۱۳۹۱ اسفند ۳۰, چهارشنبه

بهترین و زیباترین هدیه تولد

شاید برخی با دیدن این تیتر، فکر کردند اینجا هم یکی از صدها سایتی است که می توانند برای عزیزانشان ارمغانی تهیه کنند! سخن از هدیه دادن هم هست!!!
ولی هدیه های مورد علاقه برخی، متفاوت است از آنچه در فکر و تصور بیشتر مردم است...
تصویر این سگ چند روزی بود که در فیسبوک های دوستداران حیوانات، دل ها را به درد آورده بود...

پیام این بود:
دوستان خواهش میکنم کمک کنید. خیلی فوووووووووووووووووووووری
با دیدنش تموم تنم پر درد شد خیلی سعی کردم بتونم هماهنگ کنم برای انتقالش به نزدیکترین جای ممکن که بشه براش کاری کرد. قبولش نمیکنن محل : جاجرود ده متری احسان قبل از پلیس راه. با پناهگاهها هم صحبت کردم اونها هم درگیر موردهای دیگری هستند. خواهش میکنم اگه کسی هست توی این حوالی به داد این زبون بسته برسه؟؟؟؟

من که از این راه دور، جز غصه خوردن و نگران بودن  کاری از دستم بر نمی آمد...
البته در ژرفای دلم زیاد هم ناامید نبودم زیرا می دانستم هر کجا که حیوانی زجر می کشد، رامیاد پاکمنش و آزاده محجوب  بفکر راه و چاره ای هستند و او را با دردش تنها نخواهند گذاشت...

و سرانجام عصر امروز، فرخنده زادروز آزاده محجوب در فیسبوک حامیان حیوانات گیلان چنین خواندم:
پسرک آسمانی من
‫این پسرک بیمار بامداد امروز بیست و نهم اسفند به شفاخانه آناهیتای رشت رسید. او سگیست مبتلا به انوع بیماریهای پوستی و داخلی و عفونت خون است که ناشی از عفونت در ارگانهای داخلی اش می باشد. البته بعد از ویزیت در کلینیک امیدهای روشنی برای درمان او و بازیابی کامل سلامتش به من داده شد. لیست بلند بالایی از دارو و ویتامین های مختلف و شامپو و کرم و صابون برایش تجویز شده.
او حدودا دوساله است و در منطقه جاجرود یکبار به چشم خانم صفری مهربان آمد و ایشان از دوستداران حیوانات برای گرفتنش کمک خواست. دیروز او توسط رامیاد پاکمنش بعد از چندین روز تلاش ایشان گرفته شد. حال عمومی او خوب و اشتهایش کامل است.
او بهترین و زیباترین هدیه ایست که امروز به مناسبت روز تولدم به من داده شده. احساس میکنم دیگربار جان بخشیدن به تنی بیمار و آزار دیده نوید سال خوبی برای شفاخانه ی کوچک من است.
آزاده محجوب

ناگفته نماند که این هدیه با ارزش و دوست داشتنی، نخست نصیب رامیاد شد!!! که دیروز، در زادروز خجسته اش، پس از چندین روز تلاش توانست او را بگیرد و به شفاخانه آناهیتا منتقل کند...
دیگه از اینجا به بعدش بستگی به همت من و شما داره که با کمک های مالی، دارویی و نیروی انسانی برای بهبودی این سگ و ده ها سگ دیگر،  به یاری آنها بشتابیم...
آزاده و رامیاد گرامی و دوست داشتنی، زادروز شما انسانهای خوب و شریف را شادباش می گویم و در سال نو برایتان آرزوی خوشی، تندرستی و پیروزی دارم.
و... صد البته کمکهای مالی فراوان!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر