۱۳۹۱ بهمن ۱, یکشنبه

اعدام دو جوان متهم به زورگیری

در حاشیه اجرای عدالت به شیوه حکومت اسلامی ( با وکلای تسخیری که هیچ کدام از آنها حاضر به دفاع از متهمان نبودند، بلکه با دستور دادگاه به جلسه محاکمه فرا خوانده شده‌اند ) و با سرعت نور(  در کمتر از یک ماه ) در مورد زورگیرهای  خیابانی و شادی و خوشنودی فرزندان کورش بزرگ!!!
 آنهم در حالیکه زورگویان و دزدان و جنایتکاران ولایت فقیه آزادانه و بدون هیچگونه مجازاتی، میلیارد میلیارد می دزدند و هزار هزار آدم می کشند!!! و کسی هم جیکش در نمی آید!!! و سرشان به مراسم عزاداری و ماچ کردن و مالیدن خودشان به طلاهایی که از کشور برای گور عربهای ١٤٠٠ سال پیش مرده در عراق خارج می شود، گرم است!!!
هموطنی هم که طرز فکرشان بسیار شبیه غلامحسین اسماعیلی دادستان مشهد می باشد!!! در پاسخ به محمد مصطفایی: "عمل چهار زورگیر تهرانی محاربه و افساد فی الارض نیست" می فرماید: اگر ٤ نفر به این شکل اعدام شوند نفر ٥ جرات این کار را نمی کند!!!
خبرگزاری مهر ۱۳۸۶/۰۵/۱۰  - دادستان مشهد در جمع خبرنگاران بعد از اجرای مراسم اعدام پنج تن از اراذل و اوباش در بلوار امامت مشهد گفت : "امید است این احکام درس عبرتی باشد برای فریب خوردگان تا به زندگی شرافت مندانه روی آورند."
اسماعیلی در خصوص اجرای حکم اعدام در ملاعام افزود: این اجرای علنی نوعی بازدارندگی در خصوص افراد فرصت طلب خواهد بود.

خبرگزاری مهر هم با عکس و توضیحات برای پیشگیری از اشتباه!!! هموطنان مشتاق و با فرهنگ ٢٥٠٠ ساله را به محل مناسب راهنمایی کرده اند!!!
یک مقام آگاه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت : محل اجرای حکم پارک هنرمندان نیست و در خیابان ایرانشهر - خیابان بهشهر دو سارق زورگیر اعدام می شوند. در حال حاضر نیز ماموران در حال نصب داربست در محل هستند.
وی خاطر نشان کرد، محل اجرای حکم همان محدوده سرقت زورگیران است و هنگام جانمایی برای اجرای حکم به این نکته توجه داشتیم که محل اعدام با پارک هنرمندان یکی نشود.

هموطنان مشتاق اعدام!!!حواستون باشه خیابون را اشتباهی نرید که از تماشای این مراسم دیدنی باز می مانید!!!
البته اگر به دلیل اینکه این مراسم دیدنی در تاریکی و سرمای جانسوز پیش از سپیده دم اجرا می شود و هموطنان گرامی برایشان مشکل است صبح زود از تختخواب گرم و نرمشان بیرون بیایند، مراسم مشابهی در استادیوم های ورزشی، روز روشن و با گنجایش کافی برای تمامی تماشاگران، در نظر گرفته شده.
و به عنوان مزه هم می توانید سری به مراسم شلاق زنی بزنید!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر