیست دماوند با من تلفنی صحبت می کردند و گفتند که ایشان شکایت شان را از من و احسان محمدی مدیر سایت زیست بوم پس گرفته اند .

خب البته این از طبع بلند و بزرگ اندیشی ایشان است . ولی عجبا که حالا سبزپرس با حکم کمیته مصادیق مجرمانه مسدود می شود .
آقای میرزاکریمی هم گذشت می کنند ولی سازمان محیط زیست که همیشه مدعی بود مخالف طرح شکایت از رسانه ها بوده، حالا خودش دست به کار می شه و دوباره طرح شکایت می کنه .
آخر من چه چیزی را باور کنم ؟ اینکه سازمان محیط زیست اهل تعامل است ؟ بله ولی تعامل با چه کس و کسانی ؟ با رسانه و خبرنگار یا با صاحبان صنعت و آلاینده ها و مخربان ؟
 یادتان باشد  "همه سروهای شرقی را هم که ببرند، ‌هر روز که خورشید از آن سمت بیاید، ‌قلمی هست که همه زمین پاک تراشیده رااز نو درخت بنویسد."
در این رابطه بخوانید:
شکایت محیط زیست از سبزپرس به دليل درج گزارشی از مرگ پلنگ دماوند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر