۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۳, جمعه

خانم مجری تلویزیون مصر دو رویی آخوند (این بار سنی) را به نمایش میگذارد

به هر کجا که روی اسلام همین رنگ است!
پیک ایران: قبل از آغار برنامه / تا دقیقه ١ فیلم
خانم مجری برنامه Riham Said به آخوند سنی میگوید:  شما خارج از این استودیو و در زندگی روزمره با زنان مسلمانی مواجه میشوید که حجاب ندارند. حالا شما از من میخواهید فقط بخاطر آن که با شما مصاحبه داشته باشم این روسری را سرم کنم؟! آیا ما مجبوریم برای مصاحبه  وارد این بازی شویم؟ من حجاب را رعایت میکردم اگر برای رضای خدا بود. شما وقتی هنوز برنامه پخش نمیشود مشکلی ندارید که من بدون حجاب با شما صحبت کنم. ولی وقتی بینندگان میتوانند ما را ببینند شما از من میخواهید حجاب داشته باشم؟!
آخوند  Yousuf Badri میگوید : شاید این حجاب بعد از برنامه نیز ادامه داشته باشد، کی میداند؟
برنامه زنده / دقیقه ١ به بعد
خلاصه بحث /  گوینده به آخوند میگوید :  در مورد مسائلی صخبت کن که نفعی برای مردم دارد. با وجود اینکه ما ١٠٠٠ پوند مصری به شما پرداخت کردیم که اینجا بیاید ولی از موقعی که نشسته اید همش سر من داد میزنید و مسخره ام میکنید.، ما این پول را ندادیم که بیاید سر من داد بزنید. شما آینجا نیامده اید به سئوالات پاسخ دهید بلکه میخواهید دعوا راه بیاندازید.
آخوند میگوید موضوع را عوض کن.
 مجری:  کدام فرد روحانی تقاضای ١٠٠٠ پوند میکند؟
آخوند : موضوع را عوض کن و سرت را بپوشان.
مجری : من سرم را نمی پوشانم اگر چنین کنم برای خدا خواهم کرد نه برای شما.
 آخوند تهدیدمیکند کانال تلویزیون را خواهد بست.
 مجری میگوید پس چرا پول این کانال را گرفتی؟ ....
 ....خانم  مجری برنامه را نیمه تمام بدون حجابی ترک میکند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر