۱۳۹۲ فروردین ۲۵, یکشنبه

تارنمای مهار بیابان زایی ؛ کاندیدای دریافت جایزه اجلاس جهانی رسانه‌ها

لطفا باز هم از مهار بیابان‌زایی حمایت کنید!
 یادتان هست سال ٢٠٠٩ با رای شما، تارنمای مهار بیابان‌زایی به مقام سومین وبلاگ محبوب محیط زیستی جهان نایل کردید؟
خوشبختانه امسال هم تارنمای مهار بیابان‌زایی  توانسته یکی از ٣٦٤ نامزدی باشد که مورد توجه هیأت پانزده نفره داوران قرار گرفته و به مرحله نهایی نهمین دوره این مسابقات راه پیدا کند.
اینک مهار بیابان‌زایی به همراه سیزده تارنمای دیگر کاندیدای یکی از موضوعات اصلی، یعنی: جایزه اجلاس جهانی رسانه‌ها است؛ اجلاسی که قرار است بین روزهای بیست و هفتم تا بیست و نهم خرداد ماه سال جاری با عنوان: « آینده رشد در اقتصاد، ارزش‌ها و رسانه‌ها» در شهر بن جمهوری فدرال آلمان برگزار شود.

پس با مراجعه به این صفحه، در مسابقه شرکت کرده و از مهار بیابان‌زایی حمایت کنید!
 رقبای مهار بیابان‌زایی از کشورهای اسپانیا، روسیه، فرانسه، پرتغال، بنگلادش، چین، اوکرائین، عربستان سعودی، ترکیه، انگلستان، اندونزی، آلمان و هند هستند و همان طور که ملاحظه می‌کنید، طیف بالقوه‌ی مخاطبانی که می‌توانند به مهار بیابان‌زایی رأی دهند، یعنی فارسی‌زبان‌ها؛ به مراتب شمارشان از اغلب کشورها و زبان‌های شرکت کننده در این رقابت کمتر است. با این وجود، خبر خوب این است که هم‌اکنون، مهار بیابان‌زایی با کسب ٢٠ درصد مجموع آرا، در رتبه‌ی سوم، پس از اسپانیا و روسیه  قرار گرفته است.
 گفتنی آن که مطابق مقررات این رقابت جهانی، هر فرد در هر ٢٤ ساعت، می‌تواند انحصاراً در یک رشته و یک زبان به کاندیدای مورد علاقه خود رأی دهد. بنابراین هر یک از شما در طول ٢٤ روز آینده تا پایان مهلت شرکت در مسابقه، می‌توانید ٢٤ بار به مهار بیابان‌زایی رأی داده و بدین ترتیب بر شانس برنده شدنش بیافزایید.
پس امروز و فردا نکنید و از همین امروز آغاز کنید و رأی داده و از دوستان خود هم بخواهید که چنین کنند.
نحوه رأی دادن به مهار بیابان زایی
الف) مرحله نخست: در صفحه مورد نظر، در جایی که با پیکان سفید رنگ مشخص شده، مطابق شکل کلیک فرما
یید؛

ب) مرحله دوم: بر روی آیکون سمت چپ، مطابق شکل کلیک کنید؛
ج) مرحله سوم: در پرتال دویچه وله با ثبت ایمیل, نام کاربری و پسورد مورد نظرتان، ثبت نام فرمایید. دقت کنید که عبارت انتهایی را که در شکل نشان داده شده، تیک بزنید:
د) مرحله چهارم و آخر: دوباره به صفحه اصلی برگشته و به تارنمای مهار بیابان زایی رأی می دهید تا صفحه زیر نمایش داده شود؛
این عکس برای کسانی که ناامید هستند و فکر نمی کنند ما هم می توانیم!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر